نقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند سری اولترا مدل HW Ultra 2

ساعت هوشمند HW Ultra 2، نمایشگر امولد با پردازنده 2 هسته ای قدرتمند

اگر شما از طرفداران مقالات نقد و بررسی ساعتهای هوشمند هستید، و قصد خرید ساعت هوشمند دارید امروز در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از مدل های پرطرفدار اسمارت واچ با نام ساعت هوشمند HW Ultra 2 آشنا کنیم.

همه ما میدانیم که بعضی اوقات استفاده از تلفن همراه و بیرون آوردن آن از جیب یا کیف امکان پذیر نیست. به طور مثال زمان هایی که در جای شلوغ و پر رفت آمد هستید، زمان هایی که در حال رانندگی یا موتور سواری هستید و یا در باشگاه  ورزش میکنید.

پیشنهاد ما برای این مواقع، داشتن یک ساعت هوشمند با کیفیت است که به شما کمک می کند به تماس های تلفنی پاسخ بدهید و یا اعلان های برنامه‌هایی همچون واتساپ را چک کنید. در واقع یک دستیار هوشمند کوچک همراه خود داشته باشید که بعضی کارهای روزمره را برایتان راحت تر کند.

نگاهی بر ظاهر ساعت هوشمند HW Ultra2

سایز ابعادی بدنه

همانطور که از اسم این ساعت مشخص است این ساعت از سری ساعت های هوشمند اولترا است که به موجب آن دارای بدنه‌ای ورزشی و مقاوم‌تر است. با توجه به ظاهر آن ، این ساعت بیشتر مناسب افرادی با مچ دست های بزرگ تر میباشد.

سایز این طرح اپل واچ اولترا، 49 میلی متر است و نمایشگر فول صفحه با کیفیتی دارد. بر روی بدنه محل اسپیکر و میکروفون و محل اتصال بندها را شاهد خواهید بود. همین طور قسمت دایره ای شکل پشت بدنه که محل اتصال شارژر وایرلسی است.

مقاله نقد و بررسی ساعت هوشمند HW Ultra 2 - 1

دکمه های کنترلی و قفل بند برروی بدنه ساعت هوشمند HW Ultra2

بر روی بدنه نقد و بررسی ساعت هوشمند HW Ultra 2 ، سه عدد دکمه فعال پاور (Power)، مجیک باتن و اکشن باتن وجود دارد که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. همچنین این ساعت دارای پیچ در پشت ساعت می باشد که به موجب آن تعمیر ساعت در مواقع ضروری آسان تر می شود.

وجود پین بند در پشت ساعت باعث می شود که بند آن محکم در جای خودش قرار بگیرد.  با توجه به اینکه تمامی بند های ساعت هوشمند اپل موجود در بازار برای این ساعت مناسب است، میتوانید با پرداخت هزینه ای کم ظاهر ساعت را تغییر دهید و آن با استایل و پوششتون هماهنگ کنید. داخل جعبه سفید و زیبای این ساعت دو عدد بند سیلیکونی ، یک شارژر وایرلسی و یک بروشور راهنما قرار دارد.

اگر از این مطلب خوشتون اومد حتما ” نقد و بررسی اسمارت واچ اولترا مدل HK9 Pro Plus ” نیز مطالعه کنید.

امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند HW Ultra 2

با روشن شدن صفحه نمایش، این ساعت شمارا  مجذوب صفحه نمایش با کیفیت امولد و رنگ های شفافش می کند. این ساعت هوشمند مثل نمونه اصلی اپل خود دارای 3 دکمه فعال است.

دکمه Power جهت خاموش و روشن کردن اسمارت واچ HW Ultra 2 و برگشت به صفحه اصلی به کار میرود. با دکمه چرخشی مجیک باتن دسترسی سریع و اعلان بعضی از برنامه ها نمایش داده می شود و اگر در قسمت منو اصلی دبل کلیک کنید نحوه نمایش آیکون های منو توسط آن تغییر می کند. به طور مثال منو را به شکل ردیفی، نمایش دسته جمعی و …. و نمایش می دهد.

دکمه اکشن باتن نیز شامل حالت های ورزشی مختلف مانند پیاده روی ، دویدن، دوچرخه سواری و … است . برای تغییر تصاویر زمینه ساعت صفحه نمایش را چند ثانیه لمس کنید و نگه دارید حالا با چرخاندن دکمه مجیک باتن میتوانید تصاویر را تغییر دهید.

هر جهت از صفحه اصلی ساعت هوشمند سری اولترا مدل HW Ultra 2، دارای یک منو کشویی (نوار ابزار) است. نوار ابزار بالا مربوط به پیام ها است و منو راست برای دسترسی سریع به گام شمار، پایش خواب، ضربان قلب است و شما میتوانید قابلیت میانبر خودتان هم به آن اضافه کنید. همچنین نوار ابزار سمت چپ شامل CHATGPT، کد QR، آب و هوا میشود.

منو اصلی ساعت هوشمند HW Ultra2

پس از ورود به منو اصلی ساعت هوشمند HW Ultra 2 میتوانید قدرت تاچ سریع و منو روان را خوبی تجربه کنید. از موارد اصلی موجود در منو ساعت که کاربرهای مهم دارند میتوان به بخش های زیر اشاره‌کرد:

  • آیکون پاور: این گزینه برای خاموش و روشن کردن ساعت هوشمند بدون استفاده از دکمه پاور تعبیه شده است.
  • پایش خواب: میزان خواب و استراحت روزانه خود را ثبت کنید و مراقب باشید که روزانه میزان خواب کافی داشته باشید.
  • پخش موزیک :موزیک مورد علاقه تان را پخش کنید و ازطریق ساعت آهنگ هارا مطابق میلتان تغییر دهید.
  • ضربان قلب :با اسفاده از این ابزار میزان ضربان قلب را اندازه گیری کنید و از سلامتی خود مراقبت کنید.
  • فشارخون : فشار خون یکی از شاخص های سلامتی انسان است. پس از طریق ساعت هوشمند مراقب میزان فشارخونتان باشید و آن را چک کنید .
  • سنجش اکسیژن خون :امروزه به دلیل آلودگی هوا سنجش اکسیژن خون نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.
مقاله نقد و بررسی ساعت هوشمند HW Ultra 2 - 2
مقاله نقد و بررسی ساعت هوشمند HW Ultra 2 – 2

سایر ویژگی های اسمارت واچ HW Ultra 2:

  • تقویم : یک ابزار کار آمد و همیشگی برای همه افراد که در هرجایی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • ماشین حساب : خیلی خوب است که همیشه یک ماشین حساب در دسترس ما باشد که این ساعت هوشمند این امکان را برای ما فراهم کرده است .
  • آب و هوا : از طریق اسمارت واچ HW Ultra 2 آب و هوای منطقه خودتان را مورد بررسی قرار بدهید و برای روز های بارانی و برفی تمهیدات لازم را فراهم نمایید .
  • کرنومتر: این ابزار بیشتر در مواقعی که ورزش می کنید برای اندازه گیری میزان حرکات ورزشی بر اساس زمان به کارتان می آید.
  • پیام ها : این گزینه مخصوص نمایش پیام های شما است .
  • گام شمار:در زمان پیاده روی با استفاده از این گزینه تعداد قدم های شما و میزان مسافت طی شده و کالری مصرف شده را نشان می دهد.
  • نور صفحه :از طریق این گزینه میزان نور صفحه را تنظیم کنید و بهتر است که برای افزایش عمر ساعت و شارژدهی نور صفحه را کمی کاهش دهید.
  • GPS: این گزینه برای زمان هایی است که پیاده روی ،دوچرخه سواری و دویدن انجام می دهید که مسیر پیموده را نشان می دهد.

قابلیت مکالمه و هوش مصنوعی Chat GPT

  • تماس:مستقیما با ساعت هوشمند شماره گیری کنید و تماس تلفنی برقرار کنید .
  • هوش مصنوعی Chat GPT: این ساعت دارای هوش مصنوعی CHATGPT است که نوعی دستیار صوتی برای شماست و میتواند به سوال های شما پاسخ دهد و یا اینکه به دستور شما برای ساعت واچ فیس جدید با طرح دلخواه نصب کند.
  • مخاطبین :در این قسمت لیست مخاطبین محبوب خود را مشاهده خواهید کرد که دیگر نیازی به شماره گیری و حفظ اعداد نیست.
  • ورزش ها: انواع حرکات ورزشی در اینجا قابل مشاهده است که میتوانید شاخصه های مختلف فعالیت های جسمانی خود را ثبت و اندازه گیری کنید.

نصب و راه اندازی ساعت هوشمند HW Ultra 2

هر ساعت هوشمند بوسیله یک برنامه مخصوص به تلفن همراه وصل می شود که برنامه مخصوص این ساعت Wearfit Pro است. این اپلیکیشن در بین همه ی برنامه ها به دلیل سهولت استفاده و امکانات خوب آن از محبوبیت خوبی برخوردار است که آموزش نصب و استفاده از آن در مقاله نحوه راه اندازی ساعت هوشمند با برنامه Wearfit Pro قرار گرفته‌است.

برای نصب برنامه هم میتوانید به GOOGLE PLAY و یا APP STORE مراجعه کنید و هم از طریق اسکن بارکد روی جعبه میتوانید این برنامه جذاب را نصب کنید. داخل برنامه نیز امکانات زیادی در اختیارتان گذاشته شده تا استفاده بهتر و خوشایند تری از ساعت هوشمند داشته باشید.

در آخر امیدواریم که استفاده از این ساعت هوشمند HW Ultra 2 برای شما تجربه‌ای خوشایند و شیرین به ارمغان بیاورد و این مطلب برای شما عزیزان مفید باشد. ممنون از اینکه ریمووین مگ را برای همراهی انتخاب کردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا