برترین هامقالات

بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری کدامند؟ – آبان 1400

گاهی برخی کاربران به میزان طول عمر باتری گوشی هوشمند خود اهمیت زیادی می دهند. به بیانی دیگر، میزان نگه داشتن شارژ برای آنها از اهمیت بالای برخوردار خواهد بود. ریمووین مگ قصد دارد تا در این مقاله به معرفی بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری پرداخته و قابلیت های هر کدام را به اختصار توضیح دهد.

قبل از رفتن به سراغ معرفی این گوشی ها باید این نکته را در نظر گرفت که بزرگ بودن و بالا بودن ظرفیت اسمی باتری به معنای قوی بودن آن نیست. ما در این مقاله به سراغ دستگاه هایی می رویم که علاوه بر طول عمر طولانی باتری، با شارژ سریع و قابل اعتمادی همراه بوده و از نظر سخت افزاری بهینگی بالایی در مدیریت مصرف باتری برخوردار هستند.

بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری

شایان ذکر است که تمام تلاش مجله ریمووین بر آن است که از گوشی های پرچمدار تا میان رده های اقتصادی را در این لیست جای دهد. با معرفی بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری همراه ما باشید.

1- سامسونگ گلکسی S21 اولترا

سال گذشته، سامسونگ سری Ultra خود را با گلکسی S20 معرفی کرد، اما مدل برتر آن در سال 2021 به بازار آمد. این دستگاه با بهبود و مهندسی مجدد دوربین ، بسیاری از کاستی های مدل قبلی خود را برطرف کرد.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 2

این غول کره ای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی را در پرچمدار 2021 خود قرار داد که در طی آزمایشات فنی به میزان دو روز دوام می آورد. تنها عقب نشینی سامسونگ نسبت به مدل قبلی خود از این سری، آن بود که گلکسی S21 اولترا دارای شارژ 25 وات است و از شارژ 45 واتی پشتیبانی نمیکند.

همچنین در قسمت شارژ وایرلس می توانید گلکسی S21 اولترا را با شارژر 15 واتی شارژ کنید.

2- ایسوس ROG Phone 5

پرچمدار گیمر های دنیا ایسوس ROG Phone 5 است. از آنجایی که طراحی این گوشی مخصوص اجرای بازی های گرافیکی و سنگین است، یک موضوع طبیعی است که نسبت به یک گوشی معمولی دارای باتری قدرتمندتری باشد. این گوشی گیمینگ ایسوس دارای یک جفت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، در مجموع 6000 میلی آمپر ساعت است که فوق العاده به نظر می رسد.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 3

این  دو سلول به طور موازی با هم شارژ می شوند تا کاربر بتواند سریعتر از قبل به شارژ 100 درصدی بازگردد. ایسوس با تعبیه سرعت شارژ 65 وات، ROG Phone 5  را تنها در عرض 1 ساعت به شارژ کامل بر میگرداند. همچنین می توانید درگاه USB-C را در قسمت کناری بدنه این گوشی مشاهده کنید. با این نوع طراحی می توانید در هنگام اجرای بازی بدون مزاحمت شارژ دریافت کنید !

3- شیائومی Mi 11 اولترا

به نظر می رسد که تنها سامسونگ از پسوند اولترا (Ultra) در نامگذاری گوشی های خود استفاده نخواهد کرد. بلکه شیائومی پس از معرفی گوشی Mi 11 نسخه ی اولترای آن را با نام Mi 11 Ultra معرفی نمود. در واقع این سری در همه رده ها دارای مشخصات بهبود یافته خواهد بود.

شیائومی در طراحی Mi 11 Ultra از یک باتری با 400 میلی آمپر ساعت افزایش نسبت به نسخه ساده آن بهره می برد. شیائومی با قرار دادن یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه یک شارژر 67 واتی در جعبه این گوشی غوغا کرده است.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 4

شاید قابل باور نباشد اما پشتیبانی از شارژ فوق سریع 67 واتی در می 11 اولترا، آن را تنها در عرض 37 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد کرد.

فقط یکی از ایراداتی که به Xiaomi Mi 11 Ultra وارد است، گران بودن و کمیاب بودن آن در بازار های جهانی است که موجب نارضایتی بسیاری از طرفداران برند شیائومی شده است.

4- وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو

اخیرا برند چینی وان پلاس با گوشی های پرتوان خود همه را شگفت زده کرده است. وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو به عنوان برترین گوشی های این برند دارای یک باتری 4500 میلی آمپری هستند. البته این دو گوشی نسبت به دیگر گوشی های یاد شده در این مقاله با ظرفیت کمتری مواجه هستند.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 5

این دو گوشی شاید نتوانند طی دو روز کامل شارژ را نگه دارند اما مطمئن باشید شما را با خیالی آسوده در طی یک روز پرمشغله همراهی خواهند کرد. وان پلاس 9 پرو دارای قابلیت شارژ فوق سریع 65 واتی (با سیم) و 50 واتی (بی سیم) است که این گوشی را طی مدت زمان کوتاهی شارژ خواهند کرد.

یکی دیگر از جذابیت های این گوشی برخورداری از شارژر سریع در جعبه محصول است که نشان می دهد وان پلاس در این زمینه بر خلاف برند هایی نظیر سامسونگ و اپل عمل کرده است.

5- گوگل پیکسل 5a

خانواده پیکسل های گوگل در مورد گوشی هایی که بهترین عمر باتری را دارند ، سابقه آنچنان درخشانی ندارد. پیکسل 4 با ویژگی های چشمگیر و باتری کم حجم خود دست و پنجه نرم می کرد ، اما پیکسل 5 با مشخصاتی قابل قبول و باتری 4080 میلی آمپر ساعتی در مسیر درستی حرکت کرده است.

گوگل پیکسل 5a که با قیمت اقتصادی 449 دلار به فروش می رسد ، بزرگترین باتری را در بین گوشی های پیکسل تا به امروز دارد. این دستگاه یک باتری 4680 میلی آمپر ساعت دارد که 13 درصد بزرگتر از باتری پیکسل 5 است. شما می توانید متناسب با نحوه و میزان استفاده از Pixel 5a،  آن را در روز دوم و یا حتی سوم استفاده به شارژ بزنید.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 6

از نظر شارژر ها ، Pixel 5a  تنها به شارژ سریع سیمی 18 وات محدود می شود. البته این موضوع برای طرفداران این گوشی چندان شگفت آور نیست ، زیرا هیچ یک از Pixel 4a و Pixel 4a 5G  از شارژ بی سیم پشتیبانی نمیکنند. در واقع می توان تمرکز فعلی گوگل را بر روی تولید گوشی های اقتصادی در نظر گرفت.

6- سامسونگ گلکسی A52 5G و  A52s 5G

آخرین گوشی در این لیست از گوشی های اندرویدی با بهترین عمر باتری ، سامسونگ گلکسی A52 5G است. این گوشی که یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ است، نشانه های زیادی از طراحی گل سرسبد، گلکسی  S21را داراست.

سامسونگ باتری A52 5G  را به میزان 4500 میلی آمپر ساعت کاهش داده است. اما سرعت شارژ 25 واتی باعث رقابت آن با Galaxy S21 Ultra خواهد شد.

متأسفانه سامسونگ فقط یک شارژر 15 واتی در جعبه این محصول ارائه می دهد. بنابراین برای رسیدن به بهترین سرعت شارژ باید کمی بیشتر هزینه کنید. با شارژر موجود 15 واتی می توان در کمتر از 90 دقیقه این گوشی را شارژ کرد. در حالی که با یک شارژر 25 واتی این مدت زمان به 70 دقیقه کاهش خواهد یافت.

بهترین گوشی ها از نظر باتری, قوی ترین گوشی ها از نظر باتری, لیست گوشی هایی که قوی ترین باتری را دارند, کدام گوشی ها باتری قوی تری دارند؟, قوی ترین باتری در بین گوشی ها, اندرویدی - مجله ریمووین - 7

فقدان قابلیت شارژ بی سیم در A52 5G تعجب بزرگی نیست و از ارزش این دستگاه میان رده سامسونگ نمی کاهد.

همچنین سامسونگ اخیرا Galaxy A52s خود را معرفی کرده است که قابلیت های جزئی تری را نسبت به نسخه اصلی خود ارائه می دهد.

این میان رده سامسونگ نیز همان سلول 4500 میلی آمپر ساعتی خود را حفظ کرده است که میتوان به راحتی بیش از یک روز از آن استفاده کرد. اما سامسونگ قابلیت شارژ 25 واتی را در آن ارائه نکرده است که موجب زمان بر شدن شارژ کامل آن خواهد شد.

 با این حال ، به طور کلی ، ما هنوز هم این دو خواهر و برادر از خانواده گلکسی A52 را جز آن دسته از گوشی هایی می دانیم که از طول عمر باتری مناسبی در میان دیگر گوشی های اندرویدی برخوردار هستند.

نظر شما درباره بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری چیست؟

نظر شما درباره بهترین گوشی های اندرویدی از نظر باتری چیست؟ نظرات خود را در با ما در میان بگذارید.

منبع : Android Authority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا