اتاق خبر ریمووین

چرا خرید عمده اسمارت واچ را از بازرگانی ریمووین انجام دهیم؟

امتحانش رایگان است! یکبار بازرگانی ریمووین را با بقیه فروشگاه‌ها مقایسه کنید.

فروشگاه‌های ساعت هوشمند و یا ایرپاد همگی دارای سبد کالایی مشخصی هستند اما در خدمات پس از فروش و نحوه تسویه حساب با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال بازرگانی ریمووین برای همکارانی که دسته چک ندارند، می‌تواند کالاهای خود را بر اساس اعتبار ساخته شده توسط مشتری محترم ارائه دهد. ما در اینجا به شما میگوییم که چرا خرید عمده اسمارت واچ را از بازرگانی ریمووین انجام دهید؟

خرید عمده اسمارت واچ با قابلیت تعویض آسان کالا با کالای دیگر

یکی دیگر از این مزایا قابلیت تعویض کالا با کالای دیگر می‌باشد. این نکته به معنی این است که شما از یک کالا به طور مثال ۱۰ عدد خریده باشید. بعد از باز کردن کالا می‌توانید ۹ عدد دیگر را برای فروشگاه مرجوع کرده و کالای جایگزین دیگری خرید نمایید.

لازم به ذکر است این موضوع نیازمند اعتبار ویژه نزد بازرگانی ریمووین می‌باشد.

ارسال فوری به سراسر کشور

یکی دیگر از این مزایا قابلیت ارسال فوری و تضمین شده ریمووین از سمت انبارهای شرکت است که در شهر تهران واقع می‌باشد. این موضوع بدین دلیل حائز اهمیت است که ارسال بسیاری از کالاهای جانبی از سمت بنادر ایران میباشد که با چالش های بسیار زیادی مواجه است.

مشکل این موضوع این است که وقتی کالا را از سمت بنادر ایران برای شما ارسال شوند، احتمال گرفتن بار و احتمال سرقت بار وجود دارد. ولی بازرگانی ریمووین کالاهای خود را با کارت بازرگانی معتبر و از وزارت سمت وارد کشور نموده  و مشکلی برای ارسال کالا از شهر تهران نخواهد داشت.

پشتیبانی و مشاوره تلفنی در کمال احترام به مشتریان عزیز

یکی دیگر از مزیت‌های بازرگانی ریمووین این است که بعد از خرید ساعت هوشمند یا لوازم جانبی موبایل، همه کارشناسان مجموعه سراپا آماده مشاوره و پاسخ به سوالات شما مشتری عزیز می‌باشند.

متاسفانه چیزی که این روزها در بازار ایران یافت نمی‌شود اخلاق نیکو و محترمانه است. ولی مجموعه بازرگانی ریمووین همواره با مدیرانی با تجربه، احترام به مشتری را سرلوحه همه کارهای خود قرار داده است. امتحانش رایگان است! یک بار بازرگانی ریمووین را با بقیه فروشگاه‌ها مقایسه کرده و در صورت صلاحدید یک بار همکاری با ما را تجربه کنید. قطعا بعد از آن، فرق ما و بقیه را به خوبی احساس خواهید کرد.

در این صورت متوجه خواهید شد که چرا باید خرید عمده ساعت و سایر لوازم جانبی را از بازرگانی ریمووین انجام دهید؟ با ریمووین همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا