نقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند KW9 Max

ساعت هوشمند KW9 Max، یک طرح اپل واچ سری 9 فوق اقتصادی!

چند سالی هست که ساعت های هوشمند وارد بازار ایران شدند و در این مدت کوتاه توانسته‌اند جایگاه خوبی در بین طرفداران محصولات دیجیتال بدست بیاورند. ساعت هوشمند KW9 Max علاوه بر اینکه امکانات زیادی در اختیار کاربر می گذارد از نظر مد و فشن نیز، نوعی اکسسوری به حساب می آید که تکمیل‌کننده استایل و ظاهر و سبک پوشش اقشار مختلف مردم است.

یک ساعت هوشمند خوب و مدرن نیاز همه ماست!

همه میدانیم یکی از مزیت خرید ساعت‌ هوشمند این است که باعث می شوند شما کمتر گوشی خود را از جیبتان بیرون بیاورید که احتمال سرقت گوشی را کاهش می دهد.

در ابتدا کمپانی های قدرتمندی همچون سیکو ، اپل و سامسونگ و …. عرضه کننده این محصولات بودند که با گذشت زمان برای تعدیل قیمت و افزایش قدرت خرید افراد، شرکت های دیگر نیز به تولید و عرضه این محصولات اقدام کردند. به همین دلیل در حال حاضر شما میتوانید با پرداخت هزینه کم، امکانات زیادی را با ظاهری شیک و امروزی دریافت کنید.

ساعت هوشمند KW9 Max، یک طرح اپل واچ سری 9 فوق اقتصادی!

همانطور که گفته شد شرکت اپل یکی از تولید کنندگان مهم ساعتهای هوشمند هست که به دلیل قیمت بالای محصولات این برند، شرکت های دیگر سعی کردند تا محصولات خودشون را با ظاهر کاملا مشابه به اصطلاح (طرح اپل) تولید کنند.

ساعت هوشمند KW9 Max نیز یکی از ساعت های طرح اپل سری 9 میان رده موجود در بازار هست که از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه اپل اصلی ندارد. در ادامه به تمامی ویژگی ها و قابلیت های آن خواهیم پرداخت، پس لطفا برای آگاهی از امکانات و قابلیت های این محصول جذاب، همراه ما باشید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند KW9 Max - رنگبندی

بررسی ساعت هوشمند KW9 Max  از لحاظ ظاهری و مشخصات فیزیکی

سایز صفحه نمایش این طرح اپل واچ سری 9، 45 میلیمتر است. سمت راست بدنه ساعت یک دکمه ثابت (Power) و یک دکمه چرخشی (Magic Button) وجود دارد. روی ساعت قسمتی برای میکروفن و اسپیکر تعبیه شده که برای پخش موزیک و برقراری تماس تلفنی است.

همین طور قسمتی برای نصب بند ساعت هوشمند KW9 Max وجود دارد که برای تمامی بندهای سایز 45 موجود در بازار قابل استفاده است و شما میتوانید با تهیه بند های مختلف ظاهری متفاوت از ساعت هوشمند خود داشته‌باشید.

پشت بدنه، یک پین بند یا اصطلاحا قفل بند وجود دارد که بند ساعت هوشمند را ثابت نگه می دارد. همین طور پشت بدنه ساعت یک قسمت دایره ای میبینید که از این قسمت ساعت به شارژر وایرلسی خود متصل میشود. این قسمت شامل سنسورهای سلامتی نیز میشود که برای سنجش ضربان قلب نیز کارایی دارد.

ظاهر اپل واچ سری 9 طرح اصلی، بشکلی است که مناسب دست هر خانم و آقای خوش سلیقه‌ای است. اقلام همراه این ساعت هوشمند در جعبه ، یک عدد بند سیلیکونی،شارژر وایرلسی و بروشور راهنما میباشد.

بررسی سایر امکانات و قابلیت ها

دکمه ثابت پایین (Power) را برای چند ثانیه نگه دارید تا ساعت هوشمند KW9 Max روشن بشود. با چرخاندن دکمه چرخشی تصاویر زمینه تغییر می کند. با یک بار فشردن آن منو اصلی ساعت نمایش داده می شود. همچنین در قسمت منو اصلی با دبل کلیک دکمه چرخان، مدل نمایش آیتمهای منو تغییر می کند. به طور مثال منو به شکل ردیفی یا 4 تایی و 9تایی و … نمایش داده‌‍میشود.

این ساعت هوشمند دارای نوار ابزار از چهار جهت مختلف هست که دسترسی را برای کاربر راحت تر میکند. نوار ابزار بالا دارای گزینه بلوتوث، میزان نورصفحه، میکروفون، کد QR و گزینه پیداکردن تلفن میشود. این نوار از سمت پایین پایین مربوط به نمایش پیام ها است.

همچنین نوار ابزار راست شامل گام شمار، ضربان قلب، فشارخون ،سنجش اکسیژن خون، میزان خواب و آب و هوا است. منو کشویی چپ نیز شامل تماس، ضربان قلب، پخش موزیک، تنظیمات و آب و هوا نیز است.

در قسمت منو اصلی هم تمام امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند را به صورت یکجا می بینید. که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند KW9 Max - نمایشگر

سنسور های سلامتی ساعت هوشمند KW9 Max

 این سنسورها شامل سنسور ضربان قلب، سنسور فشارخون، سنسور اکسیژن خون، گام شمار و … میشود که بوسیله آن میتوانید سلامتی خود را بررسی و مورد پایش قرار دهید.

  • حالت پایش خواب: با وجود این گزینه شما میتوانید میزان خواب خود را تنظیم و بررسی کنید .
  • حالت نشستن طولانی : شما میتوانید یادآور کم تحرکی تنظیم کنید.
  • نوشیدن آب : با توجه به اینکه میزان آب دریافتی روزانه تاثیر مهمی در سلامتی دارد میتوانید در روز برای نوشیدن آب کافی یادآور ثبت کنید .
  • Sport: در این قسمت انواع حالت های ورزشی موجود است که میتوانید فعالیت های فیزیکی خود را ثبت نمایید .

 

اگر از این مقاله خوشتون اومد مقاله ” فرق بین اپل واچ اولترا و apple watch سری 8 در چیست؟! ” را از دست ندید

تنظیمات اسمارت واچ KW9 MAX

  • About (درباره): نام دستگاه ،ورژن دستگاه و .. درج شده‌است .
  • Language (زبان):  در این قسمت میتوانید زبان دستگاه را تغییر بدهید . ساعت هوشمند kw9 max  از زبان فارسی پشتیبانی میکند که کار با دستگاه را برای دوستانی که زبان انگلیسی بلد نیستند راحت می کند .
  • Password (رمز گذاری): برای جلوگیری از دسترسی دیگران به ساعت هوشمند خود، میتوانید برای آن رمز تعریف کنید .
  • Brightness (تنظیم نور): میزان روشنایی صفحه نمایش در این قسمت قابل تنظیم است.
  • Light time (روشن ماندن صفحه): میزان زمان روشن ماندن صفحه نمایش را میتوانید تنظیم کنید. برای حفظ شارژ ساعت بهتر است که زمان آن را خیلی طولانی انتخاب نکنید.
  • Vibration (لرزش): برای فعال و یا غیر فعال کردن حالت ویبره به این قسمت مراجعه کنید .
  • Reset (راه اندازی مجدد): برای برگرداندن ساعت به حالت تنظیمات کارخانه از این گزینه استفاده‌کنید.
  • Power off (خاموش کردن): یکی از راه های خاموش کردن ساعت هوشمند این گزینه است. خوبی وجود این گزینه در اینجا این است که اگر به هر دلیلی دکمه power کار نکرد از این قسمت هم امکان خاموش کردن دستگاه وجود دارد.
نمایش اعلانات

یکی از ویژگی های مهم این ساعت هوشمند نمایش اعلانات برنامه هایی همچون واتساپ و فیس بوک و … است .

سایر امکانات :

 از سایر امکانات میتوان به شاتر دوربین، ماشین حساب، کورنومتر و ….. اشاره کرد.

نصب برنامه ساعت هوشمند KW9 Max :

لازم به ذکر است همان طور که میدانید برای اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه و برقراری تماس نیاز به یک برنامه اختصاصی هست که برنامه lefun health مختص ساعت هوشمند KW9 MAX میباشد. این برنامه امکانات زیادی نیز در اختیارتان می گذارد که باعث می شود استفاده بهتر و کارآمدتری از ساعت هوشمند داشته باشید و تجربه داشتن ساعت هوشمند را برای شما دلپذیرتر کند.

در این مقاله سعی شد تا تمامی امکانات و قابلیت های اسمارت واچ KW9 MAX جهت خرید آنلاین از سایت ریمووین توضیح داده شود تا شما دوستان عزیز بتوانید نسبت به این ساعت هوشمند خوش ساخت آگاهی نسبتا کاملی داشته باشید و از انتخاب خود مطمئن شوید. از همراهی شما دوست عزیز سپاسگزاریم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا