مقالاتنقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max یک ساعت هوشمند جدید از خانواده ساعتهای هوشمند HK است.

قطعا تا به حال با دستگاه هوشمندی به نام اسمارت واچ یا همان ساعت هوشمند برخورده‌اید. وسیله‌ای بسیار کاربردی که با تلاش شرکتهای تولیدکننده در سراسر جهان، هر لحظه در حال جدیدترشدن است. ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max یک ساعت هوشمند جدید از خانواده ساعتهای هوشمند HK است که کیفیت بسیار خوبی در بین اسمارت واچ های بازار ارائه میدهد.

امروز در ریمووین مگ با نقد و بررسی این ساعت هوشمند جذاب در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که از اسمش برمیاید ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max، یک ورژن جدید و آپدیت شده از نسخه قبلی خود با نام HK9 Ultra2 است. یک دستیار هوشمند که حالا با سنسورهای دقیقتر، سخت افزار قوی تر و قابلیت های جدید همراه شده است.

جعبه گشایی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

یکی از جذاب ترین جعبه ها در میان اسمارت واچ های طرح اپل واچ متعلق به ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max است. با لمس جعبه این اسمارت واچ شاهد یک الگوی برجسته برروی مقوای آن  خواهید بود. البته این در حالتی است که شما ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max ورژن اصلی را تهیه کرده باشید.

محتویات جعبه HK9 Ultra2 Max

بر روی جعبه، چندین لیبل رنگارنگ قرار دارد که هر کدام نشان دهنده یک قابلیت مهم این اسمارت واچ جذاب است.

با بازکردن درب جعبه، یک ساعت هوشمند اولترا، به همراه یک کابل شارژر وایرلس و دوعدد بند اپل واچی (یک بند اوشن و یک بند تریل پارچه‌ای) مشاهده خواهید کرد. ضمنا یک دفترچه راهنما نیز در جعبه قرار دارد که نحوه اتصال ساعت به گوشی از طریق نرم افزار را شرح میدهد.

شارژ اسمارت واچ با فناوری وایرلس و آغاز تجربه کاربری

پس از باز کردن جعبه به سراغ خود ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max میرویم و برای آغاز کار باید آن را شارژ کنیم. این اسمارت واچ با فناوری وایرلس شارژ(شارژ بی سیم) شارژ میشود. با توجه به توصیه موکد در دفترچه راهنما این محصول، آن را با یک شارژر غیر فست (زیر 2 آمپر) به مدت 2 ساعت شارژ اولیه میکنیم.

نمایشگر با فناوری جدید AMOLED

پس از روشن شدن، اولین چیزی که به چشم میخورد، کیفیت خیره کننده تصویر این ساعت هوشمند است. فناوری نمایشگر ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max امولد (AMOLED) می باشد. این فناوری یکی از جدیدترین فناوری ها در نمایشگر هاست که به موجب آن تصاویر با رنگهای واقعی تر دیده میشوند و همچنین عمق رنگ مشکی در تصاویر بسیار چشم نوازتر است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

پردازنده دوهسته ای ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max با قدرت پردازش بالا

همیشه کندبودن و اصطلاحا لگ زدن در تصاویر متحرک و کندی در حین گشت و گذار در منو اپل واچ های طرح برای کاربران بسیار کسالت آور است. ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max دارای یک پردازنده قدرتمند دوهسته‌ای است. این پردازنده با قدرت بالای پردازش، اجازه نخواهد داد که کاربر حتی کوچکترین ضعف را در سرعت عملکرد این ساعت احساس کند.

قابلیت های ویژه و جدید در ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

پشتیبانی از هوش مصنوعی ChatGPT

در دوره‌ای زندگی میکنیم که ادغام شدن هوش مصنوعی با زندگی و روزمرگی های ما غیر قابل انکار است. یکی از مزیتهای جالب اپل واچ HK9 Ultra2 Max، بهره‌مندی از دستیار هوش مصنوعی است که میتوانید هر سوالی که دارید از آن بپرسید و منتظر پاسخ آن باشید. در این ساعت جدید ترین آپدیت هوش مصنوعی ChatGPT قرار گرفته‌است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

به تصویر و گرافیک پس زمینه ساعت هوشمند اصطلاحا واچ فیس میگویند. یکی از دیگر مزیت های قابلیت هوش مصنوعی یا همان AI در ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max، امکان قراردادن واچ فیس دلخواه با هوش مصنوعی است.

به عنوان مثال میخواهید عکس یک ((پاندای بامزه)) بر روی پس زمینه ساعت هوشمندتان قرار بگیرد. در این حالت کافیست به هوش مصنوعی ساعت بگویید “Panda Watch Face” و منتظر بمانید تا عکس یک پاندا بر روی پس زمینه ساعت شما قرار بگیرد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

حافظه داخلی برای ذخیره موزیک و گالری تصاویر

اپل واچ HK9 Ultra2 Max، دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی است که کاربر میتواند از آن برای ذخیره موسیقی و یا تصاویر مورد علاقه خود استفاده کند. به لطف این حافظه داخلی مجزا، قابلیت ضبط و ذخیره صدا (Voice Record) نیز در این ساعت پشتیبانی میشود.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

ذخیره یک تصویر خاطره انگیز یا حتی تصویر یک برگه مهم از جزوه ریاضیات جز قابلیت هایی است که تاکنون در هیچ اسمارت واچ طرح اپلی دیده نمیشد.

قابلیت اتصال مستقیم به ایرپاد (هندزفری بلوتوثی)

یکی از مهمترین امکاناتی که همواره از قبل، کاربران ساعتهای هوشمند بدنبال آن بودند، اتصال مستقیم ایرپاد به ساعت هوشمند بود که در این اسمارت واچ این قابلیت وجود دارد. میتوانید توسط تنظیمات ساعت وارد اسامی بلوتوث های اطراف بشوید و به ایرپاد بلوتوثی خود متصل شوید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max

پس با این قابلیت ویژه، یک دستگاه پخش کننده MP3 بر روی مچ دست خواهید داشت که با پخش موسیقی از روی ساعت، از گوش‌دادن به آن در هندزفری بلوتوثی لذت خواهید برد.

سایر امکانات رایج در این طرح اپل واچ اولترا

قابلیت مکالمه مستقیم

این ساعت هوشمند از اتصال سیم کارت پشتیبانی نمیکند اما دارای قابلیت مکالمه مستقیم است. یعنی بواسطه میکروفون و اسپیکر تعبیه شده بر روی بدنه اسمارت واچ، شما میتوانید به صورت مستقیم توسط ساعت هوشمندتان مکالمه تلفنی داشته‌باشید.

این قابلیت توسط ارتباط بلوتوثی ساعت و گوشی همراه شما فعال خواهد شد. هم میتوانید تماس های ورودی را پاسخ دهید و هم شماره گیری با ساعت و ایجاد تماس خروجی امکان پذیر است.

هشدار و نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی و پیامک ها

ممکن است در جای شلوغی باشید و یا حس و حال درآوردن گوشی برای نگاه کردن به اعلانات اخیر خود را نداشته باشید. در این لحظه نگران نباشید، زیرا ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max تمامی اعلانات دریافتی در برنامه پیامک ها و شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و … را به شما نمایش خواهد داد.

پشتیبانی کامل از زیان فارسی موجب میشود هر اعلانی که به زبان فارسی دریافت شده باشد، به درستی و با فونتی خوانا به شما نمایش داده شود. همچنین پشتیبانی از داینامیک آیلند یا همان نقطه قرمز رنگ بر روی نمایشگر ساعت، داشتن اعلان جدید را به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

نتیجه گیری پایانی ، آیا این ساعت هوشمند طرح اولترا را بخرم یا نه؟!

در این مقاله به بسیاری از امکانات کلیدی و جدید اپل واچ HK9 Ultra2 Max اشاره شد. همچنین پشتیبانی از سنسورهای سلامتی و ورزشی، قابلیت گام شمار، سنسورهایی نظیر قطب نما، هشدار بیدارباش، ماشین حساب و … از سایر امکاناتی بودند که کمتر به آنها پرداخته شد.

 وقتی به رقبای هم رده و هم قیمت و همچنین امکانات وسیع و کیفیت ساخت بالای این اسمارت واچ می نگریم، پرداخت هزینه‌ای حوالی 2.5 میلیون تومان برای آن بسیار مقرون بصرفه بنظر میرسد. پس جای معطلی نیست. اگر بدنبال یک ساعت هوشمند همه فن حریف هستید که ظاهر اپل واچی داشته باشد در خرید ساعت هوشمند HK9 Ultra2 Max شک نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا