نقد و بررسی

نقد بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل HK9 Ultra 2

در اینجا با نقد و بررسی این اسمارت واچ جذاب در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

این روزها انواع ساعت هوشمند در مدل های متفاوت و گوناگونی طراحی و تولید میشود. از ساعتهای هوشمند بیضی شکل گرفته تا مدل های صفحه گرد و آنهایی که مانند اپل واچ از ظاهر مستطیلی بهره‌ میبرند. همچنین در مشخصات فنی و امکانات داخلی نیز میتوان تفاوت های زیادی پیدا کرد که متناسب با قیمت و کیفیت در رده های مختلفی قرار میگیرند. ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 یکی از جدیدترین و باقابلیت ترین اسمارت واچ های بازار است که این روزها در لباس اپل واچ اولترا خودنمایی میکند.

در ادامه با نقد و بررسی این اسمارت واچ جذاب در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. با ریمووین مگ همراه باشید.

جعبه گشایی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

یک ساعت هوشمند چقدر میتواند جذابیت داشته باشد که حتی جعبه آن احساس تمایز با بقیه رقبایش را برانگیخته میکند. جعبه‌ مکعبی شکل با رنگ استخوانی و الگوی برجسته یکپارچه، آن را دلرباتر کرده‌است. بر روی جعبه، نماد کمپانی HK (سازنده رسمی ساعتهای هوشمند سری HK) را در رنگ قرمز مشاهده میکنیم. همچنین قابلتیها و امکانات برجسته ساعت بصورت لیبل های رنگی بر روی جعبه قرار دارند.

جعبه ساعت را که باز میکنیم با ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 مواجه‌میشویم. بروشور راهنما، شارژر وایرلس، 2 عدد بند مختلف و خود ساعت، از اقلام موجود در جعبه این اسمارت واچ هستند.

محتویات جعبه ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

ظاهری کاملا مشابه اپل واچ اولترا با سایز 49 میلیمتر

نگاه اول خود را به بدنه HK9 Ultra 2 می اندازیم. یک بدنه مات با ظرافت در طراحی که واقعا مانند نسخه اصلی اپل واچ اولترا هر چشمی را خیره میکند. نمایشگر تخت این اسمارت واچ با سایز 2.1 اینچ، تمامی جزئیات را با وضوح بالا ارائه خواهد داد.

سه دکمه کاربردی بر روی بدنه HK9 Ultra 2 قرار دارد. دکمه چرخشی مجیک باتن که کارکردن با آن برای رفتن به بخشهای مختلف منوی ساعت، لذت دوچندان دارد. دکمه پاور در سمت راست که میتواند بازگشت به منوهای قبلی را انجام دهد. همچنین دکمه نارنجی رنگ اکشن باتن که در سمت چپ ساعت و زیر اسپیکر قرار گرفته‌است.

دکمه های ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

اکشن باتن یک دکمه اضافی در سری اولترا اپل واچ است که کاربر را در رفتن به منوهای میانبر کمک میکند.

در پشت سری ساعت هوشمند اولترا میتوان قفل بند را مشاهده کرد. قفل بند یا اصطلاحا پین بند، موجب محکم شدن بند اسمارت واچ بر سر جایش میشود. پیچ های پشت بدنه این اسمارت واچ نیز دقیقا مشابه اپل واچ اولترا طراحی شده‌است.

نمایشگر خیره‌کننده با فناوری AMOLED واقعی!

نمایشگر ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 از با کیفیت‌ترین نمایشگرها در میان رقباست. وقتی صحبت از فناوری AMOLED (امولد) به میان میاید، کیفیت تفکیک رنگها و عمق رنگ مشکی در تصاویر داخل ساعت، به گونه‌ای دیگر خودنمایی میکند. علاوه بر این، فرکانس بالای تصاویر و نرخ بروزرسانی آنها به قدری متناسب است که هیچگونه ضعفی در نمایش تصاویر از خود نشان نمیدهد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

پردازنده 2 هسته‌ای با قدرت پردازش عالی!  

کافی است فقط یکبار ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 را در دست بگیرید و با آن کار کنید. بله، این درست است. ذهنیت قبلی خود را دور بریزید. چون کاملا متفاوت از تمام تجربیات شما در کار با دیگر اسمارت واچ ها بنظر میرسد. سرعت حرکت انیمیشن ها در واچ فیس و منو ساعت با اپل واچ اولترا اصلی مو نمیزند. با چرخاندن مجیک باتن، منو و آیتم های داخلی آن با سرعت بسیار روان حرکت میکنند. این موضوع را مدیون پردازنده 2 هسته‌ای اسمارت واچ HK9 Ultra 2 خواهیم بود.

ظاهر منوی این ساعت هوشمند اولترا نیز کاملا مشابه واچ او اس ورژن 10 اپل است. این امر قدرت تشخیص HK9 Ultra 2 از اپل واچ اولترا اصلی را از روی ظاهر منو بسیار دشوار میکند.

حافظه داخلی 2 گیگابایت با امکان ذخیره موسیقی !

شاید تابحال کمتر ساعت هوشمندی را در این رده قیمتی دیده‌باشید که حافظه داخلی مجزا داشته‌باشد. معمولا اغلب اسمارت واچ ها با بلوتوث به گوشی شما متصل میشوند و قابلیت پخش موسیقی‌های ذخیره‌شده در حافظه گوشی را فراهم میکنند. اسمارت واچ HK9 Ultra 2، جز معدود ساعتهای هوشمندی است که میتوان در حافظه داخلی آن موزیک ذخیره کرد و بدون نیاز به اتصال به گوشی به آن موسیقی گوش داد.

بند اضافه ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

شاید بپرسید آیا میتوان این ساعت را در کنار ایرپاد بلوتوثی استفاده کرد؟! پاسخ مثبت است. شما میتوانید به راحتی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 را به ایرپاد (از طریق بلوتوث) متصل کنید و از گوش‌دادن به موزیکهای داخل اسمارت واچ خود لذت ببرید.

شماره گیری و مکالمه مستقیم، نمایش اعلانات با فونت فارسی خوانا

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که آیا مکالمه مستقیم و پاسخ دهی به مکالمات از طریق این ساعت هوشمند ممکن است؟! پاسخ این سوال هم مثبت است. دست خود را بالا بیاورید و از ظریق ساعت مکالمه کنید. در واقع میتوانید توسط ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 تمامی مکالمات ورودی را پاسخ دهید. شماره گیری و برقراری تماس نیز از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند است.

برای مشاهده اطلاعات سایر ساعات هوشمند از سایر نقد و بررسی های ما دیدن کنید

پشتیبانی از منوی فارسی و نمایش اعلانات فارسی (نوتیفیکیشن ها) یکی از دغدغه ‎های بزرگ کاربران است. این ساعت هوشمند اولترا، منو، پیامک ها و اعلانات شبکه های اجتماعی را با یک فونت بسیار خوانای فارسی نمایش میدهد که یک مزیت بسیار بزرگ است.

هوش مصنوعی اسمارت واچ اولترا ، یک گام جلوتر از رقبا !

بتازگی رباتهای هوش مصنوعی در انواع مختلف خبرساز شده‌اند. معروف ترین این ربات ها ChatGPT است که در حال رشد و توسعه روزافزون میباشد. حالا این قابلیت در ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 در دسترس عموم قرار گرفته‌است. بدین صورت که میتوانید تمامی سوالات خود را از ساعت بپرسید و منتظر سنجیده‌ترین پاسخ از سوی هوش مصنوعی ChatGPT باشید.

پشت ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

حسگرهای توسعه‌یافته با دقت بالاتر و تنوع بیشتر

سنسورهای سلامتی این ساعت هوشمند اولترا تنوع بسیار بالایی دارد. حسگرهای ضربان قلب، اکسیژن خون، قند خون، فشارخون و پایش میزان خواب مفید تنها چندی از سنسورهای سلامتی HK9 Ultra 2 هستند. همچنین سنسور قطب نما، سنسور خاموشی صفحه با کف دست و روشن‌شدن با بالاآوردن دست از دیگر حسگرهای محبوب این ساعت هوشمند هستند.

اگر ساعت شما زنگ میخورد و به هر دلیلی نمیتوانید با لمس نمایشگر تماس ورودی را پاسخ دهید، نگران نباشید. یک سنسور جدید در اسمارت واچ HK9 Ultra 2 وجود دارد که با دوبار تکان دادن مچ دست میتوانید تماس ورودی را پاسخ دهید. بله واقعا حرفی باقی نمیگذارد!

سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

اگر رژیم غذایی خاصی دارید یک عدد ساعت هوشمند اولترا بخرید !

سنسور گام شمار و کالری شمار این ساعت هوشمند اولترا مخصوص افرادی است که یک رژیم غذایی منظم را دنبال میکنند. اسمارت واچ HK9 Ultra 2 در هرلحظه میزان کالری مصرفی در طول شبانه روز و تعداد گام های طی شده را نمایش میدهد. همچنین امکان تنظیم یادآوری برای نوشیدن آب، خوردن قرص و یا تحرک بدن بعد از نشستن طولاتی مدت، از دیگر امکانات مربوط به سلامتی در این اسمارت واچ است.

اگر از این مطلب خوشتون اومد حتما ” نقد و بررسی ساعت هوشمند سری اولترا مدل HW Ultra 2 ” نیز مطالعه کنید.

آیا خرید ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 پیشنهاد میشود؟!

شاید شما بخواهید یک اپل واچ اولترا اورجینال با قیمت حدودی 40 میلیون تومان بخرید پس هیچ حرفی باقی نیست. حتما نسخه اصلی ساخته‌شده توسط شرکت اپل را بخرید. اما اگر بدنبال یک انتخاب مقرون بصرفه با امکانات و قابلیتهای حرفه‌ای هستید، حتما به سراغ ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 بروید. کیفیت ساخت بالا، امکانات بی نظیر و سازگاری با تمامی لوازم جانبی اپل واچ اولترا از دلایلی است که میتوان به HK9 Ultra 2 اعتماد کرد.

آیا ساعت هوشمند HK9 ultra 2 نسخه فرعی و اصلی دارد؟!

فقط در این میان به یک نکته مهم دقت کنید. اعتماد به یک فروشگاه معتبر در زمان سفارش این کالا یک موضوع حیاتیست. متاسفانه این اسمارت واچ در درجه های کیفی متفاوتی تولید و وارد بازار میشود که از روی ظاهر و بسته‌بندی‌اش قابل تشخیص نیست. پس حتما در حین خرید از اصالت و سلامت آن مطمئن شوید.

این ساعت هوشمند را از کجا سفارش دهم؟

اکنون فروشگاه ریمووین با نماد اعتماد الکترونیک از وزارت سمت و جواز کسب معتبر، با سابقه طولانی در فروش ساعتهای هوشمند و ایرپاد، یکی از معتبرترین تامین کنندگان ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 است. فروشگاه ریمووین این اپل واچ اولترا جذاب را با 24 ساعت مهلت تست و گارانتی 18 ماهه شرکتی، تقدیم مشتریان خود میکند. پس اگر بدنبال سفارش HK9 Ultra 2 با خیالی آسوده هستید، میتوانید از سایت فروشگاهی ریمووین ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra 2 را به راحتی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا