ترفند های کاربردی موبایلمطالب آموزشی

قابلیت افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام اضافه شد.

چطور برای پروفایل اینستاگرام موزیک انتخاب کنیم؟

اگر از برنامه محبوب و پرطرفدار اینستاگرام استفاده می‌کنید باید بدانید که به تازگی و در آپدیت‌های جدید این برنامه قابلیت افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام اضافه شد. به این معنی که اگر وارد پروفایل کسی بشوید که برای خود موزیک انتخاب کرده باشد به محض ورود برای شما موسیقی پخش خواهد شد.

اکنون شما با استفاده از این قابلیت میتوانید به راحتی سلیقه موسیقیایی و نوع شخصیت خود را به مخاطبینتان منتقل کنید. هر کسی که وارد صفحه شخصی شما بشود بواسطه موسیقی سریعا با روحیات و حس و حال شما آشنا خواهد شد. با افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام خیلی راحت می توانید با مخاطبینتان ارتباط بگیرید و فالوور و مخاطبین جدید جذب نمایید. با وجود عکس ها و ویدیوها و موزیک هویت دیجیتال شما تکمیل می شود.

انتخاب موزیک برای پروفایل اینستاگرام

مراحل افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام

  • پس از باز کردن برنامه اینستاگرام وارد قسمت Edit Profile بشوید .
  • در قسمت Music  می توانید موزیک مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
  • گزینه save and display را بزنید .

پس از ذخیره سازی به صفحه اصلی پروفایل خود مراجعه کنید ، اگر به درستی مراحل انجام داده باشید آیکون کوچکی را در قسمت پروفایل خواهید دید.

نکات قابل توجه در افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام

نکته 1

لازم به ذکر است شما فقط ۳۰ ثانیه از آهنگ مورد نظرتان را می‌توانید انتخاب کنید، این ابزار برای شما فراهم شده که از یک موسیقی چندین دقیقه ای یک قسمت ۳۰ ثانیه‌ ای را جدا و انتخاب نمایید.

نکته 2

اگر قسمت Music برای شما نشان داده نمی‌شود، شما ابتدا باید برنامه خود را به آخرین نسخه اینستاگرام ارتقا دهید.

نکته 3

باید بدانید که این قابلیت فقط برای بعضی از مناطق و کشور ها فعال است و به طور جهانی انتشار داده نشده است، پس اگر بعد از به روز رسانی برنامه، همچنان گزینه MUSIC برای شما نمایش داده نمی شود، برنامه شما مشکلی ندارد. فقط باید کمی صبر کنید تا در آینده این قابلیت برای همه فعال شود.

نکته 4 

خود برنامه اینستاگرام لیستی از آهنگ ها را بر اساس ژانر و هنرمندان در اختیار شما گذاشته است که می توانید از بین آن ها انتخاب نمایید، فعلا امکان استفاده از لیست موزیک های تلفن همراهتان میسر نیست.

نکته آخر در قابلیت افزودن موزیک به پروفایل اینستاگرام

برای تغییر موسیقی، هر زمانی که بخواهید می توانید وارد قسمت ویرایش پروفایل شوید و مجددا مراحل گفته شده را انجام دهید.

شما با استفاده از این ابزار می توانید بر روی مخاطبین خود تاثیر بگذارید و ارتباطی عمیق تر شکل دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا