اتاق خبر ریمووین

یک هفته مهلت تعویض کالا، فقط در بازرگانی ریمووین !

با این شرایط میتوانید تا پس از یک هفته از تحویل کالا، آن را با کالای دیگر تعویض کنید.

یکی از خدمات جدید فروشگاه اینترنتی ریمووین، ضمانت تعویض کالای خریداری شده با یک کالای دیگر در طرح یک هفته مهلت تعویض کالا می باشد. البته تحت شرایطی که آن را در این مطلب بصورت کامل شرح خواهیم داد.

در طرح یک هفته مهلت تعویض کالا دقیقا چه خدماتی به مشتری محترم ارائه میشود؟!

فرض کنید شما یک ساعت هوشمند خریداری کرده‌اید. با بهره مندی از این خدمات تا هفت روز فرصت دارید، کالای مورد نظر را بررسی کنید و در صورتی که به هر دلیلی مورد پسندتان نبود، آن را با یک کالای دیگر از فروشگاه ما تعویض کنید.

برای بهره مندی از طرح یک هفته مهلت تعویض کالا چه باید کرد؟!

طرح تعویض ویژه کالا با کالا تا 7 روز پس از سفارش، برای برخی از محصولات سایت فعال خواهد بود که در صفحه مرتبط با همان کالا به کاربر عزیز اطلاع رسانی خواهد شد. برای بهره بندی از این طرح کاربر محترم هنگام عودت کالا و قصد تعویض با کالای دیگر مستلزم به پرداخت مبلغ 150 هزار تومان مازاد بر مبلغ همان کالا خواهد بود.

یک هفته مهلت تعویض کالا، فقط در بازرگانی ریمووین !

در چه صورتی کالای تعویضی پذیرفته خواهد شد؟!

در اینجا باید خاطر نشان کرد که اگر در طی یک هفته مهلت تعویض کالا، تصمیم به تعویض کالای خریداری شده با کالایی دیگر گرفتید، باید آن را تحت شرایط مشخصی برای مجموعه ارسال کنید که در زیر به عناوین آن اشاره شده‌ است.

الف) کالا باید از نظر فیزیکی و فنی در شرایط اولیه باشد. هیچگونه خط و خش نداشته باشد. از نظر فنی به اجزای مختلف آن مانند اسپیکر، میکروفون، نمایشگر، باتری و … آسیبی وارد نشده باشد.

ب) بسته بندی کالا در شرایط اولیه باشد. تمامی اقلام همراه کالا از جمله سیم شارژ و سایر لوازم جانبی باید در سلامت کامل و حالت اولیه در جعبه محصول قرار داشته باشد.

ج) در صورتی که انواع لوازم جانبی مانند گلس و کاور و …  برروی کالا قرار داشته باشد و برای مجموعه ارسال شود، ریمووین تعهدی دربرابر ارسال آن کالا به همراه کالای جدید نخواهد داشت و زیان آن برعهده مشتری محترم خواهد بود.

در صورت قصد تعویض کالا، میتوان آن را با چه کالاهایی تعویض نمود؟!

تعویض کالای خریداری شده با هر کالایی از هر دسته بندی و تنوعی امکان پذیر است. تنها این شرط برقرار خواهد بود که از نظر قیمتی، کالای جدید انتخابی می بایست هم قیمت و یا گران تر از کالای قبلی باشد.

یک هفته مهلت تعویض کالا، فقط در بازرگانی ریمووین !

حالت اول : اگر کالای انتخابی جدید هم قیمت کالای قبلی باشد

در این صورت بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای کالای قبلی دریافت شده و کالای جدید انتخابی برای مشتری ارسال خواهد شد.

حالت دوم : اگر کالای انتخابی گران تر از کالای قبلی باشد

در صورتی که کالای انتخابی شما گران تر از کالای قبلی باشد، می بایست ما بالتفاوت قیمت کالای جدید را با احتساب مبلغ گارانتی تعویض به حساب فروشگاه واریز نموده تا کالای جدید خدمت شما ارسال گردد.

بیشتر بخوانید : زمان تحویل سفارش از اسنپ پی ریمووین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا