اخبار روزعلم و فناورینرم افزار

گوگل هوم، نام جدید سرویس خانه هوشمند گوگل خواهد بود

نام تجاری اکوسیستم خانه هوشمند خود گوگل هوم (Google Home) خواهد بود.

گوگل مدتی است که وارد فضای خانه هوشمند شده است. در همین راستا چندی پیش گوگل در اجلاس توسعه دهندگان اعلام کرد که نام تجاری اکوسیستم خانه هوشمند خود گوگل هوم (Google Home) خواهد بود.

این طور که به نظر می رسد در آینده‌ای نزدیک بسیاری از وسایل هوشمند خانگی نظیر اسپیکر ها، دستگاه های Nest، نمایشگر ها و دستیار گوگل ، در سرویس گوگل هوم گنجانده خواهند شد. همچنین نباید برنامه ها و دستگاه های هوشمند ساخته شده توسط شرکا و توسعه دهندگان را فراموش کرد. همه این فناوری های هیجان انگیز اکنون زیر چتر Google Home قرار خواهد گرفت.

گوگل هوم، نام جدید سرویس خانه هوشمند گوگل - ریمووین مگ - 1

توسعه دهندگان اندروید بهتر است توجه بیشتری به گوگل هوم داشته باشند

با توجه به گرمی بازار توسعه‌دهندگان برنامه های خانه‌های هوشمند در سراسر جهان، گوگل ابزارهای پیشرفته جدیدی را برای توسعه‌دهندگان معرفی کرده‌است. یکی از ویژه ترین این ابزار ها، مرکز توسعه دهندگان گوگل هوم است. گوگل میخواهد تا با راه اندازی این مرکز در اوایل 2022، آن را به یک مکان تخصصی جهت یادگیری، ساخت دستگاه ها، برنامه ها و اتوماسیون های خانه هوشمند تبدیل کند.

Google Matter، یک موضوع با اهمیت!

سرویس Google Matter، یک پروتکل جهانی باز (Open Source) است که به شما امکان می دهد هر دستگاهی را تحت اکوسیستم خانه هوشمند بسازید، بخرید و راه اندازی کنید. برای دسترسی به این ویژگی، گوگل دستگاه‌های Nest و Android را با پشتیبانی از Matter به‌روزرسانی می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمند خود را در اکوسیستم Matter با هر دستگاه اندرویدی کنترل کنید.

گوگل هوم، نام جدید سرویس خانه هوشمند گوگل - ریمووین مگ - 4

برنامه گوگل هوم بخش ضروری و مرکزی کل این پازل خانه هوشمند است. بر همین اساس گوگل از توسعه‌دهندگان می‌خواهد ویژگی‌هایی ارائه دهند که کاربران را تشویق کند تا زمان بیشتری را برای آن صرف کنند.

شاید بتوان یکی از بزرگترین گام های برداشته شده به سوی داشتن خانه ای هوشمند را گوگل هوم دانست. در این جا میتوان گفت که گوگل ، باز هم یکی از پرچمداران توسعه زندگی مدرن افراد خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع : Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا