اخبار روزموبایل و تبلت

گوشی تاشو هواوی با نام P50 Pocket معرفی شد، آیا همه چیز کافیست؟

هوآوی اولین گوشی تاشوی خود را با نام P50 Pocket در دسامبر 2021 عرضه کرد.

هوآوی اولین گوشی تاشوی خود را با نام P50 Pocket در دسامبر 2021 عرضه کرد. این تاشو که ابتدا در چین عرضه شد، اکنون در کنار P50 Pro در بازارهای جهانی عرضه شده‌است. باید گفت این اولین گوشی تاشو هواوی است که به شکل گسترده تجاری میگردد.

اگر آنچنان اطلاعاتی راجع به گوشی تاشو هواوی ندارید، باید گفت از نظر سخت افزاری جایگزینی خوبی برای طیف گلکسی زد فلیپ سامسونگ به نظر می رسد.

گوشی تاشو هواوی با نام P50 Pocket - ریمووین شاپ - 1

مشخصات فنی گوشی تاشو هواوی یا همان P50 Pocket

هواویP50 Pocket  دارای تراشه اسنپدراگون 888 4G، رم با ظرفیت 8 تا 12 گیگابایت و 256 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین گوشی تاشو هواوی یک صفحه نمایش تاشو  OLEDبا سایز 6.9 اینچی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی خواهد داشت. البته یک نمایشگر خارجی 1.04 اینچی دایره ای نیز در پشت بدنه این گوشی قرار دارد.

از دیگر مشخصات قابل توجه هواوی P50 Pocket می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 40 واتی، اسکنر اثر انگشت جانبی و پشتیبانی از کارت NM اختصاصی هواوی اشاره کرد.

گوشی تاشو هواوی با نام P50 Pocket - ریمووین شاپ - 2

دوربین های قابل قبول و راضی کننده

هواوی P50 Pocket یک تجربه لذت بخش از دوربین را ارائه می‌کند. دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی  f/1.8، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی (میدان دید 120 درجه) و سنسور 32 مگاپیکسلی «فرا‌طیف» از دوربین های اصلی این گوشی هستند که در قاب پشتی قرار دارند.

همچنین، یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی در یک دایره ریز بر روی صفحه نمایش، وظیفه دوربین سلفی را در این گوشی تاشو ایفا خواهد کرد.

گوشی تاشو هواوی با نام P50 Pocket - ریمووین شاپ - 3

بهره گیری از سیستم عامل اختصاصی هواوی با نام هارمونی و رابط کاربری EMUI 12، طراحی جذاب بدنه با ظاهری متفاوت و بهره‌گیری از استاندارد IP68 از دیگر نقاط قوت این گوشی می باشد. شایان ذکر است که هواوی P50 Pocket، در رنگ های سفید و طلایی موجود خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار گوشی‌های هوشمند با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع
Android Authority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا