نقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند Z40 Ultra 2

نگاهی بر اسمارت واچ Z40 Ultra 2، با 7 بند جذاب در جعبه!

اگر شما از طرفداران تکنولوژی و گجت های هوشمند جدید هستید، حتما تا به حال ساعتهای هوشمند زیادی را با بسته‌بندی های متنوع دیده‌اید. برخی از آنها دارای تعداد بندهای زیادی هستند و برخی دیگر فقط 1 بند در جعبه دارند. ساعت هوشمند Z40 Ultra 2 در این میان یک رکورد دار است. وجود 7 بند مختلف در جعبه و 1 عدد گلس محافظ نمایشگر در جعبه این طرح اپل واچ اولترا جذابیت فوق العاده بالایی را برای خرید ایجاد کرده‌است.

ما در این مقاله سعی داریم یکی از انواع ساعت های هوشمند اولترا را به شما معرفی کنیم که علاوه بر امکانات فوق العاده ای که دارد به دلیل داشتن 7 بند در جعبه، گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان است پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از ساعت هوشمند، یکی از ملزومات روزمره ما!

از قدیم الایام ساعت یکی از وسایل مهم زندگی بوده‌است. چرا که گذشت زمان و عمر آدمی را نشان داده‌است و همیشه مفهوم زمان بسیار مهم و قابل توجه بوده‌است. در هر دوره از تاریخ انواع و اقسام وسایل زمانسنجی و ساعتها اختراع و تولیدشده و در دسترس مردمان قرار گرفته‌است.

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی ساعتهای گذشته جای خودشان را به ساعت های هوشمند مدرن داده‌اند. در حال حاضر با توجه به سلیقه افراد و مد روز طرح های مختلفی از ساعت های هوشمند به بازار ارائه‌شده است. ساعت های هوشمند علاوه بر نمایش زمان، امکاناتی همچون پایش سلامتی، بازی، پخش موزیک، برقراری تماس و … در اختیار کاربران می گذارد.

همین طور این ساعت ها به نوعی تکمیل کننده استایل و سبک پوشش افراد است. یکی از مزایای مهم این است که به دلیل اتصال ساعت به تلفن همراه، در معابر و جاهای شلوغ نیازی نیست که تلفن همراه را در دست بگیرید که این احتمال سرقت آن را کاهش خواهد داد.

نگاهی به بدنه ساعت هوشمند اولترا مدل Z40 Ultra 2  

همان طور که از نام آن پیداست این ساعت هوشمند از سری مدل های اولتراست که از لحاظ ظاهر نسبت به ساعت های سری 8 و 9 مقاوم تر هست و کاملا طرح اپل واچ اولترا میباشد. سایز صفحه نمایش آن 49 میلی متر است و تصویری بسیار با کیفیت و بدون حاشیه دارد.

اگر تا اینجای مقاله با ما همراه شدید ، قطعا قصد خرید ساعت هوشمند مناسب و با امکانات خوب هستید. ساعت هوشمند Z40 Ultra 2 دارای 3 دکمه فعال است که هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارد. دکمه پاور و مجیک باتن در سمت راست و اکشن باتن در سمت چپ ساعت تعبیه شده‌است. بر روی بدنه این طرح اپل واچ اولترا اسپیکر و میکروفون را میبینید.

شیار های تعویض بند و پیچ و قفل بند در ساختار بدنه ساعت هوشمند Z40 Ultra 2

همینطور شیارها که محل نصب بند ساعت هوشمند است و شما میتوانید با تهیه بندهای مختلف اسمارت واچ Z40 Ultra 2 را با لباس‌ها و استایلتان هماهنگ کنید. تمامی بند های  اپل موجود در بازار برای این مدل مناسب است. قسمت دایره ای پشت بدنه ساعت، محل اتصال به شارژر وایرلسی می باشد. همانطور که میبینید این ساعت مشابه نمونه اصلی دارای پیچ و پین بند است.

7 بند و یک گلس در جعبه!

نکته مهم و جالب در این ساعت این است که داخل بسته بندی این ساعت 7 بند جذاب و متنوع، یک عدد گلس و همین طور شارژر وایرلسی وجود دارد که شما رو از خرید لوازم جانبی ساعت بی نیاز میکند. همچنین این ویژگی باعث میشود که اسمارت واچ Z40 Ultra2 گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن به عزیزان شما باشد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند Z40 Ultra 2

مشخصات و امکانات ساعت هوشمند Z40 Ultra 2

دکمه های کنترلی این اسمارت واچ 7 بند

دکمه سمت راست پایین دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن ساعت کارایی دارد، دکمه چرخشی مجیک باتن هست که با چرخاندن آن در صفحه اصلی، تصاویر زمینه تغییر میکند. با یکبار فشردن آن منو اصلی ساعت نمایش داده‌میشود و اگر دبل کلیک کنید نمایش منو تغییر می کند و می توانید نحوه نمایش منو را به سطری،دایره ای،9 تایی و …. تغییر بدهید.

دکمه اکشن باتن شامل حالت های ورزشی مختلفی است که میتوانید بوسیله آن فعالیت های ورزشی خود را ثبت کنید. در چهار جهت ساعت منو کشویی وجود دارد که دسترسی به هر یک از امکانات رو برای شما راحت تر می کند.

نوار ابزار از چهار طرف صفحه اصلی

نوار ابزار بالا شامل پایش خواب ، موزیک ،نورصفحه ، تنظیمات و چراغ قوه و …. میباشد.

منوکشویی پایین برای نمایش پیام ها است.

نوار ابزار راست شامل گام شمار ، ضربان قلب ، فشار خون ، آب و هوا ، تماس و پخش موزیک میشود.

منو کشویی سمت چپ نیز دارای آب و هوا و حالت ورزشی و …. است.

وارد قسمت منو ساعت که بشویم یک نمای کلی از تمام امکانات و برنامه های ساعت هوشمند مدل Z40 Ultra خواهیم دید که به صورت مجزا به آن خواهیم پرداخت.

تنظیمات ساعت هوشمند Z40 Ultra 2 در منو

بخش تنظیمات این طرح اپل واچ اولترا، دارای قسمتهای مختلفی است:

  • Vibration: برای لرزش ساعت این گزینه را میتوان فعال کرد.
  • Sedentary: اگر این گزینه را فعال کنید بعد از مدت طولانی که نشستید به شما یادآوری خواهد کرد که فعالیتتان را افزایش دهید.
  • Language: این ساعت هوشمند زبان های مختلفی را پشتیبانی می کند که شما هر زمان که بخواهید میتوانید زبان آن را تغییر دهید.
  • System setup: برای راه اندازی مجدد ساعت و برگرداندن به حالت کارخانه از این گزینه استفاده کنید.
سنسورهای سلامتی و ورزشی و تنظیم سایر قابلیت های اسمارت واچ Z40 Ultra 2
  • ضربان قلب: کافی است ساعت را به دستتون ببندید تا ساعت میزان ضربان قلب شما رو نشان دهد.
  • فشارخون : میتوانید با استفاده از ساعت فشار خون خود را اندازه گیری کنید .
  • اکسیژن خون : در این گزینه سطح اکسیژن خون شما نمایش داده می شود .
  • گام شمار: در هنگام پیاده روی  با استفاده از گام شمار میزان مسافت طی شده و کالری سوزانده شده  نمایش داده می شود .
  • حالت های ورزشی :در این گزینه انواع حرکات ورزشی مانند پیاده روی ، دو ، دوچرخه سواری و …. وجود دارد که شما میتوانید به صورت مجزا فعالیتتان را ثبت و اندازی گیری کنید .
  • ماشین حساب : ماشین حساب همیشه یک ابزار کاربردی بوده که در شرایط مختلف نیاز می شود .
  • کرنومتر:این ابزار  مخصوصا در زمان انجام حرکات ورزشی نیاز می شود و شما میتوانید فعالیت های ورزشیتان را بر اساس زمان اندازه گیری کنید .
  • تماس : شماره گیری مستقیم و برقراری تماس با استفاده از این گزینه امکان پذیر است .
  • موزیک: موزیک مورد علاقتان را پخش کنید و لذت ببرید .
  • شاتر دوربین : از طریق ساعت هوشمند میتوانید دورین تلفن همراه را کنترل کنید و لحظات شیرین خود را ماندگار کنید .
پشتیبانی از اعلانات (نوتیفیکیشن) با زبان فارسی در اسمارت واچ Z40 Ultra 2

یکی از ویژگی های مهم در ساعت های هوشمند توانایی نمایش اعلان های برنامه هایی همچون واتساپ و پیامک و …. است . لازم به ذکر است که امکان نصب خود برنامه بر روی ساعت هوشمند را ندارد و فقط پیام ها نمایش داده می شود.

آیکونی با شکل آب و هوا در منو وجود دارد که میتواند وضعیت و دمای هوا را به شما نمایش دهد. همچنین یک کد QR در منو قرار دارد که با استفاده از این گزینه QR، لینک مربوط به برنامه مخصوص ساعت نمایش داده میشود که با واردشدن به آن توسط تلفن همراه میتوان نرم افزار مربوط به آن را بر روی گوشی نصب کرد.

نکته مهم: هر ساعت هوشمندی یک برنامه مخصوص به خود دارد که برای برقراری تماس و استفاده از امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند لازم است بر روی تلفن همراهتان برنامه را نصب کنید و اتصال ساعت هوشمند و تلفن همراه را از طریق بلوتوث برقرار کنید .

در این مقاله سعی کردیم شما را از ویژگی ها و امکانات ساعت هوشمند Z40 Ultra2 آگاه کنیم تا بتوانید با اطلاعات و اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. ممنون از همراهی شما

برای مشاهده نقد و بررسی های بیشتر به بخش نقد و بررسی ما سر بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا