گجت ها و لوازم جانبینقد و بررسی

نقد و بررسی کامل + تصاویر ساعت هوشمند Z86 Pro Max

اسمارت واچ طرح اپل واچ سری 9 با قابلیت های بی نظیر!

امروز قصد داریم به نقد و بررسی یک اسمارت واچ با نام ساعت هوشمند Z86 Pro Max بپردازیم که در ازای داشتن بسیاری از قابلیت های کاربردی، از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

ساعت هوشمند Z86 Pro Max، امکانات عالی در عین قیمت مناسب!

ساعت های هوشمند مانند یک دستیار کوچک عمل می کنند که میتواند همیشه کنار شما باشد و با امکانات و دسترسی هایی که فراهم میکند کارهارا برای شما سهل تر کند. در این مقاله یک طرح اپل واچ سری 9 به شما معرفی خواهیم کرد، که حتما شیفته قابلیت هایش خواهید شد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند Z86 Pro Max

طرح اپل واچ سری 9، با ظاهری بسیار شیک و جوان پسند!

ساعت هوشمند Z86 PROMAX از انواع ساعت های طرح اپل واچ سری 9 است که به تازگی به بازار عرضه شده است. سایز این ساعت 45 میلیمتر است و از لحاظ ظاهری قابل تشخیص از نمونه اصلی اپل نیست.

مشخصات بدنه

بر روی بدنه دو دکمه فعال، میکروفون، اسپیکر و شیارهایی که محل اتصال بند است را مشاهده می کنید. خوبی که ساعت های سایز 45 میلیمتر دارند این است که هم مناسب مچ دست خانمها و هم آقایان خوش سلیقه است. همچنین شما با پرداخت هزینه کمی میتوانید بندهای مختلف اعم از سیلیکونی و فلزی و ….. برای آن تهیه کنید.

قسمت پشت بدنه ساعت هوشمند Z86 PROMAX نیز دارای قسمت دایره ای شکل است که از این طریق ضربان قلب و فشار خون را چک میکند و محل اتصال شارژر وایرلسی نیز امیباشد.

محتویات داخل جعبه

داخل جعبه این ساعت هوشمند شگفت انگیز، 3 عدد بند زیبا، شارژر وایرلس و بروشور راهنمای استفاده از آن وجود دارد.

بررسی امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند Z86 PRO MAX

در ادامه مقاله به بررسی امکانات و ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد این ساعت هوشمند پر فروش برای شما توضیح خواهیم داد که اگر قصد خرید ساعت هوشمند Z86 PRO MAX را داشتید، حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا از تمام امکانات این گجت خوش ساخت آگاه شوید.

یک نمایشگر عالی!

در ابتدا با روشن کردن ساعت هوشمند، صفحه نمایش با کیفیت امولد و رنگ های شفاف و جذاب  شما را مجذوب خودش می کند. تمامی تصاویر ثابت و متحرک در این نمایشگر بسیار چشم نواز بنظر میرسد.

عملکرد دکمه های کنترلی روی بدنه اسمارت واچ Z86 Pro Max

عملکرد دکمه ها به این شکل است که دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن و برگشتن به صفحه اصلی است. دکمه چرخشی در صفحه اصلی برای تغییر واچ فیس (تصویر زمینه) و در قسمت منو با قابلیت دبل کلیک نحوه نمایش منو را تغیییر می دهد. به طور مثال آیکون های منو را به شکل های ردیفی، دایره ای و … نمایش می دهد.

نوار ابزار در 4 جهت صفحه اصلی

در هر چهار جهت از صفحه اصلی ساعت هوشمند Z86 PROMAX نوار ابزار مخصوص وجود دارد که دسترسی را برای شما آسان تر میکند. منو کشویی بالا شامل گزینه آب و هوا، موزیک ، ورزش ها و …. میشود. نوار ابزار از سمت پایین شامل قطب نما و علامت + است که با زدن گزینه + (ADD) شما میتوانید هر کدام از برنامه ها که برایتان مهم تر است را به این لیست اضافه کنید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند Z86 Pro Max

منو کشویی سمت چپ نیز شامل گزینه پیام ها، نمایش درصد باتری ساعت، شاتر دوربین ،موزیک و … میشود. منو سمت راست نیز بیشتر به قسمت سنسور های سلامتی مثل ضربان قلب و فشارخون و …. اختصاص دارد.

برنامه ها و امکانات اسمارت واچ Z86 Pro Max

بخش تنظیمات شامل چندین موارد است که به صورت مجزا در اینجا توضیح خواهیم داد.

قابلیت های ویژه در تنظیمات

  • Smart Island: با فعال کردن این گزینه زمانی که برای شما اعلان جدیدی ایجاد شود در قسمت بالای صفحه ساعت هوشمند به شکل یه نقطه بالای صفحه نمایشگر نشان داده می شود.
  • Constant light setting: با استفاده از این گزینه می توانید تنظیم کنید که تا چه مدت بعد از خاموش شدن صفحه نمایش زمان به شکل دیجیتالی و یا عقربه ای به شما نشان داده شود.
  • Screen off time: زمان روشن ماندن صفحه نمایش را در این قسمت تنظیم کنید که بهتر است برای افزایش عمر باتری دستگاه روی زمان طولانی تنظیم نشود.
  • Gesture:این گزینه مربوط به تنظیمات دستور حرکتی می باشد که با توجه به نوع حرکت دست بعضی از عملکرد ها را برای ساعت هوشمند تعریف می کنید .
  • Brightness: میزان روشنایی صفحه نمایش ساعت هوشمند Z86 PROMAX را در این گزینه میتوانید تنظیم نمایید با توجه به شرایط آن را تغییر دهید.
  • Don’t disturb: بافعال کردن این گزینه حالت (مزاحم نشوید) فعال میشود و اگر اعلان یا تماس جدیدی داشته باشید ساعت هوشمند اعلام نمی کند.
  • Vibration:حالت لرزش ساعت هوشمند در مواقع تماس و یا پیام جدید با این گزینه فعال یا غیر فعال می شود.
  • Key definition: با استفاده از این گزینه میتوانید برای دکمه های ساعت هوشمند عملکرد های جدید تعریف کنید.
  • Drain-off:با فعال کردن این گزینه اگر که ساعت وارد آب بشود با قابلیت ویبره آب را از داخل ساعت هوشمند خارج می کند.

برخی دیگر از آیتم های بخش تنظیمات در ساعت هوشمند Z86 Pro Max

  • Power saving: برای مواقعی که شارژ ساعت هوشمند کم است ، با فعال کردن این گزینه عملکردبعضی از برنامه ها غیرفعال  یا محدود میشوند تا باتری بتواند شارژ بیشتری نگه دارد و کاربر بتواند مدت زمان بیشتری از ساعت استفاده کند تا مجددا باتری شارژ شود.
  • Language: ساعت هوشمند Z86 PROMAX از زبان های بسیاری به خصوص زبان فارسی، پشتیبانی می کند که میتوانید آن را تغییر دهید .
  • Time setting:این گزینه مخصوص تنطیم زمان ساعت هوشمند است .
  • NFC: قابلیت NFC  برای پرداخت هزینه ها از طریق ساعت هوشمند به طور مستقیم و بدون نیاز به کارت بانکی است که متاسفانه زیر ساخت های لازم این تکنولوژی در کشور ما موجود نیست و در حال حاضر قابل استفاده نیست.
  • Restore factory:برای بازگرداندن تنطیمات ساعت هوشمند به حالت اولیه کارخانه از این گزینه استفاده کنید .
  • Power off: برای خاموش کردن ساعت هوشمند میتوانید به غیر از فشردن دکمه ساعت هوشمند از این گزینه نیز استفاده کنید .

سنسورهای سلامتی و ورزشی، مخصوص ورزشکاران خوش استایل

این گجت هوشمند نیز از این امکانات بی بهره نیست و دارای انواع سنسور های یلامت است که بسیار برای ورزشکاران و افرادی که به سلامت جسمانی خود اهمیت میدهند هائز اهمیت است.پس بریم که برخی از این سنسور های سلامت مهم ساعت هوشمند Z86 PROMAX را باهم بررسی کنیم.

سنسور های سلامتی ساعت هوشمند Z86 PROMAX

  • ضربان قلب: ابن برنامه نشانگر میزان ضربان قلب شما است و به این شکل شما میتوانید از سلامت قلب خود آگاه شوید.
  • فشارخون: فشارخون یکی از مهم ترین شاخص های سلامتی است که از طریق پایش آن بوسیله ساعت هوشمند و برنامه RDFIT میشود مراقب آن بود .
  • گام شمار: این برنامه در هنگام پیاده روی میزان قدم های شما،کالری مصرف شده و میزان مسافت طی شده را نشان می دهد.
  • پایش خواب : خواب کافی روزانه در سلامت افراد در درازمدت بسیار تاثیرگذار است که به واسطه این گزینه میتوانید میزان خواب خود را بررسی و تنظیم کنید.
  • آب و هوا :با تنظیم موقعیت مکانی ، بوسیله این گزینه میتوانید آب و هوای منطقه خود را بررسی کنید و با توجه به آن برای کارهای روزمره برنامه ریزی کنید .
  • GPS: با استفاده از موقعیت یاب ساعت هوشمند میتوانید مسیر طی شده هنگام پیاده روی و میزان مسافت طی شده را بررسی کنید و ثبت کنید .
  • کالری شمار ورزش ها: در ساعت هوشمند Z86 PROMAX تعداد زیادی از سنسورهای ورزشی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری ، دویدن ، تنیس ، شنا و……  گنجانده شده است که شما میتوانید هر نوع فعالیت ورزشی را از این طریق ثبت کنید.
  • قطب نما:اگر از دسته افرادی هستید که زیاد مسافرت می روید و اهل گردش و سفر به جاهای جدید و ناشناخته هستید قطب نما خیلی به کارتان می آید و ابزار خیلی مفیدی برای شما خواهد بود .

بخش های دیگر منو با کاربرد های مهم

  • شاتر دوربین :گاهی اوقات هست ک میخواهیم با تلفن همراه به صورت سلفی عکس بگیریم اما عکس گرفتن با دست کمی سخت می شود، خیلی راحت با استفاده از شاتر دوربین ،  دوربین تلفن همراه را کنترل کنید و عکس را ثبت کنید.
  • موزیک: یکی از ویژگی های مهم در ساعت هوشمند Z86 PROMAX توانایی پخش موزیک و تغییر آن است که ساعت هوشمند این امکان را برای شما فراهم کرده است.
  • بازی: این ساعت هوشمند جذاب دارای 2 عدد بازی است که محبوبیت آن را دوچندان کرده است.
  • تقویم :یکی از ابزار های پرکاربردی که همیشه لازم است همراهمان باشد تقویم است که ساعت هوشمند مثل یک تقویم جیبی برای شما عمل می کند .
  • تماس: قابلیت مکالمه و شماره گیری ، بررسی تماس های قبلی و مخاطبین و تنظیمات تماس همگی در این قسمت قراردارد.
  • ماشین حساب: ماشین حساب نیز یکی از ابزار هایی است که همیشه مورد استفاده قرار میگیرد که بوسیله ساعت شما در هر جایی میتوانید محاسبات خود را انجام دهید .
  • کرنومتر:این ابزار بیشتر در هنگام انجام حرکات ورزشی مفید است به طور مثال میتوانید مدت زمان دویدن و یا مدت زمان طناب زدن و …. را ثبت کنید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند Z86 Pro Max

نصب و راه اندازی ساعت هوشمند Z86 Pro Max:

مطابق روال همه ساعت های هوشمند که بوسیله یک برنامه مخصوص به تلفن همراه متصل می شوند، ساعت هوشمند Z86 PRO MAX نیز از این قاعده مستثنا نیست و بوسیله برنامه RDFIT به تلفن همراه متصل می شود. شما میتوانید این برنامه را از Play Store ،App STORE و .. نصب کنید. یا اینکه بارکد این برنامه بر روی جعبه ساعت درج شده است که با اسکن آن توسط دوربین تلفن همراه میتوانید برنامه را نصب نمایید.

دانلود واچ فیس (تصویر پس زمینه) در ساعت هوشمند Z86 Pro Max

این برنامه به شما کمک می کند که از قابلیت های ساعت بهتر بتوانید استفاده کنید به طور مثال واچ فیس(تصاویر زمینه) متنوع برای ساعت هوشمند Z86 PROMAX دانلود کنید و ظاهر صفحه نمایش ساعت هوشمند را تغییر دهید. همین طور مدیریت ساعت و بررسی فعالیت های ورزشی و ویژگی های سلامیتتان از طریق برنامه قابل مدیریت است.

ما دراینجا تلاش کردیم تا شما را به طور مختصر و جامع با قابلیت ها و امکانات ساعت هوشمند Z86 PROMAX آشنا کنیم تا انتخاب و تصمیم گیری مطمئنتری در خرید آن داشته باشید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد . درصورتی که قصد خرید ساعت هوشمند Z86 PROMAX را دارید خوش حال می شویم با ما در ارتباط باشید و تجربه خودتان را از داشتن این ساعت هوشمند با ما در میان بگذارید . ممنون از همراهی شما .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا