اخبار روزموبایل و تبلت

وان پلاس 10 پرو در آمریکا و کانادا عرضه شد

وان پلاس 10 پرو دارای دوربین تخصصی Hasselblad خواهد بود!

وان پلاس 10 پرو، پس از این که در کشور مبدا خود، چین ، در ماه ژانویه به صورت رسمی معرفی شد، سرانجام پا به میدان رقابت گذاشت. این در حالی است که هم اکنون پیش‌سفارش‌های گوشی هوشمند جدید وان پلاس برای ایالات متحده و کانادا فعال است و سفارش های ثبت شده تا آخر ماه جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

وان پلاس 10 پرو دارای دوربین تخصصی Hasselblad خواهد بود!

وان پلاس 10 پرو از نسل دوم دوربین های برند Hasselblad بهره میبرد. ممکن است به خاطر داشته‌باشید که در سال گذشته، دوربین اختصاصی شرکت Hasselblad بوسیله همکاری این شرکت و وان پلاس در سری OnePlus 9 قرار گرفت. در همین راستا، امسال، پلتفرم نسل دوم را در OnePlus 10 Pro مشاهده خواهیم کرد.

وان پلاس 10 پرو عرضه شد - ریمووین مگ - 4

به گفته‌ی وان پلاس، این سیستم جدید از راهکار میلیارد رنگی وان پلاس پشتیبانی می کند که امکان کالیبراسیون رنگ طبیعی با Hasselblad برای بیش از یک میلیارد رنگ را فراهم میکند.

این یعنی دوربین پشتی وان پلاس 10 پرو، قادر به تصویربرداری کامل 10 بیتی رنگی است. بنابراین می‌تواند 64 برابر بیشتر از سایر گوشی‌های هوشمندی که می‌توانند با رنگ 8 بیتی عکس‌برداری کنند، رنگهای زنده تر ارائه‌دهد.

همچنین این دوربین فوق عریض که دارای میدان دید 150 درجه است، تقریبا چهار برابر عریض‌تر از دوربین‌های استفاده شده در سایر گوشی‌های هوشمند است.

وان پلاس 10 پرو عرضه شد - ریمووین مگ - 3

نگاهی بر مشخصات فنی، همانطور که انتظار می رود!

OnePlus 10 Pro از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند است.

یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت در داخل این گوشی وجود دارد که تلفن را در تمام طول روز همراهی میکند. همچنین شارژر 65 واتی آن نیز می‌تواند گوشی را تنها در 34 دقیقه از 1 تا 100 درصد شارژ کند.

وان پلاس 10 پرو عرضه شد - ریمووین مگ - 2

صفحه نمایش وان پلاس 10 پرو، 6.7 اینچیQHD+  با فناوری LTPO میباشد. این نمایشگر یک صفحه نمایش فوق العاده صاف و در عین حال بهینه در مصرف باتری است. همچنین این فناوری به آن دسترسی خواهد داد تا به صورت پویا از 1 هرتز به 120 هرتز تغییر فرکانس دهد.

با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع
Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا