اخبار روزموبایل و تبلت

کمی درباره مشخصات فنی Galaxy S21 FE بیشتر بدانیم

در این مطلب میخواهیم با نگاهی دقیقتر به تشریح مشخصات فنی این گوشی هوشمند بپردازیم.

سرانجام سامسونگ پس از ماه ها انتظار Galaxy S21 Fe را به شکل رسمی رونمایی کرد. اگرچه در خبرهای قبلی اطلاعاتی کلی درباره مشخصات فنی Galaxy S21 Fe منتشر کردیم. اما اکنون میخواهیم با نگاهی دقیقتر به تشریح مشخصات فنی این گوشی هوشمند بپردازیم. با ریمووین مگ همراه باشید.

گلکسی S21 Fe به عنوان قاتل پرچمداران شناخته شده است، این یعنی S21 Fe دارای مشخصات فنی بسیار قدرتمندی است که می تواند هر پرچمداری را به چالش بکشد. اما به دلیل تاخیر در رونمایی این گوشی هوشمند، سامسونگ برای فروش آن به برنامه منظمی نیاز خواهد داشت.

مشخصات فنی Galaxy S21 FE قوی تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود.

در ابتدا باید گفت که این دستگاه به یک تراشه اسنپدراگون 888 مجهز است. این پردازنده قدرتمندترین پردازنده کوالکام قبل از عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1است. اگرچه قرار بود Galaxy S21 Fe با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است. این نمایشگر با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و با فناوریDynamic AMOLED 2X  طراحی شده‌است. همچنین نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز در آن، موجب پخش بسیار با کیفیت تصاویر متحرک در آن خواهد بود.

مشخصات فنی Galaxy S21 FE - ریمووین مگ - 2

نمایشگر S21 Fe از نوع تخت است. داشتن حاشیه های نازک و قرارگیری یک حفره از نوع پانچ هول برای دوربین سلفی در بالای آن از مشخصات ظاهری این نمایشگر می باشد.

حافظه رم و میزان حافظه داخلی

سامسونگ دو نسخه از این گوشی را عرضه میکند. یکی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. با این حال، هیچ درگاه MicroSD جهت ارتقا حافظه در Galaxy S21 Fe وجود نخواهد داشت.

یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم

سامسونگ گلکسی اس 21 FE، دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این گوشی از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، از قابلیتWireless PowerShare  جهت شارژ بی‌سیم معکوس بهره می برد.

اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI بر روی این گوشی قرار گرفته‌است. این گوشی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و دارای گواهی IP68 می باشد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت با فناوری اسکن نوری در زیر نمایشگر Galaxy S21 Fe قرار گرفته‌است.

مشخصات فنی Galaxy S21 FE - ریمووین مگ - 3

Galaxy S21 FE و چهار دوربین حرفه ای !

سامسونگ سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو این گوشی هوشمند قرار داده‌است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.8، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم فضایی 30 برابر دوربین پشت Galaxy S21 Fe را تشکیل میدهد.

همچنین یک دوربین 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  f/2.2، در قسمت جلویی گوشی به عنوان دوربین سلفی قرار خواهد داشت.

شایان ذکر است یک تراشه NFC نیز در این گوشی هوشمند گنجانده شده است و S21 Fe از اتصال 5G پشتیبانی می کند. این میان رده پرچمدارنما در رنگ های زیتونی، اسطوخودوس، سفید و گرافیتی در دسترس خواهد بود.

منبع : Android Headlines

منبع
Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا