اخبار روزعلم و فناوریموبایل و تبلت

سامسونگ بزودی قصد رونمایی از تراشه Exynos 2200 را خواهد داشت

سامسونگ قصد دارد به زودی پردازنده جدید خود را با نام Exynos 2200 رونمایی و عرضه نماید.

بر اساس شایعات و اخبار پیچیده در فضاهای مختلف مجازی، سامسونگ قصد دارد به زودی پردازنده جدید خود را با نام تراشه Exynos 2200 رونمایی و عرضه نماید. با توجه به این که چندی پیش اکانت سامسونگ اگزینوس در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که همه چیز در 19 نوامبر تغییر میکند ، ممکن است سامسونگ این کار را در 19 نوامبر انجام دهد.

رونمایی از این پردازنده چه مزیت هایی در پیش خواهد داشت؟

قطعا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که بسیاری از گوشی های هوشمند برند سامسونگ از تراشه های Exynos  بهره می برند.

رونمایی از تراشه Exynos 2200 - ریمووین مگ - 1

اکنون این شرکت به بهبود فناوری های بازی و گرافیکی موبایل تمرکز کرده‌است. در همین راستا پست منتشر شده‌توسط اگزینوس سامسونگ به چندین عکس اشاره‌دارد که چگونگی روند تکامل آغاز و اجرای بازی های موبایلی را در طی سالیان گذشته تا به امروز به نمایش میگذارد. در واقع سامسونگ اینگونه اعلام میکند که آماده‌برداشتن قدمی بزرگ در آینده بازی و سرگرمی است.

البته از آنجایی که این پست از اکانت اگزینوس سامسونگ منتشر شده‌است، کم و بیش واضح است که در 19 نوامبر شاهد رونمایی از یک پردازنده جدید اگزینوس خواهیم بود. اما آنچه باعث می‌شود فکر ها به سمت و سوی اگزینوس 2200 برود، تاکید سامسونگ بر آینده بازی های گرافیکی موبایل است.

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر آماده‌‌شدن سامسونگ برای تولید پردازنده‌های سطح پایه و میان‌رده Exynos در آینده ای نزدیک در دست است.

احتمالا سری گلکسی S22 سامسونگ از تراشه Exynos 2200 بهره خواهند برد

سامسونگ قصد دارد طی سال آینده استفاده از پردازنده های اگزینوس را در گلکسی های خود افزایش دهد. با این حال، کمبود مداوم تراشه های نیمه هادی در جهان، محقق شدن چنین برنامه هایی را برای شرکت ها دشوار کرده‌است.

رونمایی از تراشه Exynos 2200 - ریمووین مگ - 2

بر اساس برخی گزارشات، ممکن است سامسونگ در بسیاری از بازار های جهانی از تراشه های اسنپدراگون در سری گلکسی S22 استفاده کند. اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ در برخی از بازار ها این گوشی را مجهز به اگزینوس عرضه کند. بازارهایی مانند خاورمیانه، هند و آسیای جنوب شرقی که معمولا سری اگزینوس را دریافت می کنند.

حالا باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا این حدس و گمان ها درباره انتشار تراشه Exynos 2200 در 19 نوامبر طعم واقعیت به خود خواهند گرفت یا باید کمی بیشتر صبر کرد. با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع : Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا