اخبار روزموبایل و تبلتنرم افزار

فیسبوک در حال از دست دادن محبوبیت خود در بین نوجوانان است !

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خدمات شرکت فیس بوک سالهاست که محبوبیت خود را در بین نوجوانان از دست داده است

در ماه مارس، گروهی از محققان گزارشی را برای میزان استفاده از فیس بوک تهیه کردند. این تحقیقات اخیر نشان می دهد که خدمات شرکت فیس بوک سالهاست که محبوبیت خود را در بین نوجوانان از دست داده‌است. بر اساس پژوهش ها مدت زمانی که نوجوانان آمریکایی در فضای فیسبوک میگذرانند، نسبت به سال گذشته 16 درصد کاهش یافته‌است.

طبق تحقیقات، افراد مسن نیز 5 درصد کمتر از قبل زمان خود را به فیسبوک اختصاص می دهند. علاوه بر این، تعداد نوجوانان جدیدی که به صورت آنلاین در فیسبوک ثبت نام می کنند در حال کاهش است.

از دست دادن محبوبیت فیسبوک - ریمووین مگ - 3

همچنین تا سال 2000، مردم ایالات متحده در سنین 19 تا 20 سالگی یک حساب کاربری در این شبکه ایجاد می کردند. اما طبق داده‌های جدید، ورود این افراد به شبکه اجتماعی فیسبوک بسیار دیرتر اتفاق می افتد، در سن 24 یا 25 سالگی. تازه اگر اتفاق بیفتند !

این یک واقعیت است که فیسبوک دیگر محبوبیت قبل را ندارد !

تجزیه و تحلیل اسناد و داده های جدید نشان می دهد که جوانان زمان کمتری را در شبکه اجتماعی می گذرانند، در میان جوانان، تعداد کمتری از افراد مایل به ایجاد یک حساب کاربری در فیسبوک هستند، بسیاری از حساب های جدید نوجوانان تکراری هستند که توسط کاربران فعلی ایجاد شده‌اند، و خود کاربران پست های کمتری نسبت به قبل منتشر می کنند.

در عین حال، محققان نمی توانند پاسخ دقیقی را برای این سوال پیدا کنند که چرا محبوبیت خدمات این شرکت در حال کاهش است و چگونه می توان بر روند موجود غلبه کرد؟

از دست دادن محبوبیت فیسبوک - ریمووین مگ - 2

به گفته جو آزبورن، سخنگوی فیس بوک، محصولات این شرکت هنوز به طور گسترده توسط نوجوانان استفاده می شود، اما مدت هاست که رقابت با سرویس های جدیدی مانند اسنپ چت و تیک تاک افزایش یافته‌است. در همین راستا فیسبوک برای ایجاد محصولات با محوریت جوانان، درگیر توسعه راه حل های جدید است.

جهت اطلاع از آخرین اخبار فناوری با ریمووین مگ همراه باشید .

منبع : Gizchina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا