اخبار روزکامپیوتر و سخت افزار

نمایشگرهای بزرگ لنوو با رزولوشن 4K معرفی شدند

نمایشگر های بزرگ لنوو با نام‌های ThinkVision T65، ThinkVision T75 و ThinkVision T86 معرفی شدند.

تقریبا همه ی ما با شرکت بزرگ لنوو آشنا هستیم. اکنون نمایشگرهای بزرگ لنوو با نام‌های ThinkVision T65، ThinkVision T75 و ThinkVision T86 و قبل از آغاز نمایشگاه بین المللی CES 2022 معرفی شدند. شایان ذکر است این نمایشگر ها، اغلب برای استفاده در محیط‌های کاری مشترک مانند ادارات و مدارس طراحی شده‌اند.

این نمایشگر های بزرگ با رزولوشن تصویر 4K همراه هستند که کیفیتی بسیار بالا محسوب می شود. همچنین نرم‌افزار وایت برد هوشمند و یکپارچه با تجربه نوشتن راحت، بلندگوهای داخلی، میکروفون‌ها و یک وب‌کم ماژولار برای کنفرانس‌های ویدیویی ، از استاندارد های تولید هر یک از این نمایشگر ها هستند. با ریمووین مگ همراه باشید.

نمایشگرهای بزرگ لنوو با کیفیت و دوام فوق العاده ای همراه شده‌اند

این سه مدل جدید از سری ThinkVision با مشخصات فنی و ویژگی های تقریبا مشابهی عرضه می شوند. در واقع نقطه تمایز اصلی بین سه مدل اندازه صفحه نمایش آنهاست. همانطور که از نام آنها مشخص است، ThinkVision T65، T75 و T86 به ترتیب دارای نمایشگر های 65، 75 و 86 اینچی می باشند.

نمایشگرهای بزرگ لنوو - ریمووین مگ - 2

کمی درباره مشخصات فنی نمایشگرهای بزرگ لنوو صحبت کنیم. هر سه نمایشگر نرخ تازه سازی 60 هرتز، پشتیبانی از HDR10، پوشش NTSC 85٪ و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می دهند.

 تفاوت‌های ظریفی در نسبت‌های کنتراست این سه مدل وجود دارد، اگرچه ThinkVision T65 و T75 از پنل‌های IPS با نسبت کنتراست 1200:1 استفاده می‌کنند، اما این در حالی است که ThinkVision T86 از پنل VA با نسبت کنتراست 4000:1 بهره می برد.

دو بلندگوی 15 واتی و میکروفون های 8-Array از مشخصات صوتی این نمایشگر ها هستند. همچنین هر سه مدل دارای یک وب کم به همراه هوش مصنوعی و کیفیت 4K هستند که با میدان دید 122 درجه و زوم دیجیتال 4 برابر تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای منتقل خواهند کرد.

نگاهی ریز بینانه تر به مشخصات فنی 

از طرفی دیگر، پردازنده‌های چهار هسته‌ای Cortex-A73 در کنار تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 ، وظیفه پردازش انواع داده ها را در نمایشگر های Thinkvision خواهند داشت. این سری از نمایشگرهای بزرگ لنوو با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهند شد.

نمایشگرهای بزرگ لنوو - ریمووین مگ - 3

از قابلیت های ارتباطی این سری می توان به 2 عدد پورت اترنت از نوع RJ45، پورت سریال، دو عدد شبکه بی سیم (Wi-Fi 5) دو بانده و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد. همچنین این نمایشگر ها ، از انواع پورت های ارتباطی HDMI 2.0، DisplayPort 1.2 و USB پشتیبانی خواهند کرد.

این سری از نمایشگر های ThinkVision از ژوئن 2022 به بازار عرضه خواهند شد. در این میان،ThinkVision T65 با قیمت 2999 یورو، ThinkVision T75 با قیمت 3999 یورو و ThinkVision T86 با قیمت 6999 یورو دردسترس خواهند بود.

منبع
GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا