گجت ها و لوازم جانبینقد و بررسی

نقد و بررسی کامل و دقیق ساعت هوشمند WS13

این ساعت هوشمند را با عشق به عزیزترین فرد زندگی خود هدیه دهید!

اگر نزدیک به مناسبت خاصی مثل ولنتاین است و هنوز نمی دانید که برای همسر و عشق زندگیتان چه هدیه‌ای تهیه‌کنید، یا اگر می خواهید برای یک زوج جوان یک هدیه مناسب تهیه کنید اما هنوز تصمیم‌گیری نکردید، حتما با مقاله نقد و بررسی ساعت هوشمند WS13 همراه ما باشید. در اینجا با معرفی یک محصول شگفت انگیز و جذاب کار شما را در انتخاب آسان‌تر کنیم.

ساعت هوشمند با جعبه جذاب، یک هدیه مناسب!

امروزه با رواج ساعت های هوشمند به خصوص در بین افراد، ساعت هوشمند تبدیل به یک هدیه مناسب شده‌است که شما با پرداخت هزینه‌ای معقول میتوانید هدیه‌ای جذاب و کارآمد تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم ساعت هوشمندی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر قابلیت ها و امکانات فوق العاده، از یک بسته بندی خیلی جذاب و فانتزی برخوردار است که درانتخاب آن برای همسر یا عزیزانتان هیچ جای شکی باقی نمیگذارد.

ساعت هوشمند WS13 با بسته‌بندی ویژه ولنتاین

بسته بندی این محصول از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است که ویژه ولنتاین و زوجین طراحی شده‌است. به همین دلیل یک هدیه مناسب برای مناسباتی مانند روز ولنتاین، روز عقد، سالگرد ازدواج و … است. علاوه بر این داخل این جعبه دو عدد ساعت هوشمند با کیفیت یکی از نوع طرح اپل واچ اولترا با سایز 49 میلی متر و دیگری از نوع ساعت هوشمند طرح اپل واچ سری 9 با سایز 45 میلی متر قرار دارد.

مورد بعدی که باعث می شود این ساعت هوشمند خواستنی‌تر شود این است که داخل جعبه ساعت، 2 عدد شارژر وایرلسی و 7 عدد بند متنوع شامل یک بند رولکسی فلزی و 6 بند سیلیکونی با رنگ های متنوع قرار دارد که این ساعت را به یک هدیه تمام و کمال تبدیل میکند.

نقد و بررسی ساعت هوشمند WS13 - رنگ تیتانیوم و مشکی
ساعت هوشمند WS13 – رنگ تیتانیوم و مشکی

باید این مورد را هم اضافه کنیم که رنگ بدنه این دو ساعت با هم متفاوت است و باعث می شود که شما یک مجموعه کامل از ساعت هوشمند داشته باشید که با هر استایل و پوششی قابل هماهنگی است. اگر این هدیه را برای همسرتان تهیه می کنید، میتوانید این ساعت هوشمند را با عشقتان به صورت ست استفاده کنید که قطعا توجه خیلی از اطرافیانتان را جلب خواهد کرد و جلوه‌ای خاص به استایل شما خواهد بخشید.

مشخصات فنی و فیزیکی اسمارت واچ WS13 (دو ساعت هوشمند در یک جعبه)

ویژگی های ظاهری

این دو ساعت هوشمند از لحاظ قابلیت ها و برنامه تقریبا مشابه هم هستند و بیشتر از لحاظ ظاهر و بدنه با هم تفاوت دارند. هردو ساعت، دارای صفحه نمایش امولد هستند و تصاویر را باوضوح و کیفیت عالی نمایش می دهند.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا سایز 49 میلیمتر

یکی از ساعت ها از نوع سری اولترا با سایز 49 میلی متر است و 3 دکمه فعال پاور، دکمه مجیک باتن (دکمه چرخشی) و دکمه اکشن باتن دارد. پشت بدنه ساعت پیچ و بین بند (قفل بند) نیز وجود دارد. همچنین میکروفون و اسپیکر بر روی بدنه این اسمارت واچ قابل مشاهده‌است.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ سری 9 سایز 45 میلیمتر

ساعت دیگر از نوع سری 9 با سایز 45 میلی متر است . 2 دکمه فعال پاور و مجیک باتن را دارد و در پشت بدنه فقط پین بند دیده‌میشود. منفذ‌های میکروفون و اسپیکر نیز در بدنه هر دو ساعت تعبیه‌شده‌است. پشت بدنه هم یک قسمت دایره شکل دارد که محل سنجش ضربان قلب و همین طور محل اتصال شارژر وایرلسی است.

با وجود اینکه این بسته بندی شامل 7 عدد بند متفاوت است ولی باید گفت که تمامی بندهای موجود در بازار مناسب این ساعت ها هستند و شما میتوانید بندهای متفاوت اپل واچ را تهیه و روی آنها امتحان کنید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند WS13 - رنگ مشکی و نقره ای
ساعت هوشمند WS13 – رنگ مشکی و نقره ای

قابلیت ها و امکانات ساعت هوشمند WS13

  • یکی از قابلیت های ساعت هوشمند پاسخگویی تماس با حرکت دست است به شکلی که شما با حرکت دست ، میتوانید تماس ورودی را پاسخگو باشید و یا رد کنید .
  • با دکمه چرخشی در صفحه اصلی میتوانید تصاویر زمینه (واچ فیس ) را تغییر دهید .
  • برای دسترسی سریع به برنامه ها ،منوی کشویی برای چهار جهت صفحه نمایش تعریف شده است به طور مثال منوی کشویی سمت راست شامل گزینه ضربان قلب ، پایش خواب ، موزیک ،آب و هوا ، GPS می باشد.
  • نمایش اعلان ها به زبان فارسی یکی از ویژگی های ساعت هوشمند است که هردو این ساعت ها امکان نمایش اعلان های برنامه هایی همچون واتساپ و پیامک و … را دارد.

بخش های مختلف منو اصلی

تنظیمات: این گزینه شامل تغییر زبان ساعت، میزان روشنایی صفحه نمایش، بازگرداندن به حالت کارخانه ،ویبره و … است.

موزیک: بوسیله این گزینه توسط ساعت هوشمند WS13 موزیک دلخواهتان را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

آب و هوا: با استفاده از برنامه و انجام تنظیمات لازم برروی آن میتوانید از طریق این برنامه آب و هوای منطقه خود را ارزیابی کنید.

ماشین حساب: یکی از ابزار های پرکاربرد که باید همیشه در دسترس باشد.

GPS: اگر پیاده روی و یا دوچرخه سواری میکنید میتوانید از طریق این گزینه مسیر خود و میزان مسافت پیموده را ثبت کنید.

شاتر دوربین: بعضی مواقع گرفتن عکس سلفی با توجه به محدودیت حرکت دست سخت می شود که از طریق ساعت هوشمند میتوانید دوربین را کنترل کنید و لحظات زیبای خود را ثبت نمایید.

تماس: از طریق این گزینه میتوانید شماره‌گیری کنید و یا تماس‌های خود را مدیریت کنید. یعنی این دو ساعت هوشمند طرح اپل واچ، دارای قابلیت مکالمه مستقیم هستند.

پیام ها: در این قسمت اعلانات و پیام های مربوط به بخش پیامک ها و شبکه های اجتماعی شما نمایش داده‌میشود.

سنسورهای سلامتی و ورزشی

  • ضربان قلب: یکی از حیاتی‌ترین اعضا بدن قلب ماست. با استفاده از این گزینه در اسمارت واچ WS13 ضربان قلب خود را اندازه‌گیری کنید و مراقب سلامتی خود باشید.
  • فشار خون: از طریق این برنامه امکان سنجش میزان فشارخون است و شما میتوانید فشارخونتان را تحت نظر داشته‌باشید.
  • پایش خواب: میزان خواب در سلامتی انسان بسیار حائز اهمیت است و در دراز مدت بر روی سلامتی اثر میگذارد. بهتر است که بوسیله این برنامه از کافی بودن میزان خوابتان مطمئن شوید.
  • کالری شمار ورزشی: این ساعت ها دارای انواع حرکات ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده‌روی و … هستند.  با ساعت هوشمند WS13 میتوانید هر نوع فعالیت فیزیکی را ثبت و میزان کالری مصرفی و میانگین ضربان قلب را در طی آن فعالیت بررسی کنید.

نصب و راه اندازی ساعت هوشمند WS13 با نرم افزار موبایلی

برنامه مخصوص به هر دو این ساعت ها FERE FIT است که میتوانید این برنامه را به راحتی از طریق اسکن بارکد روی جعبه و یا داخل منوی ساعت نصب کنید.  اگر اسکن‌کردن بارکد برایتان سخت بود، میتوانید برنامه را از طریق Google Play Store  و یا اپ استور اپل دانلود و بر روی تلفن همراهتان نصب کنید. بدین وسیله میتوانید از امکانات ساعت هوشمند استفاده بهتری داشته باشید.

به طور مثال شما میتوانید از طریق این برنامه یک واچ فیس (تصویر زمینه) زیبا با پارتنر خودتون ست کنید ک خیلی جذاب و زیبا خواهد شد. ضمنا در هر صورت اگر در نصب و راه اندازی این برنامه به مشکل برخوردید، آموزش آن را در مقاله آموزش راه اندازی ساعت هوشمند توسط برنامه Fere Fit، مطالعه کنید.

با همه اوصاف آیا خرید ساعت هوشمند WS13 پیشنهاد میشود؟

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ساعت هوشمند WS13 آشنا کنیم که کار شما برای خرید یک هدیه مناسب آسان تر شود. پس با تمامی این قابلیت و امکانات بی نظیر دیگر تردید نکنید و با اطمینان خاطر بیشتری آن را برای هدیه‌دادن در روز ولنتاین و یا هر مناسبت دیگری انتخاب نمایید.

آیا بدنبال هدیه ولنتاین هستید؟ آیا میخواهید برای همسر خود هدیه سالگرد ازدواج تهیه کنید؟ یا برای پدر و مادرتان یک هدیه مناسب و ست میخواهید؟ پس در خرید اسمارت واچ WS13 تردید نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا