اخبار روزموبایل و تبلت

عرضه تبلت های سامسونگ گلکسی Tab A8 و Tab S8 نزدیک به نظر می رسد

سری تبلت های گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab A8 در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد.

گزارش های متعددی نشان می دهد که سامسونگ در حال فعالیت بر روی عرضه حداقل دو تبلت جدید مانند سری گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab A8 در اواخر سال جاری میلادی است. به نظر میرسد این تبلت ها در هفته های آتی رونمایی خواهند شد.

خیلی قبل از این اتفاق، گزارشاتی درباره ظاهر احتمالی ، رنگ بندی و میزان فضای ذخیره سازی گلکسی Tab A8 به اشتراک گذاشته شده‌بود.

تبلت گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab A8 شامل چه مدل هایی خواهد بود؟

گزارش ها نشان می دهد که گلکسی Tab S8 شامل سه مدل گلکسی تب اس 8، تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا خواهد بود. همچنین این گزارشات مدعی است که گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

تبلت های گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab A8 - ریمووین مگ - 3

Tab S8 و S8+ فقط در دو ورژن مختلفWi-Fi و 5G در دسترس خواهند بود. همچنین هر دو مدل در رنگ های خاکستری تیره و نقره ای به فروش خواهد رسید. همانطور که مشخص است، گلکسی تب اس 8 دارای یک نمایشگر 11 اینچی و تب اس 8 پلاس به نمایشگری 12.4 اینچی مجهز خواهد بود.

تبلتGalaxy Tab S8 Ultra  فقط در رنگ خاکستری تیره عرضه خواهد شد. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه 128 گیگابایتی آن تنها در نسخه های Wi-Fi یا 5G در دسترس خواهد بود. مدل بالاتر از آن با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از اتصال 5G عرضه خواهد شد.

تبلت های گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab A8 - ریمووین مگ - 2

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت تبلت گلکسی Tab S8 در دست نیست. اما طبق گزارشات گذشته تبلت گلکسی Tab A8 بین 240 الی 360 یورو قیمت گذاری خواهد شد. پس با ریمووین مگ همراه باشد و منتظر بمانید، چراکه چیزی به عرضه این دو تبلت کاربردی نمانده است.

منبع
GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا