اخبار روزنرم افزار

ورژن جدید توییتر برای اندروید، امکان انتشار سرتاسری تصاویر را ارائه می دهد

در اوایل ماه گذشته ، توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش و طراحی مجدد ورژن جدید توییتر برای iOS است. اما پس از آزمایش این ورژن بر روی تعداد محدودی از کاربران دیگر خبری به بیرون منتشر نشد. اما حالا به گفته ی توییتر این شرکت به دنبال انتشار ورژن جدید توییتر برای اندروید است که امکان انتشار سرتاسری تصاویر را ارائه می دهد.

نسخه جدید توییتر انتشار تصاویر و فیلم های لبه به لبه را فراهم میکند

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که منظور از نمایش لبه به لبه یا اصطلاحا Edge to Edge چیست؟

در نسخه قبلی توییتر اگر عکس و ویدیویی توسط کاربری منتشر میشد به صورت کامل و سرتاسری از لبه سمت راست تا لبه سمت چپ نمایشگر کشیده نمیشد. بلکه در قسمت میانی نمایشگر با مقداری حاشیه قرار می گرفت. اما حالا در ورژن جدید توییتر برای اندروید این امکان فراهم شده است.

اکنون می توانیم این موضوع را با دو تصویر گوناگون از نسخه قبلی و نسخه جدید توییتر برای اندروید تشریح و بررسی کنیم.

اگر به دو تصویر زیر نگاه کنید ، می توانید هر دو نسخه قدیمی و جدید توییتر را مشاهده کنید. همانطور که می بینید ، نسخه جدید توییتر رسانه های تصویری و ویدیویی را از لبه سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست می کشد. همچنین ، اگر نوشته ای برای این رسانه انتخاب کنید ، نوشته شما را در یک ردیف یا ردیف های جداگانه قرار می دهد ، نه در کنار عکس پروفایل شما !

نسخه قدیمی توییتر

 

نسخه جدید توییتر

 

طراحی UI جدید توییتر در آینده ای نزدیک در دسترس همگان خواهد بود

توییتر به احتمال زیاد این نسخه جدید را در آینده نزدیک برای همه کاربران عرضه می کند. اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست. حتی این شرکت هنوز رسما اعلام نکرده است که این آزمایش برای کاربران Android در حال انجام شدن است !

حالا باید منتظر ماند و دید که شرکت توییتر دقیقا چه برنامه ای در سر دارد؟ حدس شما بر چیست؟ نظرات خود را با ریمووین مگ در میان بگذارید.

منبع : Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا