اتاق خبر ریمووینمقالات

فروش عمده ساعت هوشمند با قیمت همکاری

پخش عمده و فروش همکاری انواع ساعت هوشمند در فروشگاه ریمووین

بازرگانی ریمووین:

بازرگانی ریمووین یکی از بزرگترین واردکنندگان و بخش‌کنندگان لوازم جانبی موبایل و گجت های هوشمند است. در واقع واردات و فروش عمده ساعت هوشمند، پخش عمده ایرپاد و فروش همکاری انواع گجت های تکنولوژی اصلی‌ترین فعالیت این مجموعه می باشد.

بازرگانی ریمووین فعالیت خود را از سال 1397 با نیروی انسانی متخصص در زمینه بازرگانی و فروش آغاز کرد. هم اکنون این شرکت با برنامه‌ریزی یکپارچه و تلاش مستمر در طی این سالها، به یکی از بزرگترین تامین کنندگان اسمارت واچ در کشور تبدیل شده‌است.

فروش عمده ساعت هوشمند و ایرپاد با قیمت همکاری در ریمووین

با توجه به پیشرفت روزمره تکنولوژی، تامین مداوم و پخش عمده کالاهایی نظیر ساعت هوشمند، مستلزم داشتن روابط پایدار و مستمر با کشورهای مختلف جهان است. در همین راستا باید گفت که واردات انواع ساعت هوشمند و ایرپاد از کشور های مختلفی نظیر امارات، چین و … انجام میگیرد.

فروش تکی ساعت هوشمند و سایر کالاها در فروشگاه اینترنتی ریمووین

فروشگاه اینترنتی مجموعه بازرگانی ریمووین، اختصارا به نام فروشگاه ریمووین شناخته‌میشود.

فروشگاه ریمووین یک فروشگاه اینترنتی تخصصی از ساعت های هوشمند، ایرپاد و دیگر گجت های تکنولوژی است. با توجه به سیاست های کاری مجموعه، سایت فروشگاهی ریمووین بشکل اختصاصی برای مشتریان مصرف‌کننده نهایی طراحی شده‌است.

تمامی مشتریان ریمووین میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه ریمووین سبد خود را تکمیل‌کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. اما در این میان با توجه به قیمت های مناسب و اصالت کالاها، بسیاری از مشتریان برای خرید عمده ساعت هوشمند و دیگر کالاها، بازرگانی ریمووین را انتخاب میکنند.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

به دلایلی که گفته شد بسیاری از مشتریان همکار، نظیر مغازه‌داران و همکاران فعال در پخش عمده ساعت هوشمند و … در پی خرید عمده ساعت هوشمند و ایرپاد هستند. در همین راستا همه روزه درخواست های زیادی مبنی ارسال لیست فروش همکاری ساعت هوشمند از سوی همکاران گرامی دریافت میگردد.

فروش عمده ساعت هوشمند با قیمت همکاری در ریمووین

بنابر همین درخواستهای مکرر، فروشگاه ریمووین قصد دارد تا به صورت یکپارچه به فروش عمده ساعت هوشمند در سطح کشور بپردازند. در همین راستا کانال های ارتباطی متفاوتی فراهم شده تا همکاران عزیز بتوانند با کارشناسان ما در ارتباط بوده و به کسب اطلاعات و ثبت سفارش بپردازند. این راه های ارتباطی در پایان همین مطلب در ذکر خواهند شد.

امتیازهای ویژه خرید عمده ساعت هوشمند برای همکاران

همکارانی که تجربه فعالیت در زمینه ساعتهای هوشمند، ایرپاد، اسپیکر و … را دارند، حتما میدانند که این اقلام دارای مرغوبیت و کیفیت های متفاوتی در بازار هستند. ممکن است یک کالا با نام X شناخته شود، اما همین کالا با همین نام میتواند دارای 4 رده کیفی مختلف در بازار باشد.

ضمانت اصالت و سلامت کالا

بازرگانی ریمووین این اطمینان را به شما خواهد داد که کالای تامین شده دارای ضمانت اصالت (بهترین درجه کیفی) میباشد. همچنین تحویل کالا در صحت و سلامت تا درب انبار مقصد از وظایف ریمووین خواهد بود.

مهلت تست و تعویض متناسب با حجم خرید

در فروش عمده ساعت هوشمند به همکاران، برخلاف بسیاری از تامین‌کنندگان، این امکان برای ایشان وجود خواهد داشت که پس از دریافت سفارش، کالاهای مورد نظر را تست‌کرده و بسته به حجم خرید، تا 24 الی 72 ساعت هرگونه خرابی و نقص فنی را گزارش دهند. در این صورت ریمووین نقص فنی را برعهده‌گرفته و کالا را برای همکار محترم تعویض خواهد کرد.

این یکی از بزرگترین امتیازهای خرید ساعت هوشمند به صورت عمده از ریمووین است که امروزه بسیاری از تامین‌کنندگان از آن سر باز میکنند.

فروش عمده ساعت هوشمند با قیمت همکاری در ریمووین

انتخاب رنگ‌بندی دلخواه

بسیاری از تامین کنندگان زیر بار انتخاب رنگ بندی دلخواه برای مشتری نمیروند و گاها نسبت به آن بی توجهی میکنند. بعنوان مثال اگر 15 عدد کالا با رنگبندی مشکی و 15 عدد از همان مدل با رنگ طلایی انتخاب کردید، برایتان 10 عدد مشکی و 20 عدد طلایی ارسال میکنند.

ما همواره سعی بر آن داریم که برای مشتریان خرید عمده ساعت هوشمند، رنگ بندی دلخواهشان را بدون کم و کاستی ارسال کرده و نسبت به تحویل دقیق آن کوشا باشیم.

تسویه مدت دار و اعطای اعتبار به همکاران پخش عمده ساعت هوشمند

پس از مدتی همکاری مداوم و با شکل‌گیری اعتماد متقابل، همکاران فعال در پخش عمده ساعت هوشمند، تسویه اعتباری یا اصطلاحا چکی را درخواست دارند. ریمووین این شرایط را برای آن دسته از همکارانی که فعالیت و خرید منظم دوره‌ای دارند، در نظر گرفته‌است. در این موارد، مجموعه ریمووین با توافق طرفین شرایطی را تعیین کرده تا تسویه مبلغ سفارش  برای همکار محترم تسهیل گردد.

ارسال رایگان پستی برای تمامی همکاران

شایان ذکر است، ارسال سفارشات برای همه کسانی که خرید عمده ساعت هوشمند را از مجموعه ریمووین انجام دهند، با پست پیشتاز رایگان خواهد بود.

خرید و تحویل حضوری در دفتر پخش عمده تهران

یکی از بزرگترین مزایایی که ریمووین نسبت به سایر تامین‌کنندگان در بنادر و شهرهای مرزی مختلف دارد، فعالیت در دفتر مرکزی واقع در خیابان کریمخان تهران است. این امر موجب‌شده، همکاران محترم بتوانند به راحتی به دفتر مرکزی مراجعه کرده و سفارش خود را شخصا تحویل بگیرند. قطعا این امکان، افزایش اعتماد و حس راحتی خیال را حتی برای همکاران محترم خارج از شهر تهران بهمراه خواهد داشت.

فروش عمده ساعت هوشمند با قیمت همکاری در ریمووین

حداقل تعداد سفارش و قیمت فروش همکاری ساعت هوشمند

حتما همه میدانیم که خرید اسمارت واچ به صورت عمده و دیگر کالاها مستلزم دارابودن شرایط خاصی است. معمولا ساعت هوشمند و ایرپاد جز کالاهایی هستند که از مغازه‌دار محلی‌گرفته تا شرکت های بزرگ پخش عمده به نسبت تعداد مورد نیاز از آن تهیه‌کرده و به فروش آن اقدام میکنند.

فروشگاه ریمووین جهت تسهیل بیشتر کار برای همکاران عزیزی که در فروشگاه های محلی و اینترنتی مشغول به فعالیت هستند، تعداد حداقلی برای فروش همکاری ساعت هوشمند را 5 الی 10 عدد (متناسب با مدل) در نظر گرفته‌است. در نتیجه در صورتی که هر یک از همکاران قصد خرید حداقل این تعداد را دارند، میتوانند جهت دریافت لیست فروش عمده ساعت هوشمند با کارشناسان سایت در ارتباط باشند.

اما این امر طبیعیست که با بالاتر رفتن تیراژ همکاری، قطعا باز هم قیمت و نوع همکاری متفاوت خواهد بود. به شکلی که هر یک از طرفین بتوانند همکاری پرسود و بلند مدتی را تجربه‌کنند.

راه های ارتباطی با ریمووین برای خرید عمده ساعت هوشمند و ایرپاد

 

  • تماس با شماره تلفن های ثابت دفتر فروش 88861024-021 الی 26
  • رفتن به صفحه درخواست همکاری و ثبت فرم درخواست توسط همکار گرامی
  • ذخیره شماره 989045401915+ و ارسال پیام در واتساپ و درخواست لیست فروش همکاری
  • عضویت در کانال تلگرام ریمووین برای آگاهی از آخرین و جدیدترین اقلام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا