اتاق خبر ریمووینمقالات

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

پیشنهاد استثنایی برای همکارانی که بدنبال توسعه فروش محصولات خود هستند.

فروشگاه ریمووین تنها یک سایت فروشگاهی آنلاین نیست که فقط در حال فروش تکی و ارائه خدمات به مشتریان محترم مصرف کننده باشد. بلکه یک زیر مجموعه از پخش عمده ساعت هوشمند بازرگانی ریمووین است که همکاران محترم میتوانند خرید عمده ساعت هوشمند و سایر لوازم جانبی را از این مجموعه انجام دهند.

همواره تامین کنندگان بسیار زیادی در بازار لوازم جانبی موبایل مشغول به فعالیت هستند. تامین عمده ساعت هوشمند، فروش عمده ایرپاد، فروش عمده اسپیکر و همچنین پخش عمده بسیاری از لوازم جانبی این چنینی همواره توسط تامین کنندگان بسیار زیادی در بازار ایران انجام می‌گیرد.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

قیمت و کیفیت، دو اصل مهم در خرید عمده ساعت هوشمند

معمولاً فروش عمده ساعت هوشمند و لوازم جانبی موبایل با مؤلفه‌های متفاوتی در بازار مصرف و فروش همراه است. کیفیت محصول و همچنین قیمت آن، دو مولفه اساسی و مهمی هستند که هر تامین کننده‌ای باید بر روی آنها تمرکز داشته باشد.
بازرگانی ریمووین همواره تمام سعی و تلاش خود را در راستای تامین کالاهایی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن در بازار انجام داده است.
همین امر موجب شده تا بسیاری از مشتریان خرید عمده ساعت‌ هوشمند، ایرپاد و سایر لوازم جانبی به این مجموعه بازرگانی در طی چند سال اخیر اعتماد بسیار زیادی داشته باشند.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

اقلام موجود در لیست فروش عمده

اگر قصد خرید عمده ساعت هوشمند و ایرپاد را دارید با این مقاله از بازرگانی ریمووین همراه باشید. اگر بخواهیم محصولات مجموعه بازرگانی ریمووین را در یک دسته‌بندی مشخص کنیم می‌توان کالاهای زیر را جزو سبد کالایی این مجموعه دانست.

  • ساعت هوشمند
  • ایرپاد
  • پاوربانک
  • اسپیکر
  • کابل
  • گجت های روز

چالش های رو به رو تامین کنندگان عمده

در چند سال اخیر تامین کننده‌های بسیار زیادی در بازار ایران فعالیت خود را در زمینه فروش عمده ساعت هوشمند آغاز نموده و شاید بتوان گفت تا ۹۰ درصد ایشان پس از مدت کوتاهی از بازار خارج شدند.

از عمده دلایل این امر می‌تواند کمبود سرمایه جاری، عدم رفتار مناسب با مشتری عدم تامین به موقع کالا ارائه قیمت نامناسب و واردات کالاهای بی‌کیفیت را برشمارد.

اما خوشبختانه بازرگانی ریمووین جز آن دسته از شرکت‌هایی بوده‌است که هم اکنون بعد از ۵ سال فعالیت مداوم توانسته در حوزه فروش عمده ساعت هوشمند، ایرپاد و سایر لوازم جانبی با موفقیت‌ها و کامیابی‌های بسیار زیادی روبرو شود.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

اگر شما نیز جز مغازه داران فروشگاه‌ها و یا پخش کنندگان لوازم جانبی موبایل در تهران و یا سایر شهرستان‌ها هستید، می‌توانید با مشاوره، ارتباط مستمر و خرید موفق از سبد کالایی بازرگانی ریمووین، فروش محصولات خود و همچنین حاشیه سود آنها را به حداکثرترین حالت ممکن برسانید.

بیشتر بخوانید : مهمترین نکات در خرید عمده ساعت هوشمند

خدمات مشاوره قبل از خرید عمده

بله در واقع این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره فروش نسبت به حوزه فعالیت و منطقه جغرافیایی فروشگاه شما می‌تواند شما را در فروش هرچه بهتر و بیشتر محصولاتتان یاری کند.

اگر از آن دسته فروشندگانی هستید که بر روی فروش عمده ساعت مچی و انواع ساعت‌های آنالوگ متمرکز هستند، به شما پیشنهاد می‌کنیم بخشی از سرمایه خود را صرف فروش ساعت‌های هوشمند کنید.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

فروش تکی و فروش عمده ساعت هوشمند و همچنین سایر لوازم جانبی مانند ایرپاد می‌تواند سود خالص فروشگاه شما را در طی یک دوره زمانی کوتاه به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

خدمات بازرگانی ریمووین به مشتریان خرید عمده ساعت هوشمند و ایرپاد

فروش عمده ساعت هوشمند با کمترین قیمت

همانطور که گفتیم قیمت یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در یک فروش موفق است اگر فروشگاه‌ها و مغازه داران محترم بتوانند محصولات خود را به پایین‌ترین قیمت تهیه کنند در نتیجه قیمت ارائه شده به مشتری مصرف کننده پایین‌تر خواهد بود و همین امر موجب افزایش فروش فروشندگان خواهد شد.

بازرگانی ریمووین ساعت هوشمند و سایر لوازم جانبی خود را با تضمین بهترین قیمت به شما فروشنده گرامی ارائه خواهد داد.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

کیفیت اصلی محصولات

قطعاً همه فعالان این حوزه می‌دانند که کیفیت‌های بسیار متنوعی از هر محصول در بازار وجود دارد بازرگانی ریمووین همواره به شما تضمین تامین بهترین کیفیت و جدیدترین ورژن از هر نوع کالایی را خواهد داد. این همواره یک اعتماد و خیال راحتی بزرگ برای مغازه داران عزیز است که می‌توانند فروش کالای خود را با برچشب بهترین و بالاترین کیفیت و جدیدترین نسخه انجام دهند.

تضمین تعویض و گارانتی کالا

بسیاری از همکاران عزیز به دنبال خرید عمده ساعت هوشمند از مجموعه‌ای هستند که در صورت خرابی آن را تحویل گرفته و برای ایشان تعویض نماید

مهلت تعویض کالا

مجموعه بازرگانی ریمووین این امکان را برای مشتریان عمده خود فراهم کرده است. در این حالت مشتریان محترم با توجه به تعداد خرید می‌توانند ۲۴ الی ۷۲ ساعت، کالاهای ارسالی را تست نموده و در صورت هرگونه خرابی آن را برای ما مرجوع نمایند. این یک امکان فوق العاده است که معمولاً کمتر تامین کننده‌ای زیر بار آن می‌رود.

گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی

همچنین همکاران گرامی می‌توانند خرید عمده ساعت هوشمند خود را به همراه گارانتی ۱۸ ماهه انجام دهند به این گونه که بازرگانی ریمووین در ازای یک مبلغ ناچیز، گارانتی ۱۸ ماهه شرکت ثالث را به مشتری محترم ارائه خواهد داد

قطعاً در این صورت شما فروشنده محترم می‌توانید کالای خود را با خیالی راحت‌تر به فروش برسانید زیرا در صورت خرابی آن کالا دیگر مسئولیتی در قبال تعویض آن نخواهید داشت بلکه مشتری شما می‌تواند با مراجعه به شرکت گارانتی کالای معیوب خود را تحویل داده و در ازای آن از شرکت مذکورخدمات بگیرد.

خرید عمده ساعت هوشمند از بازرگانی ریمووین

تسویه تعاملی با همکاران عزیز

همیشه برای همکاران عزیز نحوه تسویه وجه و پرداخت فاکتورها یک موضوع دغدغه برانگیز بوده است. بازرگانی ریمووین به شما همکار گرامی این نوید را می‌دهد که همواره متناسب با تعداد فاکتورها و حجم خرید شما، نحوه تسویه این اقلام تسهیل خواهد شد.
این طبیعی است که در فاکتورهای ابتدایی برای ایجاد حس اطمینان و اعتماد فی ما بین ما و شما مشتری محترم تصفیه وجوه به صورت نقدی انجام شود. اما رفته رفته با افزایش میزان همکاری امکان تصفیه مدت‌دار با چک صیادی هموار می‌باشد.

در پایان باید خاطر نشان کرد که علاوه بر امکان خرید اینترنتی ساعت هوشمند، امکان خرید عمده اسمارت واچ و سایر اقلام از طریق واتساپ مجموعه ریمووین و تماس با شماره های مجموعه امکان پذیر می باشد.

شماره های تماس : 26 الی 88861024-021 

شماره واتساپ : 989045401915+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا