اخبار روزموبایل و تبلت

آیفون ۱۶ رجیستر میشود. عجیب اما بنظر واقعی!

شواهدی که نشان میدهد بزودی رجیستر قانونی گوشی های آیفون کلید خواهد خورد.

آیفون ۱۶ رجیستر میشود. این جمله، یک جمله التیام بخش برای همه طرفداران پرو پا قرص آیفون است. اما تا چه اندازه حقیقت دارد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران موبایل و طرفداران برند اپل را به خود مشغول کرده است.

آیفون ۱۶ رجیستر میشود. آیا حقیقت دارد؟!

همه ما با واگذار شدن قوه مجریه به دولت چهاردهم و تعیین کابینه جدید توسط رئیس جمهور، به رجیستر شدن گوشی‌های جدید آیفون امیدوار شدیم.

به نقل از خبرگزاری عصر ایران، مصطفی پوردهقان، نماینده مجلس، در یک گفت و گوی خبری اذعان کرده است که “وزیر ارتباطات قول رجیستری آیفون ۱۶ را داده است و ما منتظر اقدام وی در این زمینه هستیم”.

قول وزیر ارتباطات برای رجیستری آیفون 16

پس با روی کار آمدن وزیر ارتباطات جدید می‌توان این انتظار را داشت تا توسط بازنگری سیاست‌های رجیستری گوشی همراه، آیفون ۱۶ رجیستر شود.

رجیستری آیفون ۱۶ انجام میشود!

شاید از خود بپرسید که با چه شواهدی می‌توان به رجیستری آیفون ۱۶ امیدوار بود؟ علاوه بر اظهارات دولتمردان در این زمینه، کارشناسی هوشمندانه مجله تکنولوژی ریمووین مگ، با بررسی چند فروشگاه اینترنتی بزرگ و نام آشنا، بر رجیستر شدن آیفون ۱۶ مهر تایید می‌گذارد.

اگر کمی ریز بینانه باشید، با توجه به قانون ممنوعیت واردات و رجیستری گوشی های آیفون، متوجه درج نشدن و عدم ارائه آیفون‌ ۱۴ و ۱۵ در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و معتبر ایران شده‌اید.

در واقع تا قبل از این، تمامی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر هیچگونه حقی برای درج و فروش آیفون های جدید نداشته و در صورت تخطی از این قانون با جریمه های سنگین رو به رو خواهند شد. اما با تمامی این اوصاف درج شدن آیفون ۱۶ با برچسب های “به زودی” و “ناموجود” در مطرح‌ترین فروشگاه های اینترنتی کشور، این نوید را به تمامی طرفداران برند اپل می‌دهد که آیفون ۱۶ رجیستر می‌شود.

درج جدیدترین آیفون در چند فروشگاه اینترنتی بزرگ و معتبر!

برای اثبات این موضوع، اسکرین شات‌هایی از درج آیفون ۱۶، در فروشگاه های اینترنتی معروف ایران به مخاطبان ریمووین مگ ارائه می‌شود. درست است که همگی با محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی ایران آشنا هستیم‌ اما شایان ذکر است که هم اکنون به دلیل عدم تصویب واردات قانونی و رجیستری گوشی های آیفون از ذکر نام این فروشگاه های مطرح معذور هستیم.

درج iPhone 16 در فروشگاه اینترنتی “الف” با برچسب “بزودی”

آیفون ۱۶ رجیستر میشود. عجیب اما بنظر واقعی!

درج آیفون شانزده در فروشگاه اینترنتی “ب” با برچسب “ناموجود”

آیفون ۱۶ رجیستر میشود. عجیب اما بنظر واقعی!

زمان معرفی و عرضه آیفون ۱۶

چیزی به رونمایی از آیفون ۱۶ شرکت اپل باقی نمانده است. رویداد رونمایی و معرفی آیفون ۱۶ با نام “It’s Glowtime” به معنای “اکنون وقت درخشش است”، در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (مصادف با ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، در آمفی تئاتر استسوجابز واقع در اپل پارک اجرا خواهد شد.

پس تنها ۴ روز دیگر، انتظارات بی صبرانه طرفداران اپل به زودی تمام خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد آیفون جدید با تغییراتی مثل اضافه شدن دکمه اشکن باتن و حذف دکمه کشویی سایلنت (حالت میوت) خواهیم بود.

آیا رجیستر قانونی آیفون ۱۶ انجام میشود؟ نظر شما چیست؟

در پایان باید گفت که بر اساس شواهد موجود و مطالعات تیم کارشناسی ریمووین مگ، میتوان نتیجه گرفت که به احتمال بسیار بالا آیفون ۱۶ رجیستر می‌شود.

شما در این خصوص چه خبرهایی دارید؟ آن را با سایر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.

بیشتر بدانید : زمان رونمایی از اپل واچ اولترا جدید شرکت اپل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا