مقالاتنقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

با نقد و بررسی اسمارت واچ +HK9 Pro Max همراه ریمووین مگ باشید.

ساعت های طرح اپل سری HK  بخاطر کیفیت و قابلیت های خوبشان در بازار طرفداران زیادی دارند. به همین دلیل این برند مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند که روز به روز بهتر و دارای قابلیت های بیشتری می باشند. در این مقاله نقد و بررسی قصد داریم ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus را به شما معرفی کنیم که به تازگی به بازار شده است و یک سر و گردن از مدل های پیشین خود بالاتر است.

ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus ، ظرافت در عین قدرت

از لحاظ ظاهر باید گفت که این ساعت قابل تشخیص از نمونه اصلی اپل واچ سری 9 نیست و بسیار دقیق و ظریف ساخته شده‌است. محل اسپیکر، میکروفون، دکمه ها و اتصال بند و … همه چیز عالی و بی نقص میباشد. اندازه ساعت 45 میلیمتر است و همه گلس ها و بندهای ساعت اپل اصلی با آن سازگار هستند.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

صفحه نمایش بی نظیر ساعت هوشمند +HK9 Pro Max

این ساعت فول صفحه است و حاشیه خیلی کمی دارد و نمایشگر آن از نوع آمولد است. بهمین دلیل تصاویر و رنگ ها به صورت عالی و با کیفیت نمایش داده میشوند طوری که قطعا شما را شیفته خودش خواهد کرد.

ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus، دستیار همیشه همراه

با خرید ساعت هوشمند HK9 Pro Plus  برای شما یک دستیار کوچک است که همیشه همراهتان است و در انجام خیلی از کارها به شما کمک خواهد کرد. مثلا با کمک قابلیت دستیار صوتی به خواست شما میتواند واچ فیس جدید بر روی ساعت تنظیم کند یا بوسیله هوش مصنوعی CHATGPT هر سوالی که داشته باشید را پاسخ میدهد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

این ساعت نقش مترجم همراه را نیز برای شما ایفا می کند. به طوریکه اگر معنی کلمه ای را ندانید میتوانید به صورت صوتی از آن بپرسید.

ذخیره عکس و ایجاد گالری تصاویر

ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus دارای 2 گیگ حافظه داخلی است و میتوانید عکس های مورد علاقه تان را داخل ساعت ذخیره کنید و همین طور از آن ها برای تصاویر زمینه استفاده کنید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

کنترل دوربین و نمایش تصویر زنده در ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

زمانی که بخواهید با تلفن همراه تصویری را ثبت کنید همزمان تصویر به صورت زنده برروی ساعت هوشمند هم نمایش داده‌می شود. همچنین از طریق ساعت میتوانید عکس خود را ثبت نمایید که این قابلیت، کار را برای گرفتن عکس های سلفی راحت تر میکند.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus

اتصال همه جانبه

از دیگر قابلیت ویژه این ساعت می توان به اتصال مستقیم به ایرپاد و یا هندزفری بلوتوثی اشاره کرد. بدین وسیله میتوانید بدون نیاز به تلفن همراه مستقیما به ایرپاد متصل شوید. آهنگ های ذخیره شده در ساعت را پخش کنید و هر زمانی می خواهید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و یا مکالمات تلفنی خود را برقرار کنید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus - اتصال به ایرپاد

روزی یک صفحه مطالعه مفید با ساعت هوشمند +HK9 Pro Max

قابلیت EBOOK امکان نمایش فایل های متنی و مطالعه را برای شما فراهم می آورد. به همین حاطر در هر جایی و هر مکانی متون در دست شما خواهند بود.

مکالمه باکیفیت

با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، به صورت نامحدود و بدون هیچ نقصی مستقیما از طریق ساعت هوشمند تماس بگیرید، تماس های ورودی را پاسخگو باشید و آنها را مدیریت کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی و نمایش اعلان ها و پیام ها

برای ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus زبان های مختلفی از جمله زبان فارسی تعریف شده است. بواسطه داشتن زبان فارسی شما میتوانید پیام ها و اعلان های برنامه‌هایی همچون واتساپ و پیامک و تلگرام و … را به صورت خوانا برروی ساعت هوشمند مشاهده کنید.

به این شکل در جریان تمامی پیام ها و اعلان های ایجاد شده بر روی تلفن همراه خود قرار می گیرید و پیامی نخوانده باقی نخواهد ماند.

برنامه رابط

همانطور که می دانید برای اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه نیاز به یک برنامه رابط است که برنامه مختص به این مدل ، WEARFIT PRO میباشد. ویرفیت پرو محبوب ترین برنامه در حال حاضر است و امکانات و کارایی هایی زیادی دارد که خیلی از امکانات ساعت هوشمند از طریق این برنامه قابل استفاده و اجرا است.

نصب برنامه های جدید

بواسطه داشتن حافظه داخلی میتوانید برنامه ها و بازی های جدید بر روی ساعت نصب نمایید و از آنها لذت ببرید.

ابزار های سلامتی ساعت هوشمند +HK9 Pro Max

این ساعت هوشمند یک ابزار سلامتی همه جانبه است زیرا که دارای سنسور های سلامتی از جمله ضربان قلب، فشار خون،تست میزان اکسیژن خون و … است. از طرفی داشتن قابلیت پایش خواب، کالری شمار، گام شمار تکمیل کننده ابزار های سلامتی است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus - سنسور ضربان قلب

وجود انواع ورزش ها و فعالیت های بدنی در ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus کمک میکند که میزان فعالیت جسمانی خود را هم ثبت نمایید. با تنظیم یادآور ها روزانه به میزان کافی آب بنوشید و یا از نشستن و کم تحرکی خود جلوگیری کنید.

با وجود همه این موارد گزارش های مربوط به سلامتی شما ،از طریق برنامه WEARFIT PRO قابل مشاهده و بررسی است. حتی میتوانید اهداف ورزشی و سلامتی خود را دنبال کنید.

ابزار های تکمیل کننده ساعت هوشمند

امکان نمایش وضعیت آب و هوا، ماشین حساب، کرنومتر و زمان سنج ،نصب واچ فیس های متنوع، شخصی سازی تصاویر، GPS و تشخیص مسیر، تنظیم یادآورها ،منو روان، میکروفون و قابلیت ضبط صدا، حذف پسورد فراموش شده و … از دیگر امکانات و قابلیت هایی این ساعت هوشمند است که اون رو به یک دستیار کوچک بی نظیر تبدیل کرده است.

محتویات جعبه ساعت هوشمند +HK9 Pro Max

ساعت هوشمند HK9 Pro Max Plus در یک جعبه شکیل به همراه دو عدد بند زیبا و یک شارژر وایرلسی و بروشور عرضه شده است.

نتیجه گیری

در پایان میتوان گفت که این ساعت هوشمند یک نسخه جدید و آپدیت شده از سری قبلی خود با نام + HK9 Pro است که اکنون با چند قابلیت جدید همراه شده‌است. داشتن گالری تصاویر مستقل و اتصال مستقیم به ایرپاد از مواردی هستند که در سری قبلی این مدل وجود نداشتند.

در واقع این ساعت هوشمند یک طرح اپل واچ سری 9 تمام عیار و کامل است که فقط سیم کارت نمیخورد و شاید کمی حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن کم بنظر برسد.

پس اگر این موارد اهمیت آنچنانی برای شما ندارد، با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله میتوان نتیجه گرفت این ساعت هوشمند حقیقتا بی نظیر و فوق العاده است و شما با خیال راحت میتوانید به آن اعتماد کنید و از داشتن آن بر روی مچ دستتان لذت ببرید.

اکنون میتوانید با مراجعه به سایت ریمووین وارد صفحه سفارش ساعت هوشمند +HK9 Pro Max شوید و با مطالعه نکاتی بیشتر اقدام به خرید آن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا