اخبار روزموبایل و تبلت

تاریخ معرفی اپل واچ اولترا 3 چه زمانی خواهد بود؟!

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، تب داغ معرفی دستگاه های جدید اپل هم آغاز میشود.

این روزها همه منتظر معرفی و عرضه اپل واچ جدید از سوی کمپانی بزرگ اپل هستند. در حال حاضر به مدت ۲ سال است که شرکت اپل در بخش معرفی ساعت‌های هوشمند خود هر سال دو سری مختلف را به بازار عرضه می‌کند. این طور که مشخص است، امسال نوبت به تاریخ معرفی اپل واچ اولترا 3 و اپل واچ ایکس (سری ۱۰) رسیده است. یکی از بزرگترین سوالات در ذهن کاربران تاریخ معرفی اپل واچ اولترا 3 می‌باشد.

تاریخ معرفی اپل واچ اولترا ۳

در اینجا باید گفت که شرکت اپل طبق رسم هر سال، انتظار می‌رود این اسمارت واچ را در نیمه اول ماه میلادی سپتامبر عرضه کند. احتمالاً این تاریخ مصادف با زمان عرضه آیفون ۱۶ خواهد بود. همانطور که اپل واچ اولترا 2 در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۲۳ معرفی و رونمایی شد. بنظر میرسد در اواسط ماه سپتامبر ۲۰۲۴ نیز معرفی اپل واچ اولترا جدید شرکت اپل انجام شود.

تغییرات این اپل واچ جدید شامل مواردی میشود؟!

تغییرات مورد انتظار از اپل واچ اولترا 3 کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد. در واقع با اعلام و گمانه زنی‌های مختلف در خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی نباید منتظر تغییرات سخت‌افزاری چشمگیر در اپل واچ اولترا 3 باشیم.

به عنوان مثال اپل گفته بود که از فناوری نمایشگر جدیدی با عنواد MicroLED در این اپل واچ بهره‌مند خواهد بود. این فناوری با میزان نور نمایشگر و کیفیت تصویر بالاتر تصاویر را ارائه خواهد داد. اما تا همین الان به نظر می‌رسد که چنین چیزی در کار نخواهد بود.

تاریخ معرفی اپل واچ اولترا 3 چه زمانی خواهد بود؟!

تغییرات مثبت در سیستم عامل و نرم افزار

همچنین آنگونه که به نظر می‌رسد تغییرات ظاهری در طراحی بدنه اتفاق نخواهد افتاد و این اسمارت واچ از نظر طراحی، عملاً مشابه ورژن قبلی خود خواهد بود. ممکن است کمی این موضوع باعث دلزدگی و خستگی طرفداران ساعت‌های اپل شود.
اما خب از طرفی نمی‌توان گفت که این مدل نسبت به ورژن قبلی هیچ تغییری را در پی نخواهد داشت. اغلب این تغییرات به صورت سیستم عاملی و نرم‌افزاری خواهد بود.

اپل واچ اولترا 3 از سیستم عامل Watch OS11 بهره‌مند خواهد بود که تغییرات مثبتی را نسبت به ورژن قبلی خود ارائه کرده است. در مجموع نمیتوان تاریخ معرفی اپل واچ اولترا 3 را به صورت دقیق اعلام کرد و باید دید که شرکت اپل کدام روز را برای آن معرفی خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار ساعت هوشمند با ریمووین مگ همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا