اخبار روزگجت ها و لوازم جانبی

ضبط صدا با ساعت هوشمند یک قابلیت لذت بخش !

قابلیت ویژه‌ای که میتواند همیشه دستیار و همراه شما باشد.

بسیاری از کسانی که به دنبال خرید یک ساعت هوشمند هستند، سوالی در ذهن خود دارند که آیا ساعت هوشمند از قابلیت ضبط صدا پشتیبانی می‌کنند یا خیر. بله درست است، ضبط صدا با ساعت هوشمند یک قابلیت جذاب و مرموز است که حتی کاربرانی هستند که به خاطر این ویژگی جذاب یک ساعت هوشمند میخرند.

نحوه ضبط صدا با ساعت هوشمند

برای ضبط صدا با ساعت هوشمند، باید اسمارت واچ شما از این قابلیت پشتیبانی کند. و این مستلزم آن است که اسمارت واچ شما دارای حافظه داخلی باشد.

معمولاً برای این قابلیت یک آیکون مجزا در منوی ساعت هوشمند تعریف شده است. در اغلب اوقات این آیکون دارای نماد میکروفون می‌باشد که شما با رفتن به آن می‌توانید ضبط صدا را آغاز کنید.

بله به راحتی می‌توانید صدای محیط را ضبط کنید، بدون اینکه کسی متوجه بشود که شما در حال ضبط کردن صدا با یک دستگاه هستید. این کار تنها توسط ساعت روی مچ شما انجام خواهد شد.

جاسوسی با اسمارت واچ به روش زیرکانه و بدون خطر !

این قابلیت زمانی به درد شما می‌خورد که در یک جلسه مخفی هستید یا می‌خواهید بدون آنکه کسی متوجه بشود صدای اطراف را ضبط کنید و در مواقع ضروری از صدای ضبط شده استفاده کنید.
البته به این موضوع اشاره نکردیم که برای بهره‌مندی از این قابلیت باید ساعت هوشمند شما مجهز به میکروفون باشد و عملاً قابلیت مکالمه را علاوه بر برخورداری از حافظه داخلی داشته باشد.

جالب اینجاست که بدانید صداهای ضبط شده توسط ساعت هوشمند را می‌توانید توسط برنامه واسط در گوشی همراه اجرا و ذخیره کنید.

ساعتهای هوشمندی که از قابلیت ضبط صدا پشتیبانی میکنند :

از ساعت‌های هوشمند معروف و رایجی که در بازار از قابلیت رکورد صدا پشتیبانی می‌کنند می‌توان مدل‌های زیر را نام برد :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا