اخبار روزموبایل و تبلت

شیائومی 283 میلیون دلار از گوشی های سری 12 خود فروخت !

این شرکت تنها در عرض 5 دقیقه و از طریق کانال های آفلاین و آنلاین خود 283 میلیون دلار از سری جدید گوشی های خود را فروخت.

3 روز پیش شیائومی گوشی های سری 12 خود که متشکل از شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی ​​12 ایکس میشود را، برای اولین بار در چین به فروش رساند. جالب اینجاست که این شرکت تنها در عرض 5 دقیقه و از طریق کانال های آفلاین و آنلاین خود 283 میلیون دلار از این سری جدید را فروخت.

گوشی های سری 12 شیائومی - ریمووین مگ - 2

گوشی های سری 12 شیائومی، حرفه ای و تمام عیار

به نظر میرسد شیائومی استراتژی جدیدی را برای خط تولید پرچمداران خود در سال جاری اتخاذ کرده و برای اولین بار پس از سال ها یک گوشی پرچمدار تمام عیار طراحی کرده‌است. شیائومی 12و نسخه پرو آن، پرچمداران واقعی شیائومی هستند. همچنین شیائومی 12ایکس یک نسخه مقرون به صرفه تر از این پرچمداران می باشد.

شیائومی 12X بسیار هوشمندانه تر از قبل طراحی و قیمت گذاری شده‌است. هدف شیائومی از ساخت این گوشی کاربرانی است که به دنبال تجربه ای در سطح پرچمداران این شرکت هستند.

گوشی های سری 12 شیائومی - ریمووین مگ - 4

همچنین یک مدل اولترا نیز در راه است. پیش از این شایعه شده‌بود که این نسخه در همان روز با بقیه همراهانش منتشر می شود. اما به نظر می رسد عرضه آن برای اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده‌است.

سال گذشته، گوشی های سری 11 شیائومی شامل  Xiaomi Mi 11، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra میشد که به طور جداگانه در چین عرضه شدند. همه این دستگاه ها دارای اندازه صفحه نمایش یکسان 6.81 اینچی بودند و به همین دلیل کاربرانی که به دنبال نمایشگر کوچکتر می گشتند از خرید آن منصرف میشدند. این یک دستاورد است که اکنون این کاستی با سری 12 شیائومی برطرف شده‌است.

قیمت این پرچمداران در چه محدوده ای است؟

قیمت این سری گوشی های شیائومی از 502 دلار (برای نسخه 8+128 گیگابایتی شیائومی 12X) آغاز می‌شود و به قیمت 848 دلار (برای نسخه 12+256 گیگابایتی شیائومی پرو) ختم می‌شود. پرچمدار حد وسط این برند شیائومی 12 است که قیمت آن از 580 دلار شروع خواهد شد.

گوشی های سری 12 شیائومی - ریمووین مگ - 3

ضمنا هنوز هیچگونه خبر رسمی در مورد فروش جهانی گوشی های سری 12در دست نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار گوشی های هوشمند با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع
GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا