نقد و بررسی

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3

در این مقاله با بررسی موشکافانه اسمارت واچ جدید HK10 Ultra3 در خدمت شما هستیم.

ساعت هوشمند HK، یکی از اصطلاحاتی که این روزها در بازار گجت‌های هوشمند و ابزار جدید تکنولوژی بارها و بارها شنیده می‌شود. تنها چند روز از معرفی جدیدترین ساعت هوشمند اپل واچ می‌گذرد. در همین راستا برند HK جدیدترین ساعت هوشمند اولترا خود را با عنوان ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3 به بازار عرضه کرد. حقیقتا یک طرح اپل واچ اولترا تمام عیار، که می‌تواند با قیمتی فوق العاده کاربردهای بسیار زیادی را در اختیار تمامی کاربران خود قرار دهد.

شایان ذکر است که این ساعت، نسخه تکامل یافته ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra2 Max می باشد.

کاملا شبیه اپل‌ واچ اولترا اصلی که اپل معرفی کرد!

شاید برایتان جالب باشد که طی سالیان قبل اپل واچ اولترا اصلی تنها در یک رنگ تیتانیومی تولید و عرضه می‌شد. اما امسال شرکت اپل تصمیم گرفت که ساعت هوشمند اولترا را در رنگ بندی مشکی نیز تولید کند. می‌توان یکی از دلایل این تصمیم شرکت اپل را مشاهده محبوبیت بالای رنگ مشکی در بین خریداران طرح اپل واچ اولترا دانست.

جعبه ساع هوشمند HK10 Ultra3

ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3 نیز دقیقاً همانند اپل واچ اولترا اصلی در دو رنگ بندی تیتانیومی و مشکی تولید و عرضه شده است. وقتی به رنگ مشکی این ساعت نگاه می‌کنیم، یک بدنه گرافیتی با رنگ نوک مدادی خودنمایی می‌کند. قرارگیری دقیق دکمه‌ها با استحکام خوب روی بدنه و رنگ نارنجی که برای دکمه اکشن باتن و بخشی از دکمه پاور استفاده شده است بسیار جذاب به نظر می‌رسد. همچنین در پشت بدنه ساعت نیز برآمدگی مربوط به فناوری وایرلس شارژ به همراه پیچ‌های اطراف آن و پین بند یا اصطلاحا همان قفل بند (که بندهای ساعت را محکم در بر سر جایش نگه می‌دارد) مشاهده می‌شود.

نمایشگر حرفه ای با فناوری AMOLED

نمایشگر بسیار با کیفیت این اسمارت واچ تمامی تصاویر را با جزئیات و شفافیت بالا نمایش می‌دهد. فناوری امولد این نمایشگر موجب می‌شود که نور تصاویر مختلف به حالت متمرکز بوده و از پخش نور و بی کیفیتی در تصاویر جلوگیری کند. سایز این نمایشگر 2.02 اینچ می‌باشد که بر روی بدنه ۴۹ میلیمتری این محصول قرار دارد. پشت بدنه این اسمارت واچ نیز دقیقاً مشابه اپل واچ اولترای جدید طراحی شده است. در پشت بدنه ساعت هوشمند مدل می‌توان برجستگی فناوری وایرلس شارژ، پیچ‌های ۴ گوشه ساعت و قفل بند یا اصطلاحا همان پین بند را دید.

نرخ بالای تازه سازی تصاویر در این نمایشگر موجب نمایش با کیفیت تر تصاویر متحرک، واچ فیس‌ها و افکت‌های حرکتی در بخش منو و تنظیمات ساعت می‌شود که برای کاربر بسیار لذت بخش است.

این ساعت هوشمند دارای قطب نمای داخلی می‌باشد، که بر روی بسیاری از واچ فیس‌ها این قطب نما به صورت پیش فرض فعال می‌باشد و در هر لحظه با نگاه کردن به ساعت می‌توانید جهت‌های جغرافیایی را در لحظه مشاهده کنید.

قابلیت جدید منوی جاذبه ای در ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3

اسمارت واچ مدل HK10 Ultra3 یک قابلیت جذاب و جدید به خود افزوده است که منوی جاذبه‌ای نام دارد. همه ما با منوی اپل واچی آشنا هستیم. حالا تصور کنید که با برعکس کردن ساعت هوشمند آیکون‌های منو پایین بریزد و دوباره با برگردادندن آن به سمت چپ و راست و بالا و پایین حرکت کنند. این امکان قطعا برای فانتزی پسندان بسیار سرگرم کننده و مجذوب کننده خواهد بود. این قابلیت در اصطلاح زبان انگلیسی Gravity Induction نام دارد.

منوی جاذبه ای اسمارت واچ HK10 Ultra3

پردازنده بسیار قوی‌تر این ورژن امکان ارائه منوی سه بعدی در مدل‌های مختلف را به کاربر ارائه می‌کند که نسبت به ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra2 جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

منوی سه بعدی اسمارت واچ HK10 Ultra3

هوش مصنوعی با امکانات پیشرفته تر

هوش مصنوعی توسعه یافته و به روز شده به نسخه جدید Chat GPT2 می‌تواند امکانات وسیعی را در اختیار کاربر اسمارت واچ قرار دهد. این قابلیت توسط نرم‌افزار ویرفیت پرو که نرم‌افزار واسط ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3 می‌باشد کاربردی تر میشود. بدین گونه که داخل برنامه Wearfit Pro امکان ارائه سوالات و دریافت جواب از این هوش مصنوعی نیز وجود دارد.

پرسش و پاسخ با هوش مصنوعی در اسمارت واچ HK10 Ultra3

پیش نمایش دوربین برای عکاسی با ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3

هنگامی که می‌خواهید با گوشی همراه خود عکاسی کنید، می‌توانید ساعت هوشمند خود را با دوربین تلفن همراهتان همگام سازی کرده و تصویر در حال عکاسی را داخل ساعت هوشمند خود مشاهده کنید. بعد از این مرحله می‌توانید با نگاه کردن به موقعیت تصویر درون اسمارت واچ خود، دستور عکاسی را صادر کرده و در واقع با اسمارت واچ HK10 Ultra3 عکاسی کنید.

این نیز یک قابلیت جدید است که در مدل قبلی ساعت هوشمند از این برند وجود نداشت.

حافظه داخلی اسمارت واچ HK10 Ultra3 برای گالری تصاویر

یکی از مهمترین و اساسی‌ترین قابلیت‌ها در یک اسمارت واچ داشتن حافظه داخلی برای ذخیره انواع رسانه‌ها در فرمت تصاویر و موزیک می‌باشد. حافظه داخلی این ساعت هوشمند یک گالری تصاویر مستقل را در اختیار کاربر قرار میدهد.

شما می‌توانید به راحتی تصاویر دلخواه خود را از داخل گوشی همراه توسط اپلیکیشن واسط Wearfit Pro به داخل ساعت هوشمند خود منتقل کنید و حتی از این تصاویر به عنوان تصویر پس زمینه یا اصطلاحا واچ فیس ساعت خود استفاده نمایید.

تعیین واچ فیس دلخواه با هوش مصنوعی (Al Watch Face)

قابلیت تعیین واچ فیس منحصر به فرد توسط هوش مصنوعی می‌تواند واچ فیس‌های اختصاصی شما را برای ساعت هوشمندتان قرار دهد. یک واچ فیس خاص که تا به حال جایی ندیده باشید. به عنوان مثال می‌توانید به هوش مصنوعی ساعت خود بگویید یک واچ فیس با ظاهر ماشین مسابقه‌ای می‌خواهید. پس از چند ثانیه می‌بینید که اسمارت واچ شما خیلی هوشمندانه، همان عکسی که شما درخواست داشتید را به عنوان واچ فیس یا همان پس زمینه ساعت قرار داده است. این قابلیت تنها در اسمارت واچ‌هایی دیده می‌شود که از هوش مصنوعی پیشرفته پشتیبانی می‌کنند.

انتخاب واچ فیس با هوش مصنوعی در اسمارت واچ HK10 Ultra3

آیا برای واچ فیس خود، تصویر یک قلب عاشقانه در نظر دارید به راحتی تصویر آن را از هوش مصنوعی اسمارت واچ HK10 Ultra3 بخواهید.

نصب بازی و برنامه روی ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3

این اسمارت واچ یک اپ استور اختصاصی در نرم‌افزار ویرفیت پرو دارد. با رفتن به داخل این اپ استور می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مختلفی را بر روی این ساعت هوشمند نصب کنید. قطعاً تجربه نصب بازی و اپلیکیشن بر روی اسمارت واچ، میتواند حس فوق العاده‌ای برای کاربر داشته باشد. این یعنی کاربر می‌تواند ویژگی‌های بسیار جدید و برنامه‌های کاربردی را به ساعت خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید : آیا نصب بازی روی ساعت هوشمند ممکن است؟

ارتباط مستقیم با دستگاه های بلوتوثی

یک قابلیت ویژه در ساعت هوشمند مدلHK10 Ultra3 اتصال مستقیم توسط بلوتوث به دستگاه های بلوتوثی نظیر ایرپاد و اسپیکر بلوتوثی است. بدین صورت شما می‌توانید بدون احتیاج به اتصال به گوشی همراه، میان ساعت هوشمند و ایرپاد بلوتوثی خود اتصال بلوتوثی را برقرار کرده و موزیک مورد علاقه‌تان را از داخل ساعت پلی کنید و به آن در ایرپاد گوش دهید. موزیک‌های مورد علاقه شما همیشه در اسمارت واچتان قرار دارد هر کجا که بخواهید می‌توانید آن را به ایرپاد بلوتوثی خود وصل و موزیک گوش کنید.

ارتباط بلوتوثی با ایرپاد اسمارت واچ HK10 Ultra3

اجرای کتاب های الکترونیکی (E-Book) توسط اسمارت واچ

مطالعه و خواندن کتاب‌های الکترونیکی (اصطلاحا ای بوک) بر روی ساعت هوشمند می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. فرض کنید که در یک مکان عمومی و شلوغ هستید، اما نمیخواهید که از مطالعه دست بکشید. در اینجا اسمارت واچ HK10 Ultra3 به کمکتان میاید. می‌توانید به راحتی فایل کتاب الکترونیکی خود را بر روی اسمارت واچتان بارگذاری کرده و به مطالعه کتاب در ساعت هوشمندتان بپردازید. این یک ویژگی بینظیر برای افراد کتابخوان و اهل مطالعه است.

قیمت ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3

شاید در پایان سوال کاربران ریمووین مگ این باشد که آیا ساعت هوشمند مدل HK10 Ultra3 را بخریم یا خیر؟ راجع به قیمت این اسمارت واچ باید گفت که در فروشگاه‌های اینترنتی در اوایل حضور در بازار در محدوده قیمتی ۲ میلیون و تا ۲ میلیون و چهارصد هزار تومان به فروش می‌رسد که برای ساعتی به چنین امکانات بسیار قیمت مناسبی میباشد.

شما هم اکنون میتوانید خرید اسمارت واچ HK10 Ultra3 را از فروشگاه اینترنتی ریمووین بصورت آنلاین انجام دهید. با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا