اخبار روزخودرو و هوافضا

شیائومی در نیمه اول 2024 تولید انبوه خودرو الکتریکی خود را آغاز خواهد کرد

این شرکت در حال برنامه ریزی برای آغاز تولید انبوه خودروهای برند خود در نیمه اول سال 2024 میلادی می باشد.

اخیرا لی جون، مدیر اجرایی و موسس شرکت چینی شیائومی، اعلام کرده‌است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای آغاز تولید انبوه خودروهای الکتریکی برند خود در نیمه اول سال 2024 میلادی می باشد. همچنین سخنگوی غول فناوری چین این خبر را از طریق رویترز به اشتراک گذاشت که مبنی بر سخنان این مقام ارشد در جریان یک رویداد سرمایه گذاری بود.

شایان ذکر است، این اولین هدف رسمی شیائومی در راستای تولید خودروهای الکتریکی (EV) است که برای اولین بار در اوایل سال جاری اعلام شد.

شیائومی در بخش تولید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری ویژه ای کرده است

شیائمی طی چند سال اخیر تمرکز ویژه ای بر روی برند سازی و جلب اعتماد مشتری کرده‌است. در همین راستا این برند با تولید محصولات با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه توانسته‌است بسیاری از بازار های جهانی نظیر بازار کشورهای شرق آسیا و خاورمیانه را به خود جلب کرده و سهم بازار خود را در رقابت بین المللی افزایش دهد.

تولید انبوه خودرو الکتریکی شیائومی در 2024 - ریمووین مگ - 2

شاید اکنون بهترین موقع برای سرمایه گذاری و تمرکز بر روی تولید خودروهای برقی است. در واقع پشتکار و سرمایه گذاری های عظیم شیائومی در این بازار نشان از اهمیت بالای این حوزه در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

پس از منتشر شدن این خبر، سهام این برند نیز 5.4 درصد افزایش یافت که این میزان افزایش بزرگترین افزایش درصدی روزانه از 12 می 2021 شمرده می شود. شیائومی در ماه مارس اعلام کرد طی 10 سال آینده 10 میلیارد دلار برای پروژه خودروی الکتریکی خود سرمایه گذاری خواهد کرد که یک سرمایه گذاری فوق العاده به نظر می رسد. همچنین این شرکت در ماه آگوست، ثبت نام تجاری برای خودروهای الکتریکی خود را نیز تکمیل کرده‌است.

تولید انبوه خودرو الکتریکی شیائومی در 2024 - ریمووین مگ - 3

هنوز شیائومی اعلام نکرده است که آیا در این پروژه قصد همکاری یا یک شرکت خودروسازی را خواهد داشت یا میخواهد تنهایی این کار بزرگ را انجام دهد؟

جهت اطلاع از آخرین اخبار خودرو های الکتریکی با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع : Gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا