مطالب آموزشیمقالات آموزشی

ساعت هوشمند با حافظه داخلی چه مزایایی دارد؟

برخی اسمارت واچ ها دارای حافظه مجرای داخلی هستند. با این مطلب همراه باشید.

حتماً شما هم تا به حال شنیده‌اید که برخی ساعت‌های هوشمند بازار دارای حافظه داخلی هستند. خب قطعاً این مدل اسمارت واچ‌ها با سایر ساعت‌های هوشمندی که حافظه داخلی ندارند، دارای تفاوت‌هایی در عملکرد و قابلیت‌ها هستند. ما در اینجا قصد داریم تا درباره مزایا و امکانات ساعت هوشمند با حافظه داخلی صحبت کنیم.

منظور از حافظه داخلی در واقع فضای ذخیره سازی اطلاعات در ساعت هوشمند است. فضای ذخیره سازی در یک اسمارت واچ موجب می‌شود تا بتوان دیتاهای مختلفی را در آن ذخیره و در نتیجه قابلیت‌های بیشتری را از آن دریافت نمود.

مزایای ساعت هوشمند با حافظه داخلی

۱- قابلیت ذخیره سازی موزیک

بسیاری از ساعت‌های هوشمند از جمله ساعت هوشمند طرح اپل واچ می‌تواند قابلیت پخش موزیک را از طریق اتصال بلوتوثی با گوشی همراه انجام دهند. این یعنی ساعت هوشمند توسط ارتباط بلوتوثی با گوشی، به یک دستگاه پخش کننده موزیک که موزیک را از گوشی همراه شما فراخوانی می‌کند تبدیل میشود.
ساعت‌های هوشمندی که دارای حافظه داخلی هستند، می‌توان به صورت مجزا درون آنها موزیک مورد علاقه خود را ذخیره کرد و برای پخش موزیک دیگر نیازی به ارتباط بلوتوثی با گوشی نداشت.

پس به راحتی در ساعت هوشمند خود موزیک ذخیره کنید و در مواقع لازم از گوش دادن به آن لذت ببرید.

پخش موزیک با ساعت هوشمتد حافظه دار

۲- ذخیره سازی تصویر (گالری تصاویر)

یکی دیگر از مزایای ساعت هوشمند با حافظه داخلی امکان ذخیره سازی تصاویر در حافظه دستگاه است. به عنوان مثال چند عکس مهم و یا چند نوشته مهم در فرمت تصاویر دارید که می‌خواهید هر لحظه آنها را همراه خود داشته باشید. در این صورت به یک اسمارت واچ با حافظه داخلی نیاز خواهید داشت که می‌توانید به راحتی تصاویر را در گالری آن ذخیره کنید.

۳- نصب بازی و برنامه

بسیاری از اسمارت واچ‌هایی که از حافظه داخلی بهره میبرند، دارای قابلیت نصب بازی و برنامه هستند. البته این در صورتی است که اپلیکیشن واسط یا همان برنامه ساعت هوشمند اجازه دسترسی به کتابخانه بازی‌ها و برنامه‌ها را بدهد تا کاربر بتواند از میان این کتابخانه برنامه‌ها و بازی های مورد نیاز خود را دانلود و نصب نماید.

فراموش نکنید که الزاماً همه ساعت‌های هوشمند حافظه‌دار از نصب بازی و برنامه پشتیبانی نمی‌کنند. پس اگر قصد نصب برنامه بر روی اسمارت واچ خود را دارید حتماً این قابلیت را در اپلیکیشن واسط ساعت خود جستجو کنید.

۴ – ذخیره سازی مخاطبین در ساعت هوشمند با حافظه داخلی

یکی دیگر از بزرگترین مزایای اسمارت واچ با حافظه داخلی قابلیت سیو کردن مخاطبین درون فضای ذخیره سازی اسمارت واچ است. معمولاً اسمارت واچ‌هایی که فاقد حافظه داخلی هستند ما از قابلیت مکالمه مستقیم پشتیبانی می‌کنند نام مخاطب را توسط همگام سازی با گوشی فراخوانی می‌کنند و اگر زمانی اتصال میان گوشی و ساعت شما برقرار نباشد امکان نوشته نشدن نام مخاطب هنگام تماس وجود دارد.

ذخیره سازی مخاطبین در ساعت هوشمند

حتی اگر بخواهید در ساعت هوشمند فاقد حافظه داخلی نام مخاطبی را ذخیره کنید باید این کار را از طریق برنامه واسط آن انجام دهید که در این حالت تنها تعداد انگشت شماری از مخاطبانتان قابل ذخیره سازی خواهند بود.

اما این مشکل دیگر با ساعت هوشمند حافظه دار وجود نخواهد داشت. می‌توانید به راحتی تعداد زیادی مخاطب را با نامشان ذخیره کرده، با آنها تماس بگیرید و حین دریافت تماس ورودی از نامشان با خبر شوید.

ما در این مطلب تنها تعدادی از مزایای ساعت هوشمند با حافظه داخلی را برشمردیم. از شما می‌خواهیم در صورتی که تجربه کار با این نوع دستگاه را دارید و از سایر مزایای آن باخبرید، نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا