ترفند های کاربردی موبایلمطالب آموزشی

آشنایی با قابلیتی برای ناپدید شدن پیام ها در واتس آپ بعد از 7 روز !

اخیرا قابلیتی با نام ناپدید شدن پیام ها (Disappearing Massages) به نسخه جدید پیام رسان محبوب واتس آپ افزوده شده است.

اخیرا قابلیتی با نام ناپدید شدن پیام ها (Disappearing Massages) به نسخه جدید پیام رسان محبوب واتس آپ افزوده شده است. فعال کردن این قابلیت موجب می شود تا تمامی پیامهایی که در چت شخصی و یا گروهی ارسال می کنید، پس از 7 روز (168 ساعت) به صورت خودکار از چت واتس آپ ناپدید شوند. ناپدید شدن پیام ها در واتس آپ بعد از 7 روز بصورت خودکار!

ناپدید شدن چت ها در واتس آپ بعد از 7 روز

بله جالب است. درواقع پس از فعال شدن این قابلیت، پیام های جدید ارسال شده به هر چت فردی یا گروهی پس از هفت روز ناپدید خواهند شد. اکنون اجازه دهید تا نحوه فعال سازی و یا غیر فعال کردن قابلیت ناپدید شدن پیام ها در واتس آپ را آموزش دهیم.

برای انجام این کار به درون صفحه چت مورد نظر بروید. سپس روی نام فرد مورد نظر در بالای چت ضربه بزنید. در این بخش قسمتی با نام Disappearing Massages (ناپدید شدن پیام ها) مشاهده میکنید. با رفتن به این بخش می توانید این قابلیت را خاموش یا روشن نمایید.

ناپدید شدن پیام ها در واتس آپ - ریمووین مگ - 1

در چت های گروهی نیز میتوانید با همین روش این قابلیت را برای کل گروه و یا فقط یکی از اعضای آن روشن و یا خاموش کنید.

نکاتی درباره ویژگی Disappearing Massages

ممکن است در حین استفاده از قابلیت ناپدید شدن چت ها در واتس آپ سوالاتی برای کاربران پیش بیاید. به نکات زیر توجه کنید.

1- با روشن کردن این حالت، همه پیام های ارسالی از سوی شما از جمله متن ، عکس ، ویدیو ، پیام صوتی و غیره ، که برای هر فرد یا فردی در یک گروه یا کل گروه ارسال کرده اید، ناپدید خواهد شد.

2- این تنظیم بر پیامهایی که قبلا در چت ها ارسال و یا دریافت کرده اید تأثیر نخواهد گذاشت.

3- اگر این امکان برای شما فعال باشد اما برای طرف مقابل خاموش باشد، پیام ها در صفحه چت ارسالی پاک نخواهند شد و فقط در صفحه چت طرف مقابل ناپدید خواهند شد.

4- اگر این امکان برای شما فعال باشد و کاربر مقابل شما در بازه هفت روز پیام شما را باز نکند، پیام های شما ناپدید خواهند شد.

5- در یک چت خصوصی هر دو کاربر می توانند پیامهای ناپدید شده را روشن یا خاموش کنند. در چت گروهی نیز هر شرکت کننده در گروه می تواند پیام های ناپدید شده‌را روشن یا خاموش کند. با این حال ، سرپرست گروه می تواند تنظیمات گروه را تغییر بدهد تا فقط ادمین های گروه بتوانند این قابلیت را روشن یا خاموش کنند.

برای آگاهی از آخرین ترفند های کاربردی نرم افزار های پیام رسان با ریمووین مگ همراه باشید.

منبع : Mobile Cellphone Repairing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا