اخبار روزعلم و فناوری

سامسونگ و ال جی رکورد فروش سالیانه خود را خواهند شکست!

انتظار می‌رود در سال پیش رو، سود عملیاتی سامسونگ به حدود 44 میلیارد دلار برسد.

بر اساس گزارش خبرگزاری  ETNews، پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در سه ماهه چهارم سال جاری 63 میلیارد دلار فروش و تقریبا 12 میلیارد دلارسود عملیاتی را تجربه کند. به عبارت دیگر، میزان فروش این غول فناوری از سه ماهه سوم سال جاری نیز پیشی گرفت. این در حالی است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش داشته‌است.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سال 2022 به طور سالانه مبلغی بالغ بر 234 میلیارد دلار درآمد محقق کند که این میزان بالاترین درآمد سامسونگ خواهد بود و از درآمد سال 2018 خود نیز پیشی خواهد گرفت.

فروش سالیانه سامسونگ و ال جی رو به افزایش است

انتظار می‌رود در سال پیش رو، سود عملیاتی سامسونگ به حدود 44 میلیارد دلار برسد که بالاترین میزان از سال 2018 است. همچنین این اخبار با بحبوحه تقاضای بسیار بالا برای نیمه‌رساناها در سال 2022 قوت گرفته‌است.

سامسونگ و ال‌جی رکورد فروش سالیانه - ریمووین مگ - 3

انتظار می رود دپارتمان سامسونگ الکترونیکس در سال جدید وارد چرخه تولید نیمه هادی های حافظه DRAM شود. این حال محققی به نام Yu-mi Cha می گوید: “وضعیت کمبود قطعات نیمه هادی خودرو بعد از نیمه اول سال پیش رو بهبود خواهد یافت.

به طور مشابه، شرکت بزرگ ال جی نیز انتظار چنین عملکردی را در سال جاری دارد. پیش بینی می شود فروش کلی و سود عملیاتی این شرکت نیز به ترتیب به 16 میلیارد دلار و 700 میلیون دلار برسد. با این حال، در حالی که این شرکت در این برهه زمانی شاهد درآمد بالایی بوده‌است، سود عملیاتی آن کمتر از سه ماهه اول سال محاسبه شده‌است.

سامسونگ و ال‌جی رکورد فروش سالیانه - ریمووین مگ - 1

با تمامی تفاسیر، پیش بینی می شود ال جی نیز برای اولین بار در تاریخ حیات خود به 62 میلیارد دلار فروش سالانه برسد، که با در نظر گرفتن میزان تخمینی 3 میلیارد دلار سود عملیاتی، یک کورد فوق العاده برای این کمپانی خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای فناوری با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع
GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا