اخبار روزلپتاپ

لپ تاپ های سامسونگ سری گلکسی بوک 2 پرو به زودی عرضه خواهند شد

این غول فناوری در حال آماده شدن و برنامه ریزی برای معرفی و عرضه دو لپ تاپ در سال آینده میباشد.

در اوایل سال جاری بود که سامسونگ لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و ​​گلکسی بوک پرو 360 را در سطح بین المللی معرفی و عرضه کرد. اکنون این غول فناوری در حال آماده شدن و برنامه ریزی برای معرفی و عرضه جانشین این دو لپ تاپ در سال آینده میباشد. در همین راستا به نظر میرسد لپ تاپ های سامسونگ سری گلکسی بوک 2 پرو به زودی عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعات بدست آمده‌از SamMobile، این شرکت لپ تاپ های گلکسی بوک 2 پرو و ​​گلکسی بوک 2 پرو 360  را در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد کرد اما زمان دقیق این عرضه هنوز مشخص نیست.

گلکسی بوک 2 پرو - ریمووین مگ - 3

درباره مشخصات فنی گلکسی بوک 2 پرو چه اطلاعاتی در دسترس است؟

بر اساس گزارشات این سری از لپ تاپ های سامسونگ نیز به نمایشگر های OLED مجهز خواهند بود و احتمالا با همان طراحی ظاهری، بدنه سبک وزن و با سیستم عامل ویندوز 11 عرضه خواهند شد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد لپ‌تاپ‌های جدید آینده سامسونگ در دست نیست، اما انتظار می رود این دستگاه‌ها با پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل یا تراشه‌های سری 6000 AMD عرضه شوند.

به نظر می رسد که سامسونگ بتواند یکپارچه سازی هر چه عمیق تر سایر دستگاه‌های گلکسی را با لپ‌تاپ‌های جدید میسر سازد . اما در حال حاضر، این چیزی جز حدس و گمان نیست، چراکه سامسونگ هنوز چیزی درباره به گلکسی بوک های جدید فاش نکرده‌است.

گلکسی بوک 2 پرو - ریمووین مگ - 2

چند ماه پیش، سامسونگ نسخه های تجاری گلکسی بوک و گلکسی بوک 360 را به بازار عرضه کرد که به جای نسخه هوم، از نسخه پرو سیستم عامل ویندوز بهره می بردند. این کار میزان امنیت و ویژگی های مدیریتی لپ تاپ ها را بهبود بخشید. انتظار می رود که این شرکت همچنان در حال بهبود برخی ویژگی های اینچنینی در سری گلکسی بوک 2 پرو خواهد بود.

با ریمووین مگ همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا