ترفند های کاربردی موبایلمطالب آموزشی

یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن گوشی های هوشمند

همواره موضوع شارژ شدن سریع گوشی های هوشمند یکی از بزرگترین دغدغه های تولید کنندگان و کاربران گوشی های هوشمند بوده است. در واقع کاربران اسمارت فون ها همواره به دنبال یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن گوشی های هوشمند خود هستند.

البته طی چند سال اخیر با دستیابی به فناوری های شارژ سریع (Fast Charging) و شارژ فوق سریع (Super-Fast Charging) این مشکل تا حد زیادی بر طرف شد. اما هم اکنون گوشی هایی که فاقد این فناوری بوده و یا کاربر در شارژ باتری آن تعجیل دارد، می توانند از روش هایی جهت سریع تر شدن شارژ باتری گوشی استفاده نمود. با ریمووین مگ همراه باشید.

یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن گوشی های هوشمند - ریمووین شاپ - 2

خاموش کردن گوشی یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن آن است

شاید شما نیز به عنوان یک کاربر گوشی همراه می دانید که خاموش کردن گوشی یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن آن است. اما گاهی کاربر بدون آنکه بخواهد گوشی خود را خاموش کند نیاز به شارژ شدن سریع تر آن دارد.

از راهکارهای افزایش سرعت شارژ شدن گوشی می توان به بستن اپلیکیشن های غیر ضروری عدم اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین و قرار دادن گوشی بر روی حالت صرفه جویی در مصرف باتری (Battery Saving Mode) اشاره کرد. با این چند روش قطعا مدت زمان شارژ شدن گوشی بهبود خواهد یافت.

قطعا دانستن این موضوع جالب است که قرار دادن گوشی بر روی حالت هواپیما (Airplane Mode) یکی از بهترین راه حل ها برای بالا رفتن سرعت شارژ شدن گوشی است. این روش گاها سرعت شارژ شدن را تا 2 برابر حالت عادی افزایش میدهد.

یک راه حل جهت افزایش سرعت شارژ شدن گوشی های هوشمند - ریمووین شاپ - 1

البته این راه حل زمانی کاربردی خواهد بود که کاربر نیازی به آنتن مخابراتی جهت برقراری تماس و اینترنت سیم کارت نداشته باشد. در غیر این صورت بهتر است از روش های دیگری که در این مطلب ذکر شد استفاده کند.

با مجله ریمموین همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا