ترفند های کاربردی موبایلمطالب آموزشی

چگونه وضعیت واتساپ (Status) خود را از دید بعضی مخاطبان مخفی کنیم؟

شاید این سوالی باشد که تا به حال برای بسیاری از کاربران این برنامه پیام رسان پیش آمده‌ باشد.

چگونه وضعیت واتساپ (Status) خود را از دید بعضی مخاطبان مخفی کنیم؟ شاید این سوالی باشد که تا به حال برای بسیاری از کاربران این برنامه پیام رسان پیش آمده‌باشد. ریمووین مگ در این مطلب قصد دارد، شما را با روش مخفی کردن وضعیت واتساپ خود از دید بعضی مخاطبان آشنا کند.

یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های پیام رسان این روزهای جهان، اپلیکیشن واتساپ است. برنامه‌ای که طی سالیان اخیر به با ویژگی های جدید و کاربر پسند تکامل یافته‌است. البته شاید برخی از این ویژگی ها برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته باشد.

به تازگی یک سری از ویژگی های امنیتی به نسخه جدید این برنامه افزوده‌ شده‌ که واتس آپ جهت بهبود شرایط حفاظت از حریم خصوصی افراد آن را تعبیه کرده است. یکی از این قابلیت ها، مخفی کردن وضعیت واتساپ یا همان Status از دید بعضی مخاطبان است. آن دسته از مخاطبانی که نمی خواهید از استوری جدید شما در فضای واتساپ باخبر شوند.

اگرچه برای انجام این کار باید به برخی تنظیمات واتساپ وارد شوید، اما انجام آن بسیار آسان خواهد بود. در این قسمت شما را به صورت گام به گام با روش انجام این کار آشنا میکنیم.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید برخی مخاطبان

در ابتدا وارد برنامه واتساپ شوید. در اولین صفحه‌ای که روبه روی شماست، یک منو با ظاهر 3 نقطه در بالای سمت راست برنامه قابل مشاهده می باشد. آن را لمس کنید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 1

در این قسمت بر روی گزینه تنظیمات (Settings) ضربه بزنید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 2

بعد از باز شدن تنظیمات واتساپ، وارد بخش حساب کاربری (Account) شوید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 3

در منوی بعدی گزینه ای با نام حریم خصوصی (Privacy) مشاهده میکنید. بر روی آن ضربه بزنید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 4

اکنون در قسمت وضعیت (Status) می توانید مخاطبانی که امکان مشاهده وضعیت جدید شما در واتساپ را دارند، مشخص کنید. بر روی گزینه وضعیت (Status) ضربه بزنید. در صفحه جدید به 3 گزینه بر خواهید خورد. گزینه اول، گزینه – تمامی مخاطبان (My Contacts) – است که با انتخاب آن اجازه مشاهده وضعیت به تمامی مخاطبان خود را میدهید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 5

گزینه دوم – تمامی مخاطبان بجز …(My Contacts except…) – است. با انتخاب این گزینه می توانید فقط آن دسته از مخاطبان خود که نمیخواهید وضعیت شما را مشاهده کنند، مشخص کنید.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 6

گزینه سوم – اشتراک گذاری فقط با … (Only Share with…) – است. با انتخاب این گزینه می توانید فقط آن دسته از مخاطبان خود که میخواهید وضعیت شما را مشاهده کنند، مشخص کنید.

پس از انتخاب یکی از گزینه های دوم و یا سوم، لیست مخاطبان برایتان باز خواهد شد و خواهید توانست مخاطبان مورد نظر را انتخاب کنید. سپس بر روی تیک سبز رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید تا انتخاب هایتان ذخیره شود.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 7

اکنون پیامی با عنوان تنظیمات بروز شد (Settings Updated) مشاهده میکند. بله، به همین راحتی انجام شد (Done!). دیگر همه مخاطبان نمیتوانند وضعیت جدید واتساپ شما را مشاهده کنند.

روش مخفی کردن وضعیت واتساپ از دید مخاطبان - ریمووین مگ - 8

چقدر این مطلب آموزشی برایتان مفید واقع شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا