اتاق خبر ریمووین

زمان تحویل سفارش از اسنپ پی ریمووین

یک سفارش اقساطی با سرویس اسنپ پی چه زمانی برای مشتریان ارسال میشود؟

ما در این مطلب قصد داریم یکی از متداول‌ترین و پرتکرارترین سوالات کاربران فروشگاه اینترنتی ریمووین را تشریح کرده و به پاسخ جامع آن بپردازیم. از اسنپ پی بخرم کی به دستم میرسد؟ معمولاً کاربران می‌خواهند بدانند که در صورت سفارش دادن کالا و پرداخت آن توسط روش پرداخت اقساطی اسنپ پی سفارش دقیقاً چه موقعی برایشان ارسال می‌شود؟ ما در اینجا زمان تحویل سفارش از اسنپ پی در فروشگاه ریمووین را تشریح خواهیم کرد.

از اسنپ پی بخرم کی به دستم میرسد؟

همانطور که می‌دانید همه کاربرانی که دارای اکانت اعتباری اسنپ پی در اپلیکیشن اسنپ هستند، میتوانند از فروشگاه ریمووین، خرید ساعت هوشمند به صورت اقساطی و در چهار قسط را انجام دهند. به عنوان مثال اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند ۱ میلیون تومانی را به صورت اقساطی خرید کنید، می‌توانید تنها با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان صاحب آن شوید و ۳ قسط باقیمانده را که هر قسط به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان است در ۳ ماه آینده پرداخت کنید.

خرید قسطی ساعت هوشمند با اسنپ پی از فروشگاه ریمووین

بیشتر بدانید : مقاله خرید اقساطی ساعت هوشمند

زمان تحویل سفارش از اسنپ پی در فروشگاه ریمووین

بعضی از کاربران بر این تصورند که در صورت خرید از سرویس اعتباری اسنپ پی، پس از تسویه کامل و پرداخت قسط چهارم کالای خود را دریافت خواهند کرد. این یک تصور اشتباه است چرا که سرویس اعتباری اسنپ پی پس از پرداخت قسط اول توسط مشتری محترم سفارش ایشان را ثبت کرده و ارسال سفارش توسط فروشگاه ریمووین انجام خواهد شد.

در واقع شما میتوانید در صورت داشتن حساب اعتباری اسنپ پی، با پرداخت تنها یک چهارم مبلغ کالا، سفارش خود را ثبت کرده و آن را توسط یکی از روش‌های ارسالی تحویل بگیرید.

زمان تحویل در پرداخت نقدی و اقساطی فرقی نخواهد کرد!

پس در نتیجه، زمان تحویل کالا به مشتریان در فروشگاه ریمووین ارتباطی به نحوه پرداخت آنها چه به صورت نقدی توسط درگاه پرداخت و چه به صورت اقساطی توسط سرویس اسنپ پی نخواهد داشت.

زمان تحویل سفارش از اسنپ پی ریمووین

تحویل توسط پیک مخصوص شهر تهران و حومه

تحویل توسط پیک موتوری در شهر تهران و حومه سریع‌ترین روش ارسال فروشگاه ریمووین است. معمولاً در این روش ارسال، سفارش مشتری محترم پس از ۲ الی ۳ ساعت به دست ایشان خواهد رسید.

ارسال با پست پیشتاز

در صورتی که کاربران برای تحویل سفارش خود از گزینه پست پیشتاز استفاده کنند، سفارش ایشان در اسرع وقت تحویل اداره پست کشور شده و معمولا پس از ۲ الی ۴ روز کاری، تحویل مشتری محترم خواهد شد.

ارسال توسط شرکت تیپاکس

تیپاکس یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای ارسال سفارشات به تمامی استان‌ها و شهرهای کشور است. هزینه ارسال توسط تیپاکس تا حدودی بیشتر از پست پیشتاز است. اما این مزیت را دارد که معمولاً پس از یک الی دو روز کاری تحویل مشتری محترم خواهد شد. بیمه خسارت مرسوله‌ها در صورت اتفاقات ناگوار ناگهانی بابت آتش سوزی ، سرقت و … نیز از دیگر خدمات خوب تیپاکس است که نسبت به سایر شرکتهای حمل مسئولیت پذیرتر خواهد بود.

زمان تحویل سفارش از اسنپ پی ریمووین در فروشگاه ریمووین در این مطلب تشریح شد. درصورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص لطفاً آن را در بخش نظرات مطرح کرده و منتظر پاسخ کارشناسان باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا