اخبار روزموبایل و تبلتنرم افزار

گوشی‌های سری گلکسی S20 به‌زودی رابط کاربری One UI 4 را دریافت خواهند کرد

گوشی های سری گلکسی S20، در نوبت بعدی برای دریافت به روز رسانی بتا این رابط کاربری حضور دارند.

چندی پیش سامسونگ آپدیت بتای رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را برای گوشی های هوشمند سری گلکسی S21 خود منتشر کرد و به سراغ آمادگی برای عرضه یک نسخه پایدار از آن رفت. همچنین بلافاصله پس از بسته‌شدن نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 در سری گلکسی S21، این شرکت آن را برای گوشی های هوشمند تاشو خود که اخیرا آنها را عرضه کرده‌است منتشر کرد.

رابط کاربری One UI 4 برای سری گلکسی S20 - ریمووین مگ - 1

اکنون، به نظر می رسد که گوشی های سری گلکسی S20 که در سال گذشته معرفی و عرضه شدند، در نوبت بعدی برای دریافت به روز رسانی بتا این رابط کاربری حضور دارند.

رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود

یکی از مدیران اعضای انجمن سامسونگ گفته‌است که این شرکت در حال برنامه ریزی عرضه One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 برای گوشی‌های هوشمند گلکسی  S20،S20 Plus  و S20 Ultra می باشد.

در حالی که سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی در این باره به اشتراک نگذاشته‌است، می‌توان حدس زد که به کارگیری آزمایش ‌کنندگان بتا برای One UI 4 درسری گلکسی S20 تا پایان این ماه آغاز می شود. ناگفته نماند که این امر می تواند تنها به بازارهای منتخبی از جمله کره جنوبی، چین، آلمان، هند، ایالات متحده و بریتانیا محدود شود.

شایان ذکر است هنگامی که این رابط کاربری در دسترس عموم صاحبان سری گلکسی S20 قرار گرفت، همه کاربران می توانند وارد برنامه Samsung Members شوند و سپس روی دکمه ثبت نام از صفحه اطلاعیه ها ضربه بزنند. پس از پایان ثبت نام، باید  این به روز رسانی ظرف چند دقیقه برای بارگیری در دسترس قرار بگیرد.

قطعا یکی از محدودیت های این رابط کاربری نیاز به داشتن اندروید 12 خواهد بود. آیا با این اوصاف شما نیز منتظر رابط کاربری جدید سامسونگ خواهید بود؟ نظرات خود را با ریمووین مگ در میان بگذارید.

منبع : GIZMOCHINA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا