نقد و بررسی

نقد و بررسی حلقه هوشمند WISME-R1 | قدم در جهان آینده با اسمارت رینگ ها

اسمارت رینگ WISME-R1، یک حلقه هوشمند با قابلیت های استثنایی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی هرروزه امکانات، محصولات و خدمات جدیدی برای راحتی و تسهیل امور در اختیار انسان ها قرار میگیرد. در این میان دنیای دیجیتال و تکنولوژی با روند سریعی در حال ارتقا و حرکت به سمت آینده است. در این مقاله قصد داریم حلقه هوشمند WISME-R1 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این محصول جدیدترین گجت پوشیدنی با ساختاری بسیار ناشناخته، جذاب و خواستنی است که قطعا نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. در واقع چیزی فراتر از حد انتظار که شما را یک قدم به جهان آینده نزدیک تر میکند. با نقد و بررسی این محصول جذاب همراه ما باشید.

حلقه هوشمند WISME-R1، قدم در جهان آینده

این محصول به تازگی توسط برند WISME پا به بازار لوازم دیجیتال گذاشته است و مدل آن R1 نامیده شده‌است. به همین دلیل نام تجاری آن در بازار انگشتر هوشمند WISME-R1 جا افتاده است.

جدیدالورود بودن این محصول موجب شده تا کمتر کسی از طریقه استفاده از آن آگاهی دارد. به همین خاطر اکنون در این مقاله به تمامی ویژگی ها و قابلیت های این گجت شگفت انگیز خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی حلقه هوشمند WISME-R1

حلقه هوشمند WISME-R1 یک اکسسوری و انگشتر زیبا است که شما میتوانید همیشه و همه جا با خود همراه داشته باشید. این حلقه در عین سادگی، بسیار زیبا، ظریف و هوشمند طراحی شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری و استفاده به عنوان اکسسوری، دارای عملکردهای ویژه نیز میباشد.

بررسی ظاهری اسمارت رینگ

این مدل نمایشگری ندارد و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و ضد حساسیت است. از مقاومت خوبی برخوردار است که  مناسب استفاده روزمره میباشد و در طولانی مدت تغییر رنگی نخواهد داشت. انگشتر هوشمند WISME-R1 در دو اندازه 8 و 10 میلی متر ارائه شده است که مناسب دست همه ی خانم ها و آقایان خاص پسند و اهل دنیای دیجیتال میباشد.

اسمارت رینگ ویزمی کاملا مشابه یک انگشتر ساده است که برای هر کسی قابل استفاده میباشد. این محصول  در سه رنگ نقره ای ، طلایی و مشکی تولید شده است که در حال حاضر رنگ نقره ای آن که پرفروش تر و همه پسندتر است در سایت فروشگاه ریمووین موجود شده است.

با اسمارت رینگ WISME-R1، زندگی در دایره سلامتی

یکی از مهم ترین اهداف طراحی و تولید این محصول بررسی وضعیت سلامتی در همه جا و برای همه افراد است. این محصول دارای سنسور های سلامتی مختلف است که به شما کمک میکند از وضعیت سلامتی خود با خبر باشید و گزارش های آن را در تلفن همراه خود مشاهده کنید. حتی میشود گفت این وسیله برای افراد سالمند و یا بیمار بسیار مفید خواهد بود که شما بهتر بتوانید از عزیزانتان مراقبت کنید.

سطح اکسیژن خون

با استفاده از این حلقه هوشمند میزان اکسیژن خون در طول روز قابل اندازه گیری و ثبت است که این عملکرد برای افراد دارای مشکل تنفسی بسیار مهم است.

ضربان قلب

میزان ضربان قلب شما در لحظه و به صورت دائم در حال کنترل و اندازه گیری میباشد و در صورت نیاز به شما هشدار خواهد داد، در قسمت تنظیمات با فعال کردن گزینه اندازه گیری خودکار میتوانید بازه زمانی مد نظرتون و اینکه هر چند دقیقه ضربان قلب را بسنجد را تنظیم نمایید و میزان ضربان  به صورت مینیمم و ماکسیمم و میانگین قابل مشاهده است.

اعلان پیام ها و تماس

این انگشتر هوشمند در زمان تماس های ورودی و یا داشتن پیام و اعلان های جدید اطلاع رسانی خواهد کرد و این عملکرد زمان هایی که تلفن همراه شما داخل کیفتان باشد و یا به هر دلیلی در دسترس نباشد، بسیار مفید خواهد بود.

نحوه شارژ حلقه هوشمند WISME-R1

WISME-R1 از طریق شارژر مگنتی مخصوص به خودش شارژ می شود که سر دیگر آن از نوع USB است و باید به آداپتور یک آمپر متصل شود. بعد از شارژ حلقه به مدت دو ساعت، می شود گفت که حداقل برای یک هفته شارژ را نگه می دارد.

همچنین لازم به ذکر است به دلیل حساسیت باتری، استفاده از آداپتور های فست شارژ با ولتاژ بالا به باتری آن صدمه خواهد زد و  ممکن است که عملکرد های آن را دچار اختلال کند.

دیگر قابلیت های این انگشتر هوشمند

قابلیت GPS و مکان یابی

یکی از قابلیت های این حلقه هوشمند امکان نمایش مسیر شما برروی نقشه در هنگام انجام فعالیت های ورزشی مثل دوچرخه سواری و پیاده روی و … است که مکان مبدا و مقصد، مسیر طی شده و زمان سپری شده را به شما نشان خواهد داد.

تنظیم یادآور

شما میتوانید در قسمت Alarms در نرم افزار کاربری این حلقه، یادآورهایی برای انجام امور روزانه مثل خوردن قرص، نوشیدن آب، قرار ملاقات و … تنظیم نمایید تا همه کارها روی نظم و با برنامه انجام پذیرد.

برنامه مخصوص (اندروید و iOS)

اتصال این اسمارت رینگ از طریق بلوتوث برقرار میشود و برای استفاده از عملکردها و قابلیت های آن نیاز به نصب برنامه مخصوصی بر روی تلفن همراه است. برای این کار شما باید برنامه JYOUPRO را برروی گوشیتان نصب و راه اندازی نمایید. سپس تمامی قابلیت های این انگشتر هوشمند به راحتی قابل اجرا می باشد.

جعبه و محتویات حلقه هوشمند WISME-R1

شاتر دوربین

یکی از ویژگی های جالب حلقه هوشمند WISME-R1 داشتن قابلیت ثبت عکس می باشد. اگر دسترسی لازم را برای برنامه فعال کنید، میتوانید در هنگام ثبت تصویر با حرکت انگشتتان عکس خود را ثبت نمایید، این قابلیت درثبت عکس های سلفی خیلی کارآمد و جذاب خواهد بود.

پایش خواب

یکی از مزیت های اسمارت رینگ نسبت به ساعت های هوشمند این است که وزن کمتری دارد و درهنگام اجرا حالت پایش خواب ،استفاده از آن راحت تر و بهتر است و نمایشگری هم ندارد که نور نمایشگر آن در طول خواب مزاحمتی برای شما ایجاد کند.

پس اگر در حین خواب این انگشتر هوشمند را دست کنید، میزان خواب شما، کیفیت آن، چرخه خواب، تنفس و میزان ضربان قلب همگی توسط انگشتر هوشمند WISME-R1 اندازه گیری و محاسبه می شود.

عدم تحرک

یکی از مشکلات در دنیای دیجیتال امروز بی تحرکی است که تاثیر منفی زیادی برروی سلامتی دارد، حالا تکنولوژی سعی دارد تا این مشکل را به نوعی برطرف بکند. با داشتن حلقه هوشمند WISME-R1 با تنظیم یادآور در هنگام عدم تحرک برای زمان‌های طولانی به شما هشدار خواهد داد تا فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

مقاومت در برابر آب

یک نکته ای که در استفاده از اسمارت رینگ هوشمند حائز اهمیت می باشد مقاومت آن در برابر آب است که در مواقع شستن دست و انجام کارهای روزمره نیازی به درآوردن آن نباشد. به همین دلیل این مدل طوری طراحی شده که گواهی IP68 دریافت کرده و از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است و شما با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید.

در پایان، حلقه هوشمند بخریم یا نه؟!

در انتها باید گفت که این محصول در عین داشتن ظاهر ساده از تکنولوژی ویژه‌ای برخوردار است که داشتن همچین گجتی، هم می تواند به بهبود سلامتی شما کمک کند و هم به استایل و سبک پوشش شما زیبایی ببخشد. بنابراین اگر میخواهید از روند رشد فناوری در جهان جا نمانید و زندگی خود را هوشمندتر از قبل کنید، حتما اسمارت رینگ WISME-R1 را به شما پیشنهاد میکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا