اخبار روزکامپیوتر و سخت افزار

راک استار اعتراف کرد که در حال ساختن یک GTA جدید است!

به تازگی راک استار تایید کرده است که در حال ساختن یک GTA جدید است.

کمی باورش سخت است، یادآوری این موضوع که آخرین نسخه بازی GTA، با نام GTA V، 10 سال پیش منتشر شد. بله، آخرین نسخه‌این بازی در ماه سپتامبر 2013 منتشر شد و همچنان طرفداران آن در سراسر دنیا در حال لذت بردن از آن هستند.

اکنون اگر به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی، درباره آینده آن مضطرب هستید، نگران نباشید. چراکه اخیرا راک استار، تولیدکننده بازی معروف GTA، تایید کرد که در حال ساختن یک GTA جدید است.

نسخه جدید GTA در راه است!

زمانی که GTA V عرضه‌شد، کنسول های PS4 و Xbox One برای مردم جهان جدید بود. باید گفت که در طول این سال ها این بازی به یکی از سود آورترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل شد و نسخه آنلاین آن به محبوبیت روز افزونش اضافه‌کرد.

آخرین نسخه بازی GTA - ریمووین مگ - 3
آخرین نسخه بازی GTA – ریمووین مگ

اخیرا راک استار، در یک بروزرسانی از انجمن سازندگان خاطر نشان کرد، جزئیات بیشتری در کنسول های PS5 و Xbox Series S/X ، به این بازی افزوده‌خواهد شد. شاید اطلاعات زیادی در این خبر وجود نداشته‌باشد، اما به گفته RockStar توسعه بازی به خوبی در حال انجام است.

قطعا این یک خبر قاطعانه نیست، اما کافیست تا طرفداران را در مورد اخبار و به روز رسانی‌های آتی این بازی هیجان زده‌کند.

چه زمانی باید منتظر نسخه جدید این بازی باشیم؟

اگرچه RockStar به تازگی این اطلاعات را تایید کرده‌است، اما می توان گفت که قطعا برای مدت زیادی است که در حال تولید نسخه جدید GTA می باشد. در همین راستا چند سال پیش، جزئیاتی راجع به یک داستان بالقوه برای بازی منتشر شد. بنابراین، ممکن است راک استار برای چند سال در این فرآیند باقی بماند.

آخرین نسخه بازی GTA - ریمووین مگ - 2

ظاهرا باید انتظار داشت که GTA جدید ظرف چند سال آینده تولید و منتشر شود. به نظر می رسد تا قبل از پایان سال، جزئیات بیشتری درباره این بازی منتشر شود، اما تمامی این حرف ها در حد حدس و گمان است و فقط “صبر” نتیجه آن را برایمان روشن خواهد کرد.

با ریمووین مگ همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا