اخبار روزنرم افزار

نمایش حالت Dark Mode برای توییتر در اندروید امکان پذیر شد

از این پس کاربران این شبکه اجتماعی میتوانند نمایش حالت Dark Mode برای توییتر را فعال کنند.

قطعا شما نیز با حالت نمایش Dark Mode آشنا هستید. در این حالت تمامی پس زمینه ها و تنظیمات نمایشی در گوشی شما به رنگ های تیره و اصلاحا دارک تبدیل می شوند. اکنون نرم افزار توییتر حالت Dark Mode این نرم افزار را برای دستگاه های اندرویدی ارائه کرده‌است. از این پس کاربران این شبکه اجتماعی میتوانند نمایش حالت Dark Mode برای توییتر را فعال کنند.

همچنین این ویژگی از طریق تنظیمات دستی نیز قابل دسترس خواهد بود. در این تنظیمات می توانید زمان تغییر به حالت Dark Mode را هم زمان با طلوع و غروب آفتاب تنظیم کنید و یا به گوشی خود فرمان دهید تا با اعمال نمایش Dark Mode سراسری، این نرم افزار را نیز به حالت تاریک در بیاورد.

حالت Dark Mode برای توییتر - ریمووین مگ - 3

حالت Dark Mode برای توییتر در دسترس قرار گرفت

توییتر به تازگی اعلام کرده است که اکنون این نرم افزار می تواند تواند با تنظیمات حالت تاریک/روشن دستگاه در سیستم عامل Android مطابقت و همخوانی داشته‌باشد. در به روزرسانی اخیر توییتر ، گزینه “Use settings device” در منوی “Dark mode” در تنظیمات Display اضافه شده‌است. شایان ذکر است که این گزینه جایگزین گزینه “Automatic at Sunset” شده‌است که قبلا در تنظیمات نرم افزار وجود داشت.

اگر در بخش تنظیمات گزینه جدید “استفاده از تنظیمات دستگاه” را انتخاب کنید ، توییتر به طور خودکار با تنظیمات حالت تاریک/روشن تلفن شما مطابقت پیدا میکند. به این معنی که وقتی تلفن شما روی حالت تاریک تنظیم شده است ، توییتر نیز به حالت تاریک تغییر می کند. به همین ترتیب ، هنگامی که تلفن شما به حالت روشن می رود ، برنامه به طور خودکار با حالت روشن سازگار می شود.

حالت Dark Mode برای توییتر - ریمووین مگ - 1

توجه داشته باشید که هنوز ممکن است حالت Dark Mode توییتر برای همه در دسترس نباشد. بنابراین در ابتدا نرم افزار توییتر خود را به روز رسانی کنید و اگر همچنان این قابلیت وجود نداشت، کمی منتظر بمانید.

برای اطلاع از آخرین تغییرات نرم افزار های موبایل با مجله ریمووین همراه شوید.

منبع : Android Headlines

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا