اخبار روزنرم افزار

قابلیت های جدید تلگرام کدامند و چگونه کار میکند؟ – دی 1400

بروزرسانی جدید تلگرام، مجموعه ای از قابلیت های جدید را در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار خواهد داد.

تلگرام جز آن دسته برنامه هایی است که همواره به دنبال بهبود رابط کاربری و راحتی استفاده کاربران خود می باشد. در همین راستا، هفته گذشته شرکت تلگرام، یک بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن محبوب خود منتشر کرد. این بروزرسانی جدید، مجموعه ای از قابلیت های جدید تلگرام را در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار خواهد داد.

قابلیت های جدید تلگرام

با بروزرسانی تلگرام به نسخه 8.4، کاربران میتوانند از این پس به پیام های خاصی واکنش نشان دهند. با استفاده از این قابلیت کاربران تلگرام می توانند واکنش های خود را با استفاده از ایموجی ها ارسال کنند تا احساسات و نظرات خود را بدون نیاز به ارسال پیام به اشتراک بگذارند.

برای ارسال این واکنش، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک پیام دوبار ضربه بزنید. همچنین شما می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات چت (Chat Settings) > واکنش سریع (Quick Reaction) تغییر دهید.

قابلیت های جدید تلگرام - دی 1400 - ریمووین مگ - 3

قابلیت جذاب بعدی ایموجی های متحرک و بزرگ است. این جلوه‌های ایموجی فقط در صورت داشتن چت یک به یک قابل مشاهده هستند. برای لذت بردن از این امکان، به سادگی روی ایموجی که دریافت کرده اید ضربه بزنید تا یک جلوه ایموجی بزرگ و متحرک مشاهده کنید.

قابلیت Spoiler Alert

همچنین، این شرکت در حال اضافه کردن قابلیتی دیگر به عنوان”Spoiler Alert”  است. برای استفاده از این قابلیت هر قسمت دلخواه از متن خود را انتخاب کنید و گزینه Spoiler را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید. با این کار قسمت دلخواه شما از پیام مخفی خواهد شد و از دیده اعلانات نیز پنهان خواهد ماند. حالا طرف مقابل برای مشاهده پیام مخفی شما، باید روی آن ضربه زده تا نمایان شود.

قابلیت های جدید تلگرام - دی 1400 - ریمووین مگ - 1

ترجمه درون برنامه ای نیز جزو قابلیت های جدید تلگرام است. پس از آپدیت تلگرام میتوانید جهت فعال کردن ترجمه بخش به تنظیمات (Settings) > زبان (Languages) بروید.

آیا این بروزرسانی قابل دانلود و نصب است؟

در حال حاضر بروزرسانی نسخه 8.4.2 تلگرام جهت دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و ترفند های موبایل با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع
Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا