اتاق خبر ریموویناخبار روزمطالب آموزشی

خرید اقساطی ساعت هوشمند و ایرپاد در ریمووین امکان‌پذیر شد

خرید اقساطی ساعت هوشمند، بدون کارمزد و ضامن، به راحتی یک کلیک!

همه ما تا به حال موقع خریدکردن به این فکر افتاده‌ایم که ای کاش میشد مبلغ این خرید را، در سه یا چهار بازه زمانی مختلف پرداخت میکردیم. معمولا به این نوع پرداخت، خرید اقساطی گفته میشود. فروشگاه ریمووین طی چند سال گذشته همواره به تامین انواع ساعت هوشمند و ایرپاد پرداخته‌است. اما تا به حال امکان فروش اقساطی ساعت هوشمند و ایرپاد در این فروشگاه اینترنتی فعال نبوده‌است.

این یک خبر خوش برای همه طرفداران گجت های تکنولوژی است که از امروز به بعد میتوانند نه تنها ساعت هوشمند و ایرپاد بله تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی ریمووین را بصورت اقساطی خرید کنند. آخرین اخبار ریمووین را در ریمووین مگ بخوانید.

چرا فروش اقساطی در فروشگاه ریمووین فعال شد؟!

بسیاری از ساعتهای هوشمند امروزی با مبالغی در رنج قیمتی 1 الی 4 میلیون تومان به فروش میرسند. با این حال، بنابر شرایط اقتصادی و درخواست بسیاری از مشتریان، خرید اقساطی و پرداخت مبلغ سفارش طی چند قسط میتواند روند خرید کالا را تسهیل کند. از آنجایی که فروشگاه ریمووین همواره به نظر مشتریان خود احترام گذاشته، از انجام این کار نیز فرو نگذاشت.

خرید اقساطی ساعت هوشمند با کارمزد صفر درصد و بدون ضامن!

بدون نیاز به ضامن

همه ما کم و بیش با روند دریافت وام های امروزی آشنا هستیم. وام هایی که برای دریافت آنها باید یک یا گاهی دو ضامن معتبر معرفی کرد. خرید اقساطی ساعت هوشمند و دیگر کالاهای موجود در ریمووین نیاز به ضامن ندارد و تنها با یک کلیک انجام میشود.

کارمزد صفر درصد

همچنین اگر بخواهید یک کالا را بصورت اقساطی خرید کنید، هیچ مبلغی به عنوان کارمزد، به مبلغ جمع کل سفارش شما، اضافه نخواهد شد. این یک مزیت بی نظیر است.

خرید اقساطی ساعت هوشمند در 4 قسط با یک کلیک!

در اینجا باید گفت، این قابلیت به لطف پرداخت اعتباری اسنپ پی امکان پذیر شده‌است. اگر شما یک حساب کاربری اسنپ در گوشی خود دارید، پس دیگر نگران خرید اقساطی ساعت هوشمند و دیگر کالا ها از فروشگاه ریمووین نباشید!

با این قابلیت شما میتوانید پرداخت سفارش خود را در طی 4 قسط در مدت زمان 4 ماه پرداخت کنید. شما تا چه اندازه با سرویس اعتباری اسنپ پی آشنا هستید؟

سرویس اعتباری اسنپ پی (Snapp Pay) چیست؟!

اگر شما از طرفداران تاکسی های اینترنتی باشید، قطعا با نام اسنپ آشنا هستید. اسنپ تنها یک ارگان حمل و نقل و ترابری نیست، بلکه یک سازمان تشکیل‌یافته از انواع راهکارهای سفارش اینترنتی می باشد. از سفارش اینترنتی تاکسی گرفته تا سفارش آنلاین غذا و نان با اسنپ فود!

اسنپ پی (Snapp Pay) یا به اصطلاح سرویس پرداخت اعتباری اسنپ، یکی از زیرمجموعه های بزرگ این سازمان است که پرداخت اقساطی را برای کاربران فروشگاه های اینترنتی معتبر امکان پذیر میکند.

خرید اقساطی ساعت هوشمند و ایرپاد در ریمووین -2

البته اکنون فقط تعداد معدودی از فروشگاه های آنلاین معتبر و بزرگ به سیستم پرداخت اعتباری اسنپ پی متصل هستند که فروشگاه اینترنتی ریمووین، یکی از این مجموعه های طرف قرارداد با اسنپ پی میباشد. فروش اقساطی ساعت هوشمند و سایر کالا ها در ریمووین بر همین بستر شکل گرفته‌است.

اعتبار حساب کاربری اسنپ پی شما چقدر است؟!

در مرحله اول باید سرویس اعتباری در حساب کاربری اسنپ شما، فعال باشد. برای این کار باید وارد اپلیکیشن اسنپ در گوشی خود شوید و بر روی آیکون (سرویس اعتباری) کلیک کنید. سپس به صفحه ای وارد میشوید که در آنجا میتوانید تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ملی خود، سرویس اعتباری حساب کاربریتان را فعال کنید. اگر از قبل سرویس اعتباری شما فعال سازی شده باشد، در این صفحه مبلغ اعتبار شما به تومان نمایش داده‌میشود.

افزایش اعتبار سرویس اقساطی

اگر بتازگی سرویس اعتباری خود را فعال کرده باشید، احتمالا اعتبار سرویس شما حدود 1 الی 2 میلیون تومان باشد. برای افزایش مبلغ اعتبار خود میتوانید با انجام سفارش ها و تراکنش ها در اپلیکیشن اسنپ، وفاداری هرچه بیشتر خود را نشان داده و اعتبار بیشتری از اسنپ پی دریافت کنید.

نحوه خرید اقساطی ساعت هوشمند از ریمووین با اعتبار اسنپ پی

خرید اقساطی ساعت هوشمند و دیگر کالا ها از فروشگاه ریمووین روش جدید و منحصر به فردی ندارد! این یعنی شما میتوانید مانند همیشه کالا یا کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس اطلاعات سفارش نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس و … را پر کرده و مراحل تکمیل سفارش را انجام دهید.

پس از وارد کردن اطلاعات کاربری و آدرس، نوبت به انتخاب روش ارسال و روش پرداخت میرسد. در قسمت مربوط به روش پرداخت علاوه بر آپشن پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل، یک گزینه با عنوان ((پرداخت اقساطی اسنپ پی)) دیده میشود. اگر میخواهید خرید اقساطی ساعت هوشمند را تجربه کنید روی این گزینه‌بزنید.

خرید اقساطی ساعت هوشمند و ایرپاد در ریمووین - انتخاب روش پرداخت

ورود اطلاعات در صفحه اسنپ پی و پرداخت قسط اول

در مرحله بعد به جای صفحه پرداخت به یک صفحه در محیط برنامه اسنپ وارد میشوید. در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به مبلغ 4 قسط و تاریخ سررسید آنها نمایش داده میشود. اکنون میتوانید روی پرداخت قسط اول کلیک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

باید گفت ثبت سفارش و خرید اقساطی اقلام مختلف از ریمووین، مستلزم پرداخت قسط اول می باشد که با زدن دکمه پرداخت قسط اول و رفتن به درگاه پرداخت آنلاین میتوان آن را پرداخت نمود.

خرید اقساطی ساعت هوشمند و ایرپاد در ریمووین - پرداخت قسط اول

پس از پرداخت قسط اول، سفارش شما به صورت کامل ثبت و پردازش خواهد شد. کارشناسان ریمووین آن را بررسی کرده، سپس بسته بندی شده و مطابق روش ارسال انتخابی شما، برایتان ارسال خواهد‌ شد.

پرداخت مبلغ 3 قسط بعدی

برای پرداخت 3 قسط بعدی خود، در موعد سررسید، به سوپر اپلیکیشن اسنپ و به بخش سرویس اعتباری مراجعه کنید. سپس بر اساس مبلغ اقساط، پرداخت بعدی خود را از درگاه پرداخت اپلیکیشن اسنپ پرداخت نمایید.

حتما یک خرید موفق تنها با پرداخت یک چهارم مبلغ کل سفارش لذت متفاوتی را برای کاربر رقم خواهد زد. پس با فروشگاه ریمووین همراه باشید و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

امیدواریم این مطلب برای تمامی کسانی که قسط خرید اقساطی ساعت هوشمند و یا هر کالای دیگری نظیر ایرپاد، از فروشگاه اینترنتی ریمووین دارند، مفید بوده‌باشد. در صورتی که نکته و یا قسمتی از این مطلب را متوجه نشدید و یا در فهمیدن آن دچار ابهام شدید، سوالات و تجربیات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا