اتاق خبر ریموویناخبار روزموبایل و تبلت

رونمایی از آیفون 16 توسط اپل، قدرتمندترین آیفون تا به امروز

جدیدترین محصولات اپل که به تازگی معرفی شدند کدامند؟!

امروزه همه افراد به طور نسبی با محصولات اپل آشنا هستند و همه در دنیا چشمشان به محصولات این برند است. رونمایی از آیفون 16 و دیگر محصولات جدید اپل، یکی از رویداد هایی است که به تازگی در چند روز گذشته برگزار شد.

هم اکنون اپل پیشرو در تکنولوژی است و هر روزه در دنیای دیجیتال گامی به جلو برمی دارد و همه را محصور و شیفته خودش کرده است. به تازگی این شرکت در رویدادی با نام Glow time اقدام به رونمایی از آیفون 16 و 3 محصول دیگر از برند اپل کرده است. محصولاتی جذاب و فوق العاده که نظر هر کسی را به خودشان جلب می کند و هر کدام قابلیت های حیرت انگیزی دارند.

رونمایی از آیفون 16 ،آیفون 16Pro  و  آیفون 16Pro Max

مهم ترین آتفاق این رویداد اپل رونمایی از آیفون 16 است. این محصول تقریبا مشابه آیفون X طراحی شده است و در پشت آن دو عدد دوربین دارد. سمت چپ این مدل دکمه پاور و Camera Shut و سمت راست اکشن باتن ، و دکمه های ولوم (کم و زیاد کردن صدا) قرار دارد.

برای نمایشگر این محصول از تکنولوژی خاصی استفاده شده است که هم مقاومت بالاتری دارد و هم تصویر را با شفافیت بیشتری نمایش می دهد. در این محصول از تراشه مخصوص آیفون A18 استفاده شده‌است که دارای پردازنده 6 هسته‌ای است و نسبت به قبل جدیدتر و بهینه تر میباشد.

هوش مصنوعی Apple Intelligence که اپل بسیار از آن سخن گفته است، بیشتر باعث بهبود پردازش و عملکرد دستیار صوتی Siri شده تا بتواند بهتر و هوشمند تر عمل کند. به طور مثال روی متن های شما کار و آن را اصلاح کند و یا حتی ایموجی اختصاصی شما را طراحی کند.

دکمه Camera  Shut عکس برداری و فیلمبرداری را برای شما راحت تر می کند. به طوریکه با لمس دکمه عکس جدید ثبت می شود، اگر دکمه را نگه دارید فیلم برداری میکند و یا حتی برای بزرگنمایی و کوچکتر کردن تصویر کارایی دارد.

رونمایی از محصولات جدید اپل

ساعت هوشمند سری 10 (Smart Watch Series 10) و اسمارت واچ اولترا

بعد از رونمایی از آیفون 16، اپل واچ سری 10 یکی از محصولاتی بود که در مراسم Glowtime از آن رونمایی شد. بر اساس ادعای اپل، این مدل نازک ترین ساعت هوشمند است با صفحه نمایش بزرگتر که حتی صفحه نمایش آن از نوع سری اولترا نیز بزرگتر است. اپل از این نمایشگر به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین نوع صفحه نمایش یاد می کند. صفحه نمایش اپل واچ سری 10 به صورت OLED طراحی شده است که حتی اگر با زاویه و از کنار هم به صفحه نمایش نگاه کنید می توانید زمان و نوشته ها را به راحتی بخوانید.

این مدل نسبت به ساعت های هوشمند قبلی ظرافت بیشتری نیز دارد و به همین دلیل به صورت بهتر و هماهنگ‌تری برروی دست قرار می گیرد. به موجب ظاهر و طراحی جدید، محل قرارگیری میکروفون ها و اسپیکر ها نیز مجددا بررسی و مهندسی شده اند.

از نظر قابلیت ها برروی انواع سنسور های این مدل تجدید نظر شده تا بتواند دقت بالاتری در اندازه گیری داشته باشد. به طور مثال در این ساعت برروی برنامه آپنه خواب تمرکز ویژه‌ای شده تا در هنگام خواب هم سنسور هایی همچون ضربان قلب، کیفیت تنفس و… با دقت بالایی عمل کنند.

نسبت به نسخه های قبلی سنسورهای تشخیص عمق آب و جزر و مد نیز به امکانات این گجت افزوده شده است. از طرفی سعی شده تا در وضعیت باتری این ساعت هوشمند بهبود حاصل شود به طوریکه خود اپل می گوید که میزان شارژ ساعت ظرف مدت 30 دقیقه به 80 درصد خواهد رسید.

از لحاظ مساحت صفحه نمایش، این مدل نسبت به مدل های قبلی سری 7،8،9 به میزان 30 درصد بهبود پیدا کرده است که این در نمایش تصاویر و لمس نقش به سزایی دارد و این مدل کمترین حاشیه ممکن را دارد.

ساعت های قبلی از جنس آلومینیوم بوده است اما ساعت سری 10 از جنس تیتانیوم ساخته شده که ظاهر براق زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی مقاومت بیشتری نیز خواهد داشت.

در رونمایی جدید اپل، ساعت های هوشمند سری اولترا هیچ تغییر خاصی نداشته اند. فقط از این به بعد، این ساعت ها با رنگ مشکی نیز ارائه می شود. پیش از این ساعت هوشمند اولترا اپل فقط با بدنه رنگ تیتانیوم عرضه می شد.

رونمایی از محصولات جدید اپل-2

ایرپاد اپل Airpods Pro2

این محصول از لحاظ حجم صدا و مکالمه تغییر خاصی نداشته است اما به آن چند ویژگی جالب افزوده شده است که این محصول را به گزینه ای ایده آل برای افراد دارای مشکل شنوایی تبدیل کرده است. قابلیت افزایش حجم صدا باعث می شود که صدا برای افراد کم شنوا با کیفیت بهتری به گوش برسد و به نوعی همانند یک سمعک عمل کند.

در این محصول تکنولوژی به کار رفته است که از گوش دربرابر صدای بلند محافظت کند تا از آسیب بیشتر در دراز مدت جلوگیری شود. قابلیت جالب این مدل امکان تست شنوایی است که این قابلیت نیز در آینده با به روز رسانی جدید به صورت رایگان برای شما فعال می شود.

ایرپاد Airpods 4

این محصول به شکلی ارگونومیک تر طراحی شده است که با ساختار گوش هم خوانی بیشتری داشته باشد و بهتر در جای خودش قرار بگیرد، تا در هنگام فعالیت های شدید از گوش جدا نشود.

Airpods 4  گواهی IP54 دارد که گویای این است که مقاوت آن در حد تعریق و گرد و غبار است. دارای قابلیت نویز کنسلینگ است که بتواند صداهای مزاحم را حذف کند. این را هم باید بدانید که این محصول دارای نسخه بدون نویز کنسلینگ نیز هست که در سایت اپل قیمت کمتری دارد.

با توجه به اعداد و ارقام ارائه شده توسط اپل این محصول نسبت به مدل مشابه قبلی دارای 30 درصد بهبود وضعیت است.

شارژ این محصول هم از طریق درگاه خروجی Type-c و هم بوسیله Mac Safe امکان پذیر خواهد بود.

رونمایی از محصولات جدید اپل-3

ایرپاد مکس (Airpods Max)

در این رونمایی توضیحات مختصری برای این محصول ارائه شده است و با جزئیات به آن پرداخته نشده است. در توضیحات این محصول آمده که نوع طراحی فومی آن باعث قرارگیری بهتر و راحت تر بر روی گوش می شود.

شرکت اپل سعی کرده که برای این محصول حجم صدای بیشتر، وضوح و کیفیت بالاتر و بیس بهتری را در نظر بگیرد.

قابلیت نویزکنسلینگ و خروجی Type-c از ویژگی های دیگر این محصول است.

بیشتر بخوانید : آیفون ۱۶ رجیستر میشود. عجیب اما بنظر واقعی!

رونمایی از آیفون 16 چه میزان غافلگیر کننده بود؟

امسال هم برند اپل مثل هرسال از محصولات جذاب خود رونمایی کرد و به زودی شاهد این محصولات در بازار های جهانی خواهیم بود. در ایران هم به زودی شاهد ورود این محصولات خواهیم بود و انتظار می رود که مشکل رجیستری هم به زودی برطرف شود.

با توجه به مطالب گفته شده در رویداد امسال تمرکز اپل برروی آیفون 16 و ساعت هوشمند سری 10 بوده است و تغییر خاص و چشمگیری در سایر محصولات دیده نشد. البته که خیلی از این تغییرات، از قبل در اخبار و شایعات اطلاع رسانی شده بود و در مجموع شاهد اتفاق قافل گیرکننده ای از سوی اپل نبودیم.

ما در این مطلب سعی کردیم به یکی از اخبار مهم عصر تکنولوژی بپردازیم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد. خوش حال می شویم که نظرات خود را درباره این رویداد از طریق راه های ارتباطی با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا